Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - DCKM

#1
Heerlijk om te zien hoe mensen reageren op fake nieuws. Welk media je ook opende overal ging het over De Kogel in het mcl. Prachtig om te zien hoe iedereen er boven opduikte. Bij deze wil ik iedereen bedanken dat ik een top middag heb gehad, was lachen.
#2
Selectie en Technische staf / Re: Jerge Hoefdraad
december 18, 2016, 12:12:57
Hoefdraad is de zwakste schakel en daarom moet hij weg bij Cambuur.
Kort en krachtig getypt en uit de loze pols.
Wacht nog eentje zomaar even uit de mouw, Hoefdraad lever je contract en ga vissen.
Zo dit ben ik even kwijt en lucht op.
Sipke ik weet dat je dit leest, of anders ingefluisterd krijgt van je maat, aub stuur Hoefdraad naar verweggiestan.
#3
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
oktober 09, 2016, 12:03:29
Tsjaa de discussie/soap over het nieuwe stadion gaat maar door. De gemeente Leeuwarden bestaat al jaren uit een stel luchtfietsers die graag met domme projecten hoger op willen komen.
Nou en wat is er van die projecten gekomen, juist 9 op de 10 is een flop.
Nu zeg ik op mijn beur stop met dat plannen van een stadion bij wtc. Ga je huidige stadion verbouwen tot een stadion van pakweg 17500 toeschouwers. Hoeken dicht en beginnen op zuid. Daarna oost en als dat gedaan is naar noord. Om te eindigen op west. Op deze manier kan je het stadion ook weer up to date maken en is volgens mijn informatie goedkoper dan nieuwbouw. In en om het stadion betere sanitaire gelegenheden. Meer verkooppunten eten en drinken. Grotere supportershome.

Hoor ik wel eens wat van de mensen die in een werkgroep zitten voor het nieuwe stadion. Deze mensen zouden zich met de inrichting bemoeien. Nou wil ik wel eens weten wat ze doen en willen in het nieuwe stadion. Denken zij ook aan de verbouw mogelijkheden huidige locatie?

Nou tot zover maar weer en ik zeg verbouwen op huidige locatie.
#4
Wat een geneuzel weer over die Henry. Stop er mee want het kost je energie die je ergens anders beter kan gebruiken.
En door het geneuzel over die Henry gaat het ook weer over Henk. Nou Henk is een beste vent maar een heeft Cambuur wel in de steek gelaten.
Een kapitein verlaat pas het schip als iedereen er al af is en niet voortijdig. Henry weet dat ie fout zit maar geeft het toch niet toe en blijft dom gewoon doorgaan ondanks de vele fouten. Waarom nog druk maken om deze man.

De heren bestuurders moeten weten dat Cambuur van de supporters is en niet van hun. Cambuur is van de supporters en dat laten de supporters hopelijk bij thuiswedstrijden weer horen in positieve zin. Laten we als supporters geen energie meer steken in de heren bestuurders, maar als 1 grote familie achter de spelers gaan staan. We gaan ons weer massaal laten horen bij thuiswedstrijden dat de tegenstander denkt, verdomme hier valt niks te halen.

Kortom, de energie die we hebben als supporter laten we bij thuiswedstrijden in positieve zin los in aanmoedigingen naar de elf cambuurspelers op het veld.

Cambuur is van de supporters en supporters van Cambuur is een grote familie.

Kom op Cambuur.
#5
Wedstrijden / Re: cambuur - achilles
september 25, 2016, 12:06:16
Citaat van: Casuals-lwd op september 25, 2016, 00:23:31
Ik vroeg me af waarom we met de spelers gingen juichen na de 'verbloemde' overwinning tegen een amateurteam. Veel te veel lof voor dat sooitje stappers.

Trouwens anti bestuur liedjes kwamen ook niet verder dan Noord, wanneer keren de rest vd supporters zich niet eens af tegen het bestuur.

Anti bestuur liedjes zingen? Man ik kom om voetbal te kijken en de spelers aan te moedigen en niet om van die domme liedjes te zingen. Meer dan 75 % op noord weet niet eens wat er speelt en zingt mee. Man blijf dan thuis en ga yoghurtbakjes vouwen ofzo.
Nee supporter van Cambuur ben je om je spelers te steunen in goede en slechte tijden. Ik verdom het om die domme liedjes te zingen tegen het bestuur. Noord moet weer ouderwets achter de spelers gaan staan en die vocaal ondersteunen.

