Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

JurjenS7

Nieuw contract met optie voor tweede, hopen dat ie  in de juup zich wat herpakt..

DayDreamer

Hoe kun je nu contracten verlengen als je nog geen trainer hebt.  :zucht

scc-aaron

Martijn Barto ‏@brto9  5 min.5 minuten geleden
Ontzettend trots en blij met de verlenging van mijn contract bij #Cambuur!! #SCC #Leeuwarden  #seizoen6

denistel

eeen voor beeld voor de rest seit vd vegt,,ja hard werken maar op voetbal gebied is
ie zeker geen voorbeeld man man man.sit wel te hopen dat er een spits komt
die boven hem staat in de slagorde want de ts is helemaal gek van em want hij traint
zo goed,,,je mutte er gvd in de wedstrijden staan daar ken je pt pakken.

AL

Citaat van: DayDreamer op juni 16, 2016, 10:19:34
Hoe kun je nu contracten verlengen als je nog geen trainer hebt.  :zucht

Dat vind ik juist wel goed.
De TD bepaalt wie er komen, de trainer moet er een geheel van maken.

Probleem is dat onze TD vd Vegt heet....

okkele

Citaat van: DayDreamer op juni 16, 2016, 10:19:34
Hoe kun je nu contracten verlengen als je nog geen trainer hebt.  :zucht
precies.
als er nu een echte trainer komt en niet een vd vegt-nobody dan zitten we met een barto opgescheept die nooit speelt.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

dan is het goed... :_schater

wiekie1969

Citaat van: denistel op juni 16, 2016, 10:25:10
eeen voor beeld voor de rest seit vd vegt,,ja hard werken maar op voetbal gebied is
ie zeker geen voorbeeld man man man.sit wel te hopen dat er een spits komt
die boven hem staat in de slagorde want de ts is helemaal gek van em want hij traint
zo goed,,,je mutte er gvd in de wedstrijden staan daar ken je pt pakken.


Onvoorstelbaar. Directie heeft dikke plaat voor de hasses. Wat een visielozen.

Bankzitter

"Publiekslieveling" volgens VI. Kijk nu alweer uit naar de liefdevolle reacties.

denistel

voor sommigen wel voor de meesten niet denk ik

Vedetski

Ach, we gaan het weer zien volgend seizoen.

Ben zelf geen fan van Barto. Voor op de bank wel een prima speler imo, zeurt niet en werkt hard.

Maar dan moet er nog wel een absolute eerste spits komen!
:koffie

Vlampiep

Voor de Juup is Barto goed genoeg, maar er zal nog wel een bij aangetrokken moeten worden.
Beter een Barto dan een omhoog gevallen en excuus zoekende spits zoals V.Veen waar je de hoofdprijs voor betaalt en weinig rendement voor terug krijgt.

De Gast

#3417
Een voorbeeld voor de rest volgens onze td. Laat me niet lachen. Ik zou me kapot ergeren aan zo iemand die het nooit meer laat zien als het er op aankomt.

denistel

Citaat van: Vlampiep op juni 16, 2016, 13:19:47
Voor de Juup is Barto goed genoeg, maar er zal nog wel een bij aangetrokken moeten worden.
Beter een Barto dan een omhoog gevallen en excuus zoekende spits zoals V.Veen waar je de hoofdprijs voor betaalt en weinig rendement voor terug krijgt.

v veen had 15 wedstrijden in de basis mutte staan dan hadden we over hem kunnen oordelen
barto laatste 12 wedstrijden in de basis staan en geen goal maakt...qua training en inzet
een voorbeeld op voetbal gebied 3x niks doet je zeer aan de ogen af en toe.

Collingwood

Sta hier neutraal in. Barto is volgens mij niet per se te slecht als tweede/derde spits (in de JL). Als breekijzer kan hij nog best bruikbaar zijn. Maar een topspits is hij natuurlijk absoluut niet, en zeker geen kandidaat eerste spits. Had er dan ook wel vrede mee gehad als de club nu afscheid van hem had genomen.
Kalmte alleen kan u redden.