Heerlijk om te zien hoe mensen reageren op fake nieuws. Welk media je ook opende overal ging het over De Kogel in het mcl. Prachtig om te zien hoe iedereen er boven opduikte. Bij deze wil ik iedereen bedanken dat ik een top middag heb gehad, was lachen.
supporter te melden heeft.