Oh ja de meeste supporters op noord denken dat ze alleen recht hebben om sfeer te maken. Nou ik weet zeker dat men weer ouderwets de positieve zongs ten gehore brengen dat er in het hele stadion mensen zijn die wel meezingen. En als oost begint met zingen  mag men gerust meedoen op noord en niet denken, oh zij zingen ook maar wij bepalen dat. Nee we zijn er met zijn allen om de club te steunen en aan te moedigen.

Nog een dingetje. Ophouden met fluitconcert als het slecht gaat. Ga juist met zijn alleen achter de club staan.

Mooi dat wilde ik kwijt en weet nu al dat er veel shit reacties hier op komt. Maar daar ga ik verder toch niet op in. Lekker puh. Ik steun mijn Cambuur in positieve zin en niet in negatieve zin. En ik verlaag mij als ECHTE SUPPORTER om tijdens de wedstrijd het bestuur aan te vallen.
#6
We hebben drie keepers , mooi klaar. Verdediging bijna compleet, nog wat werk voor Henri. Middenveld nog een breker erbij en klaar. Aanval nog niet compleet, Henri moet nog ff om een stevige spits te winkelen. Wil geen spelers die iel zijn. Een spits moet een kerel zijn die bomen omloopt of springt.

Zo tot zover even mijn geneuzel.
#7
NOU IS ER EEN SPELER DIE WERKT VOOR ZIJN GELD BINNEN CAMBUUR, EN DIE OOK NOG HARD WIL WERKEN VOOR ZIJN GELD EN CAMBUUR.
NU IS DAT OOK WEER NIET GOED NU BARTHO HEEFT VERLENGD. DIT IS TENMINSTE NOG EEN SPELER DIE EEN VOORTREKKERSROL VERVULT BINNEN EEN ELFTAL. ZIE BAKKER DIT NOG NIET DOEN.
NEE NU NIET ZEIKEN DAT BARTHO HEEFT VERLENGD MAAR BLIJ ZIJN DAT ER NOG SPELERS ALS BARTHO ZIJN IN DEZE WERELD.
#8
Selectie en Technische staf / Re: Rob Maas
juni 17, 2016, 12:42:06
Mijn hemeltje lief wat een BLUNDER om deze man trainer te maken van Cambuur.
Ik had van enkele bestuursleden verwacht dat ze die Henri terug zouden fluiten, om deze trainer trainer te maken van Cambuur.
Nee nu ben ik er wel klaar mee met dit bestuur en al die malloten die er nu rondlopen.
Er is maar 1 woord voor deze domme lui die nu op het puntje van mijn tong ligt, OPROTTEN.
Ben altijd een persoontje geweest die zegt dat iemand de voordeel van de twijfel krijgt maar bij deze heb ik dat niet meer.
Eerst een td die wereldkampioen degraderen is, en nu een trainer die niet weet hoe hij zijn team moet vormen.
Nee het geel en blauw zit dan wel in mijn bloed maar ben bang dat ik een bloedtransplantatie ga doen als deze mensen nog langer aan het
roer staan bij cambuur.

Ik stop nu met mijn betoog anders komt die Dokkumer langs opm te klagen dat ik geen tering lange stukken moet typen.
Maar ja ik kook van woede en hoop dan ook vurig, mooie woordspeling, dat een der hoge heren binnen cambuur dit leest en zijn vertrek aankondigt.

Bij deze meld ik mij aan om voorzitter van Cambuur te worden.

Ten eerste dump ik Henri bij het oud vuil, en krijgt niks mee.
Ten tweede Maas eruit en Henk & Sandor terug.
Ten derde gaat er intern ook wat op de schop, veiligheid  :thumbsup

Nou tot zover en wie weet zie ik jullie ooit maar dan met de hamer in mijn handen.
#9
Hopelijk kijken MK en HvdV nu eens buiten hun eigen netwerkwereldje (jaja mooi scrabblewoord)
Ik ga geen namen noemen, maar ik wil echte kerels in het veld zien staan.
Kerels die niet alleen naar de bal naar de goede kleur spelen, maar ook kerels die niet vies zijn van hard werken voor hun clubje.
Bal verloren nou hup zien om de bal snel terug te veroveren.
Kerels die het netje van de tegenstander kan laten bollen op wat voor manier dan ook.
Ik wil reuzen achterin hebben en een beest in de punt van de aanval.
Ohja en ik noem toch een naam, Mr. Byrne moet blijven voor middenveld.
Zoek daar de spelers bij die hem begrijpen en voor hem wil werken dan zie ik het positief in.

