Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op juni 16, 2016, 18:22:24
Hij heeft in ieder geval een prima zaakwaarnemer.
Hij was erg snel, kon ook soms een verdediger uitspelen maar had absoluut geen vervolg met een goede bal richting van de dezelfde kleur.
Ik gun hem overigens het aller beste en hoop hem hier in ieder geval nooit weer in de blauw gele kleuren te zien.

AL

Als ik kijk wat voor categorie spelers er tot nu toe gehaald zijn, denk ik dat Barto gewoon 1e spits wordt.

Huzumer

Begon veelbelovend, maar afgelopen seizoen kwam hij in aanmerking voor slechtste-speler-prijs! TD van Roda moet haast wel blind zijn!  8)

Lore

 :_schater :_schater Je zou maar supporter van Roda zijn en even op het forum van de oude club van de nieuwe aanwinst kijken!

Bill Shankly

Ben misschien 1 van de weinigen maar voor mij had het niet gehoeven.
Maar goed we zullen het ermee moeten doen
Ik hoop dat hij er nog een paar in schopt

Bill Shankly

Wat zal koos zeveraar blij zijn l0l

Galdiano

Citaat van: Bill Shankly op juni 16, 2016, 23:09:48
Wat zal koos zeveraar blij zijn l0l

Die heeft geen tijd hier te reageren.
Die loopt naar aanleiding van dit nieuws alleen nog maar aan zijn pielemans te trekken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Citaat van: Bill Shankly op juni 16, 2016, 23:09:12
Ben misschien 1 van de weinigen maar voor mij had het niet gehoeven.
Maar goed we zullen het ermee moeten doen
Ik hoop dat hij er nog een paar in schopt

Eén van de weinigen? Moet de eerste nog tegenkomen die hier bijzonder blij mee is.
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op juni 16, 2016, 23:23:36
Eén van de weinigen? Moet de eerste nog tegenkomen die hier bijzonder blij mee is.

Barto zelf volgens mij  :_schater
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Ik ben wel blij met het verlengen van Barto. Als er iemand is die maandelijks zijn contributie op tijd betaalt is hij het wel. Plus dat hij na de training altijd keurig de weggetrapte ballen opruimt.
Barto heeft zeker zijn kwaliteiten, alleen leek hij naast Ogbeche natuurlijk helemaal een "Pietertje". Het beste rendeert Barto gewoon als rommelaar in de 16 van de tegenstander zonder zich met de opbouw vanaf het middenveld te moeten bemoeien.

Dit betekent niet dat ik hem graag als eerste spits zie, daarvoor moeten we toch echt een ander kaliber in huis halen.

DCKM

NOU IS ER EEN SPELER DIE WERKT VOOR ZIJN GELD BINNEN CAMBUUR, EN DIE OOK NOG HARD WIL WERKEN VOOR ZIJN GELD EN CAMBUUR.
NU IS DAT OOK WEER NIET GOED NU BARTHO HEEFT VERLENGD. DIT IS TENMINSTE NOG EEN SPELER DIE EEN VOORTREKKERSROL VERVULT BINNEN EEN ELFTAL. ZIE BAKKER DIT NOG NIET DOEN.
NEE NU NIET ZEIKEN DAT BARTHO HEEFT VERLENGD MAAR BLIJ ZIJN DAT ER NOG SPELERS ALS BARTHO ZIJN IN DEZE WERELD.
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

okkele

je toetsenbord hapert weer koos.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: okkele op juni 17, 2016, 13:28:08
je toetsenbord hapert weer koos.
Koos, richard.. Nee het is DCKM ;)

sccambuurlwdd

Als het contract van Barto verlengd is met het idee dat hij dit seizoen de tweede spits wordt, dan is dat dikke prima. |:)

sunderland

Citaat van: DCKM op juni 17, 2016, 13:03:13
NOU IS ER EEN SPELER DIE WERKT VOOR ZIJN GELD BINNEN CAMBUUR, EN DIE OOK NOG HARD WIL WERKEN VOOR ZIJN GELD EN CAMBUUR.
NU IS DAT OOK WEER NIET GOED NU BARTHO HEEFT VERLENGD. DIT IS TENMINSTE NOG EEN SPELER DIE EEN VOORTREKKERSROL VERVULT BINNEN EEN ELFTAL. ZIE BAKKER DIT NOG NIET DOEN.
NEE NU NIET ZEIKEN DAT BARTHO HEEFT VERLENGD MAAR BLIJ ZIJN DAT ER NOG SPELERS ALS BARTHO ZIJN IN DEZE WERELD.
Bartho oet grunn