Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

sccleeuwarden

Gister kaarten gehaald en op dat moment al met de tweede bus bezig, dus massaal een snipperdagje opnimme en met gaan om daar de eerste uitoverwinning te halen!

EastSide058

Sorry maar door deze klote tijd toch niet aanwezig echt balen...  ;(
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

HilversumOnTour

Goed nieuws! Ook aanwezig (thuiswedstrijd)

Len Cantello


Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 15, 2014, 16:45:44
Goed nieuws! Ook aanwezig (thuiswedstrijd)
Lopen vanaf Hilversum naar de Galgenwaard dan maar?
:-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Casual14


sccweestwel

Citaat van: Len Cantello op maart 15, 2014, 16:54:41
Lopen vanaf Hilversum naar de Galgenwaard dan maar?
:-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Pak je de dag even mee !

Scc01

Ik zit die week toevallig in de kost in die omstreken en wil dus wel gaan. Heb alleen weinig zin om via Leeuwarden te gaan. Hoe doe jij dit hilversum?

The king1

Citaat van: Scc01 op maart 15, 2014, 19:24:29
Ik zit die week toevallig in de kost in die omstreken en wil dus wel gaan. Heb alleen weinig zin om via Leeuwarden te gaan. Hoe doe jij dit hilversum?

Contact opnemen met Sarah

harrylwd

ik meende dat SCC naast het tijdstip ook niet akkoord ging met de woensdag..dit omdat NEC uit 3 dagen daarna al is.

wat is de reden dat er aankomend weekend niet gevoetbald wordt door Cambuur?4 wedstrijden spelen wel namelijk.

John Hiatt

Citaat van: harrylwd op maart 17, 2014, 07:52:42
ik meende dat SCC naast het tijdstip ook niet akkoord ging met de woensdag..dit omdat NEC uit 3 dagen daarna al is.

wat is de reden dat er aankomend weekend niet gevoetbald wordt door Cambuur?4 wedstrijden spelen wel namelijk.

Leef je in een grot of zo zonder media?  8P

Kuzmanovic-Apeldoorn

Dat van die top weet elke neandertaler., in welke grot dan ook. Maar ik vind het ook wel vreemd. Groningen DKV en PSV zijn ver van de randstad en gaan door, maar AZ, in de randstad,  gaat wel door en twente, de eagles, heracles en RKc gaan weer niet door. Mag elke stad dat zelf beslissen?
Henk, held, bedankt

Bernardo

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 17, 2014, 11:51:00
Dat van die top weet elke neandertaler., in welke grot dan ook. Maar ik vind het ook wel vreemd. Groningen DKV en PSV zijn ver van de randstad en gaan door, maar AZ, in de randstad,  gaat wel door en twente, de eagles, heracles en RKc gaan weer niet door. Mag elke stad dat zelf beslissen?

Heeft vast met de politie inzet te maken, dus de burgemeester zal wel hebben gezegd, ja of nee.

zandokan

Net 3 kaarten gehaald bus 2 bijna vol

Verstuurd van mijn GT-I9205 met Tapatalk

Forza Peersman

dizzhead

#118
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 17, 2014, 11:51:00
Dat van die top weet elke neandertaler., in welke grot dan ook. Maar ik vind het ook wel vreemd. Groningen DKV en PSV zijn ver van de randstad en gaan door, maar AZ, in de randstad,  gaat wel door en twente, de eagles, heracles en RKc gaan weer niet door. Mag elke stad dat zelf beslissen?

Naast dat wat Bernardo zegt; Alkmaar randstad?  :_spank  Puur op ligging? Ja. Belangrijke ader voor de top? Nee
Waarom Eagles-Nac verplaatst wordt zou inderdaad een eigen keuze van de burgemeester zijn. Hoewel er vanuit onze Belgische vrienden gezien, Breda strategisch gezien lamgelegd wordt (politie escorte van 'belangrijke' poppetjes). Het mag allemaal wat kosten, die top.  :zucht

S(CC)upporter

Halen maandag kaartjes |:)