#10
Algemeen / Re: Seizoenskaarten 2015/2016
mei 12, 2016, 17:38:30
Echte supporters hebben al verlengd? Nou dat weet ik zonet nog niet.
Er zijn vele echte cambuursupporters die elk dubbeltje moeten omdraaien om iets te doen.
Deze supporters zijn al even werkloos en komen om wat voor reden dan ook niet aan het werk.
Ook deze echte supporters willen er volgend seizoen er ook weer bij zijn.
Maar velen kunnen het niet meer opbrengen.
Kijk successupporters zien we pas terug als cambuur weer promoveert.
Maar sommige echte supporters zullen we missen komend seizoen ivm financiƫn.
Veroordeel deze supporters niet maar geef hun steun en wie weet een baan.

Kortom sommige echte zullen niet verlengen ivm financiƫn, maar hun hert en ziel ligt bij cambuur.
#11
MMMMMM wel of niet naar forumavond.
Ach ik ga tijd maken om te horen wat de hoge heren te zeggen hebben en wat de   :scc supporter te melden heeft.
Misschien laat ik mijn stem ook eens horen.

Een ding weet ik wel, dat die TD in het guinnes book of records komt.

En waarom is er niet eentje van de commissarissen aanwezig. Zij staan toch achter de td, nou kom en laat uw stem ook horen.

Tot vanavond en anders de natte naneuk.
#12
Vrijdag gaat Cambuur weer voor de drie punten.
Bij deze roep ik een ieder op, om negentig minuten lang, vocaal onze jongens aan te moedigen.
Gewoon negentig minuten die mooie Cambuur meezingers laten galmen in het stadion.
Van jong tot oud heerlijk ouderwets in koor onze club aanmoedigen.
Dus bij deze  houden wij het simpel dat een ieder mee kan doen om onze club Cambuur naar grote hoogte te stuwen vrijdag.
Luitjes tot vrijdag in het Cambuurstadion.

Oh ja laten we met zijn allen vroeg komen zodat we bij de warming up al wat kunnen inzingen.
#13
Selectie en Technische staf / Re: Ype smid
november 25, 2015, 12:38:43
Citaat van: moodygrunn op november 11, 2015, 13:44:07
Dat klinkt wel door in sommige quotes inderdaad:

,,Ik wil het seizoen goed afsluiten. Het is een prestigezaak dat samen met de staf en spelers te doen.''

Ik neem aan dat ons bestuur inmiddels wel bezig is met de opvolging van HdJ en/of Sandor?

Men kijkt al naar een trainer en assistent die een Zwolle verleden heeft.
Zeg ik nu iets doms of zit er een kern van waarheid in?

Ik heb gezegd dat we boven de streep eindigen dus het komt goed met onze club.
#14
Citaat van: wiekie1969 op november 20, 2015, 15:22:00
Ik vermeld dingen die ik hoor van anderen die er dichter op staan dan mezelf. Dus bewijzen heb ik niet, maar dat hoeft in dit geval oek niet.  Als ik het niet had gepost had een ander het namelijk wel gedaan. Maar bin ik dan een roddelaar? Mut ik mij dan stil houden? Ik geef enkel mijn mening, niks meer, niks minder!


Ik dacht al dat deze reactie zou komen.
Jij hoeft voor mij je niet stil te houden.
Maar voor je iets gaat zeggen/schrijven/typen zou ik eerst eens wat meer info vergaren.
Ik doe vaak aan hoor en wederhoor als ik iets hoor.
Ik hoor wat maar ga dan ook even na de andere toe om zijn verhaal aan te horen.
Kijk en dan je mening geven, met onderbouwing, komt anders over dan zoals jij het nu hebt gedaan.
Ja lekker via via je mening geven vind ik te goedkoop. En je zegt dat het een ander het mes doet? Nou dat had ik nog moeten zien.
Maar goed ik moest dit nog even kwijt en verder laat ik het erbij.
En zeg ik dat we vrijdag, thuis tegen de Graafschap, weer lekker ons clubje moeten aanmoedigen.

he sukkes
#15
Dhr. v/d/ Vegt stelt vriendjes aan. Nou ik ben er echt klaar mee.
Ik wil mijn clubje  :scc niet op de schroothoop zien belanden door die v/d Vegt.
Kom op zeg, we zijn Cambuur en niet Zwolle.
Nee ik zeg het nu maar gewoon zoals ik het zie, WEG MET V/D VEGT.
Geen genade weg met die gast.