Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rob Maas

Gestart door Tanjajeah, juni 17, 2016, 10:50:09

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Bernardo op juni 17, 2016, 12:34:03
Als we dat anti voetbal te zien krijgen wat hij met Vitesse speelde en een lachwekkende selectie is samengesteld door vd Vegt....ben ik er ook snel klaar mee. Alles wat vd Belt heeft opgebouwd, word in een jaar tijd afgebroken door dit bestuur!

Als, als, als. Voor mij persoonlijk nog steeds geen goede reden om geen seizoenkaart te nemen (zou ook te laat zijn, dan  :P). Iemand anders mag daarin natuurlijk een andere overweging maken.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  5 min.5 minuten geleden
Als het aan Maas ligt wordt er in de huidige transferperiode vooral op mentaliteit geselecteerd. (4/4) #Cambuur

Dat word een hoop Barto dit seizoen.......................

sccambuurlwdd

Jezus, wat is iedereen negatief. Maas heeft een slechte start gehad, maar ik denk dat hij ons heel goed gaat bevallen. Een trainer met visie die aanvallend voetbal wil spelen. Ik ben benieuwd |:)

Bernardo

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 17, 2016, 12:36:59
Jezus, wat is iedereen negatief. Maas heeft een slechte start gehad, maar ik denk dat hij ons heel goed gaat bevallen. Een trainer met visie die aanvallend voetbal wil spelen. Ik ben benieuwd |:)

Iedereen kan roepen dat hij aanvallend voetbal wil spelen......maar het ook doen is een tweede.

sccambuurlwdd

Citaat van: Bernardo op juni 17, 2016, 12:38:49
Iedereen kan roepen dat hij aanvallend voetbal wil spelen......maar het ook doen is een tweede.

Het is in ieder geval een belangrijke voorwaarde.

Dokkumer

Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 17, 2016, 12:32:38
Dit is de zogenoemde ramptoerist. Jij staat zeker ook vooraan bij brandende gebouwen en auto-ongelukken?  :devil
Jazeker, als hulpverlener  :_schater

Len Cantello

Citaat van: Bernardo op juni 17, 2016, 12:36:41
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  5 min.5 minuten geleden
Als het aan Maas ligt wordt er in de huidige transferperiode vooral op mentaliteit geselecteerd. (4/4) #Cambuur

Dat word een hoop Barto dit seizoen.......................
Albers en overige papiervullers stellen geen kritische vragen? Draagvlak onder de aanhang aanstelling is volgens mij minimaal. Lekker werken is anders, lijkt mij.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCC

Vooropgesteld, Maas was niet mijn eerste keus. Maar we hebben het er nu maar mee te doen. Wat andere clubs en hun supporters er van denken, is me om het even. Daar hebben we geen invloed op.

Laten we hopen dat Maas training geeft en inzet verwacht zoals hij als speler was en dat dat nu juist het probleem was bij die verwende Chelsea II spelers.
Verwacht dat zijn training intensiteit wel in orde zal zijn, nu hopen dat het vwb tactiek ook enigszins in de buurt komt van z'n trainer Co Adriaanse. Afwachten

Len Cantello

Citaat van: SCC op juni 17, 2016, 12:40:40
Co Adriaanse
Die liet spelers paaseieren zoeken....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

DCKM

Mijn hemeltje lief wat een BLUNDER om deze man trainer te maken van Cambuur.
Ik had van enkele bestuursleden verwacht dat ze die Henri terug zouden fluiten, om deze trainer trainer te maken van Cambuur.
Nee nu ben ik er wel klaar mee met dit bestuur en al die malloten die er nu rondlopen.
Er is maar 1 woord voor deze domme lui die nu op het puntje van mijn tong ligt, OPROTTEN.
Ben altijd een persoontje geweest die zegt dat iemand de voordeel van de twijfel krijgt maar bij deze heb ik dat niet meer.
Eerst een td die wereldkampioen degraderen is, en nu een trainer die niet weet hoe hij zijn team moet vormen.
Nee het geel en blauw zit dan wel in mijn bloed maar ben bang dat ik een bloedtransplantatie ga doen als deze mensen nog langer aan het
roer staan bij cambuur.

Ik stop nu met mijn betoog anders komt die Dokkumer langs opm te klagen dat ik geen tering lange stukken moet typen.
Maar ja ik kook van woede en hoop dan ook vurig, mooie woordspeling, dat een der hoge heren binnen cambuur dit leest en zijn vertrek aankondigt.

Bij deze meld ik mij aan om voorzitter van Cambuur te worden.

Ten eerste dump ik Henri bij het oud vuil, en krijgt niks mee.
Ten tweede Maas eruit en Henk & Sandor terug.
Ten derde gaat er intern ook wat op de schop, veiligheid  :thumbsup

Nou tot zover en wie weet zie ik jullie ooit maar dan met de hamer in mijn handen.
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

SCC

Citaat van: Len Cantello op juni 17, 2016, 12:41:44
Die liet spelers paaseieren zoeken....
Als dat nodig is.....
Hij deed ook hele goede dingen, dat kun je ondanks dat ei-zoeken niet ontkennen.

veteraan

Sportclub Henri   ipv  SC CAMBUUR

Len Cantello

Citaat van: SCC op juni 17, 2016, 12:44:13
Als dat nodig is.....
Hij deed ook hele goede dingen, dat kun je ondanks dat ei-zoeken niet ontkennen.
Zekers. Weglopen bij Willem II na een 1-4 nederlaag tegen.......
:y ;)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op juni 17, 2016, 12:40:25
Albers en overige papiervullers stellen geen kritische vragen? Draagvlak onder de aanhang aanstelling is volgens mij minimaal. Lekker werken is anders, lijkt mij.
Van Bos hoef je al niks te verwachten, die is omgeturnd tot verlengstuk van de directie. Albers zal ik eens even aanspreken. Altijd de grote mond open, dan nu ook :devil

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op juni 17, 2016, 12:45:40
Zekers. Weglopen bij Willem II na een 1-4 nederlaag tegen.......
:y ;)
Er moest toch iemand die paaseieren verstoppen?

Overigens vind ik Adriaan(se) helemaal niet een realistische naam voor ons clubke. Die man wil niet voor een appel en en ei werken (wat volgens onze directie en TD wel zou moeten).