Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

DeventerTurk

Citaat van: Harry L. op februari 07, 2014, 20:18:12
Ik denk dat je twee keuzes hebt. Neem eem prozacje of lees het onderschift van onze medeforumganger collingwood :koffie

Haha Harry mien jonge,ik kom wel een x tje een biertje doen in club noa (als die nog bestaat) en ff rondleidinkje bie de donkerrode grachtn v Leeuwarden.. :P
Grtz DT

Lwdscc

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 18:56:53
Zondag - woensdag - zaterdag spelen, is wel erg veel van het goede. 3 wedstrijden in 7 dagen. Ik mag toch hopen dat de andere wedstrijden ook verplaatst worden.

Die zondag (tegen az) hebben ze deze week nog verplaats, die was eerst zaterdag!
Pure competitievervalsing die 3 wedstrijden in 7 dagen, helemaal omdat Roda, NEC en Zwolle in het weekend van 22- 23 maart wel gewoon spelen. En dus niet doordeweeks moeten..

30-03-2014   14:30   SC Cambuur   -   AZ   Cambuurstadion
02-04-2014   15:45   FC Utrecht   -   SC Cambuur   Galgenwaard
05-04-2014   19:45   NEC   -   SC Cambuur   Goffert Stadion

Lore

Citaat van: Lwdscc op februari 07, 2014, 21:16:18
Die zondag (tegen az) hebben ze deze week nog verplaats, die was eerst zaterdag!
Pure competitievervalsing die 3 wedstrijden in 7 dagen, helemaal omdat Roda, NEC en Zwolle in het weekend van 22- 23 maart wel gewoon spelen. En dus niet doordeweeks moeten..

30-03-2014   14:30   SC Cambuur   -   AZ   Cambuurstadion
02-04-2014   15:45   FC Utrecht   -   SC Cambuur   Galgenwaard
05-04-2014   19:45   NEC   -   SC Cambuur   Goffert Stadion

Onacceptabel! Ben heel benieuwd hoe dit opgelost wordt!

Harry L.

Citaat van: DeventerTurk op februari 07, 2014, 20:35:52
Haha Harry mien jonge,ik kom wel een x tje een biertje doen in club noa (als die nog bestaat) en ff rondleidinkje bie de donkerrode grachtn v Leeuwarden.. :P
Grtz DT

:thumbsup

vialli

Zo zie je maar weer dat die KNVB 1 grote MAFFIAKLIEK is en ons zo gauw
mogelijk weer naar de JL wil lozen  :(

stefan15

Citaat van: vialli op februari 08, 2014, 11:27:50
Zo zie je maar weer dat die KNVB 1 grote MAFFIAKLIEK is en ons zo gauw
mogelijk weer naar de JL wil lozen  :(
Ja en gae is ook niet blij. Ook 3 keer in een paar dagen. Het is ook politieke angst, kvnb wou liever alles in t geplande weekend.
De tijd is gewoon onzin, net of een echte supporter van n eredivisie club iets geeft om een wedstrijd van zenit ect.

Lore

Citaat van: stefan15 op februari 08, 2014, 12:04:50
Ja en gae is ook niet blij. Ook 3 keer in een paar dagen. Het is ook politieke angst, kvnb wou liever alles in t geplande weekend.
De tijd is gewoon onzin, net of een echte supporter van n eredivisie club iets geeft om een wedstrijd van zenit ect.

Dat de wedstrijden verplaatst zijn is natuurlijk niet meer dan logisch. Alle wereldleiders komen in Den Haag een daar moet de politie inzet naar toe. Het probleem zit in de oplossing van de KNVB. Ze moeten het gehele programma verhuizen en niet zo selectief een aantal wedstrijden!

Destroyer

Citaat van: Lore op februari 08, 2014, 13:36:40
Dat de wedstrijden verplaatst zijn is natuurlijk niet meer dan logisch. Alle wereldleiders komen in Den Haag een daar moet de politie inzet naar toe. Het probleem zit in de oplossing van de KNVB. Ze moeten het gehele programma verhuizen en niet zo selectief een aantal wedstrijden!

_O_ en niet anders.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

kgscc

Het is toch waarschijnlijk al minimaal een jaar bekend dat die kerntop dan gehouden wordt en dat er dan beveiliging nodig is.
Waarom heeft de KNVB daar bij het opstellen van het programma geen rekening mee gehouden?

PeterTa

Citaat van: kgscc op februari 09, 2014, 13:39:51
Het is toch waarschijnlijk al minimaal een jaar bekend dat die kerntop dan gehouden wordt en dat er dan beveiliging nodig is.
Waarom heeft de KNVB daar bij het opstellen van het programma geen rekening mee gehouden?

Ze zijn bij de KNVB "een beetje dom"..... 
:zucht

de Schoot

Rond Pasen nog ruimte zat in de agenda.  l0l

Len Cantello

Zouden inbrekers, verkrachters, oplichters en ander criminele sujetten hun activiteiten ook verplaatsen naar een ander datum en tijdstip ivm met de top in Den Haag?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: Len Cantello op februari 14, 2014, 06:20:12
Zouden inbrekers, verkrachters, oplichters en ander criminele sujetten hun activiteiten ook verplaatsen naar een ander datum en tijdstip ivm met de top in Den Haag?

Des te meer reden om alle beschikbare politie vrij te houden en dus geen evenementen te organiseren!  :devil

pvanbuijtene

Ik las gisteren via de knvb er best wedstrijden van de eredivisie tegrlijk gespeeld mogen worden met de championsleague...
Enige is dat het dan niet uitgezonden mag worden..

PeterTa

Kunnen we deze wedstrijd niet gewoon in Leeuwarden spelen? Probleem opgelost!  :y :y  :_schater :_schater