Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

#375
Deze blunder zat er al aan te komen, zulke incidenten gingen tot vandaag aan toe goed maar nu wordt het afgestraft. Dat is een leermoment voor Leonard, voor de rest heeft hij weer prima gekeept  :thumbsup
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Mooie redenatie van Lodeweges, risico van het uitverdedigen zoals ze het hele seizoen al doen (blijft een blunder natuurlijk)
Henk, held, bedankt

sccvl

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 00:15:26
Mooie redenatie van Lodeweges, risico van het uitverdedigen zoals ze het hele seizoen al doen (blijft een blunder natuurlijk)

Er aan toegevoegd Lodeweges: Maar het moet niet te vaak gebeuren  |:)

Nu win je natuurlijk, maar had je verloren dan was die de schlemiel van de avond geweest! Mooi dat het publiek en de medespelers Leonard bleven steunen!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Eigenlijk perfect om de traditionele seizoensblunder in een winstwedstrijd te maken!!
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: EastSide058 op maart 15, 2014, 00:12:16
Deze blunder zat er al aan te komen, zulke incidenten gingen tot vandaag aan toe goed maar nu wordt het afgestraft. Dat is een leermoment voor Leonard, voor de rest heeft hij weer prima gekeept  :thumbsup
idd .De rest vh seiz zullen alle tegenstanders hem opjagen denk ik

wiekie1969

Hij heeft al meerdere punten gepakt dit seizoen, dit lullige momentje zij hem vergeven, klasse Nienhuus!!!!!!!!!!!!!!!!!1

gewoon een fan

Deze fout kan gebeuren en was inderdaad te verwachten, voor mij ben en blijf jij een ware TOPPER  _O_
Als een spits een bal voor open doel mist, een soort gelijke blunder vind ik, dan balen wij daarvan maar verder niets als een keeper een dergelijke fout maakt dan valt iedereen over hem heen, niet helemaal eerlijk vind ik.
Al moet ik eerlijk toegeven dat het hier op het forum heel erg meevalt, het alsnog winnen van deze wedstrijd helpt hier natuurlijk ook bij  :proost

Dokkumer

Vervloekt op het moment van de blunder, maar dubbel zo hard toegejuicht na de geweldige reflex bij die vrije trap en het prachtige gebaar na de wedstrijd :D

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 00:08:58
Jazeker, maar ook wat ie daarna deed, hij bedankte het publiek (op Zuid) en sloeg met zijn rechterhand op het hart (en Cambuurwapen/schild) als dank aan het publiek  _O_ |:) _O_

Deed hij bij Oost ook!

Heeft behoudens die blunder goed gekeept. Vorige week en in Groningen heeft hij voor ons een punt gepakt.
Het heeft deze keer gelukkig geen punten gekost, hopen dat hij hiervan leert!
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op maart 15, 2014, 09:04:11
Vervloekt op het moment van de blunder, maar dubbel zo hard toegejuicht na de geweldige reflex bij die vrije trap en het prachtige gebaar na de wedstrijd :D

Amen!

2e helft pakt hij nog een bal voordat vd Laan redding brengt op de doellijn.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PePe

Leonard is niet de enigste, ook Piet Veldhuizen gaat op de zelfde wijze in de fout, 0 - 1 voor PSV

scclwd

Citaat van: PePe op maart 15, 2014, 18:54:59
Leonard is niet de enigste, ook Piet Veldhuizen gaat op de zelfde wijze in de fout, 0 - 1 voor PSV

Hij deed inderdaad een 'Nienhuisje'.  ;)

gewoon een fan

Deze zag er nog knulliger uit  :_schater

DayDreamer

Mooi dat Lodeweges het voor Nienhuis opneemt, past bij onze voetbalstijl.

Leo, dit moment gewoon vergeten en weer lekker aan de volgende wedstrijd beginnen  |:)

The king1

En Nienhuis ook nog jarig vandaag.  :thumbsup