Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Eredivisieduel FC #Utrecht - SC #Cambuur ivm 'nucleaire top' verplaatst naar woensdagmiddag 2 april (aftrap: 15:45 uur)! #utrcam

Bron: cambuur.nl twitter
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Bascambuur

Regeren is vooruitzien, behalve in Den Haag. :thumbsup

Dokkumer

En in Zeist  :|
Wacht op het moment dat men alle verkeersbewegingen en uitgaan ook gaan verbieden omdat de (verkeers)veiligheid in het geding komt  l0l

Lore

Citaat van: Daddy T. op februari 07, 2014, 16:11:24
Eredivisieduel FC #Utrecht - SC #Cambuur ivm 'nucleaire top' verplaatst naar woensdagmiddag 2 april (aftrap: 15:45 uur)! #utrcam

Bron: cambuur.nl twitter
15.45? Ze zijn echt hè-le-maal het pad kwijt!

John Hiatt

Dit is toch niet te geloven! Superbelangrijke wedstrijd en zo kan niemand er heen. Schande!

speculeter

Gaan we weeeeeeer.
wat een tijd man.

Cambuur058


speculeter

Hoe krijg je het in je hoofd :wall

dizzhead

Citaat van: John Hiatt op februari 07, 2014, 16:44:43
Dit is toch niet te geloven! Superbelangrijke wedstrijd en zo kan niemand er heen. Schande!

Voor de supporters van Utrecht kan dit ook lastig worden. Dus het 'thuisvoordeel' wordt daarmee ook beïnvloed... T zal ook wel een buscombi worden waardoor het helemaal onmogelijk wordt gemaakt om heen te reizen.

Leovardiascc

echt zo achterlijk :zucht

dit is btw al t 3e topic over deze wedstrijd  8P

Lore


En het weekend erna krijgen wij een lekker uitgerust NEC, want die wedstrijd blijft gewoon op de oorspronkelijke datum staan

Bernardo

Waarom op middag? Kan toch gewoon op avond

dizzhead

Citaat van: Leovardiascc op februari 07, 2014, 16:51:27
echt zo achterlijk :zucht

dit is btw al t 3e topic over deze wedstrijd  8P

Ja, waarmee inzichtelijk is gemaakt wie er geilen op het aanmaken van topics  :devil

speculeter

Lees net dat de tijd mischiennog word aangepast
naar 18.30.
En dat er goed word gekeken naar combiregelingen.
ben benieuwd.

Daddy T.

Citaat van: peter op februari 07, 2014, 17:02:58
Lees net dat de tijd mischiennog word aangepast
naar 18.30.
En dat er goed word gekeken naar combiregelingen.
ben benieuwd.

Maak er iig autocombi van, 18.30 uur is al goede stap, liever nog iets later.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!