Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens


hobbes


Bernardo

'Straks sta ik misschien wel met De Jong en Gerrard op het veld, bizar toch?'

Zondag, 19 juni 2016 om 18:20
image: http://static.voetbalzone.nl/images/photos/ori_280_210/cp_1213543358835.jpg

/
Robbert te Loeke mag hopen op een mooi avontuur in de Verenigde Staten. De doelman is na drie jaar bij FC Dordrecht transfervrij, maar heeft de aandacht getrokken van Los Angeles Galaxy. Die club kwam de 27-jarige sluitpost op het spoor dankzij LinkedIn.

Te Loeke werd op het sociale netwerk toegevoegd door Jovan Kirovski, de technisch bewindsvoerder van de club uit Californië. "Ik dacht: waarom geen berichtje sturen? Met een knipoog gaf ik aan dat als hij nog een transfervrije doelman zocht, dat hij die bij deze had gevonden", vertelt hij op FOX Sports. Tot zijn verbazing stuurde Kirovski een bericht terug, met de mededeling dat hij beelden had gezien en onder de indruk was.

Via Whatsapp werd het contact geïntensiveerd. "Natuurlijk denk je in eerste instantie aan een grap, maar het blijkt dat het allemaal toch betrouwbaar is. Ik kom in eerste instantie in aanmerking voor de reserves en zou dan op termijn door kunnen stromen naar het eerste elftal", vertelt Te Loeke verder. "Straks sta ik misschien wel met Steven Gerrard en Nigel de Jong op het trainingsveld. Bizar toch?"

Galdiano

Prima keeper!

Had hem liever dan Zeinstra gezien.
Misschien ook nog wel dan Nienhuis.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: DCKM op juni 17, 2016, 13:03:13
NOU IS ER EEN SPELER DIE WERKT VOOR ZIJN GELD BINNEN CAMBUUR, EN DIE OOK NOG HARD WIL WERKEN VOOR ZIJN GELD EN CAMBUUR.
NU IS DAT OOK WEER NIET GOED NU BARTHO HEEFT VERLENGD. DIT IS TENMINSTE NOG EEN SPELER DIE EEN VOORTREKKERSROL VERVULT BINNEN EEN ELFTAL. ZIE BAKKER DIT NOG NIET DOEN.
NEE NU NIET ZEIKEN DAT BARTHO HEEFT VERLENGD MAAR BLIJ ZIJN DAT ER NOG SPELERS ALS BARTHO ZIJN IN DEZE WERELD.

hou op man.voortrekkers rol??

Vlampiep

Citaat van: denistel op juni 20, 2016, 14:34:48
hou op man.voortrekkers rol??
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat het afgelopen seizoen niet Barto zijn beste seizoen is geweest, maar dikwijls hard werkend als verloren spits op het middenveld op vleugel.
Zijn techniek is wat je noemt niet oogstrelend en een atletisch lichaam is hem ook niet toebedacht.
Maar zijn inzet en instelling als betaald voetballer is bewonderenswaardig wat lang niet van alle selectie spelers kan worden gezegd.
Wat dat betreft kan hij een voorbeeld zijn voor de jonge spelers
Hopelijk wordt er nog een lekkers scherpe spits aangetrokken die samen met Barto ons de nodige doelpunten zal gaan bezorgen.

PePe

Laten we hopen dat hij het komende seizoen het netje weer weet te vinden.

De Gast

Ik wordt een beetje misselijkheid van dat gezwam over de bewonderenswaardige inzet en instelling van deze jongen  :R Hij doet zn best maar hij is vast niet de enige die dat doet.

Hij heeft er gewoon niks van gebakken afgelopen jaar en is er voor een groot gedeelte verantwoordelijk voor dat we de eredivisie zijn uitgevlogen met zn doelloze acties op het veld. Schande dat zn contract is verlengd. Hij zit straks alleen maar de doorstroming in de weg.

rudie

Doorstroming van wie dan?

AL

Citaat van: De Gast op juni 20, 2016, 20:52:57
Ik wordt een beetje misselijkheid van dat gezwam over de bewonderenswaardige inzet en instelling van deze jongen  :R Hij doet zn best maar hij is vast niet de enige die dat doet.

Hij heeft er gewoon niks van gebakken afgelopen jaar en is er voor een groot gedeelte verantwoordelijk voor dat we de eredivisie zijn uitgevlogen met zn doelloze acties op het veld. Schande dat zn contract is verlengd. Hij zit straks alleen maar de doorstroming in de weg.

Groot gedeelte verantwoordelijk voor degradatie??
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater


Geelblauwstiens

Citaat van: De Gast op juni 20, 2016, 20:52:57
Ik wordt een beetje misselijkheid van dat gezwam over de bewonderenswaardige inzet en instelling van deze jongen  :R Hij doet zn best maar hij is vast niet de enige die dat doet.

Hij heeft er gewoon niks van gebakken afgelopen jaar en is er voor een groot gedeelte verantwoordelijk voor dat we de eredivisie zijn uitgevlogen met zn doelloze acties op het veld. Schande dat zn contract is verlengd. Hij zit straks alleen maar de doorstroming in de weg.
Wat een gejank is dit toch. Komop zeg, pak jezelf eens bij elkaar.

zeewolde

Citaat van: De Gast op juni 20, 2016, 20:52:57
Ik wordt een beetje misselijkheid van dat gezwam over de bewonderenswaardige inzet en instelling van deze jongen  :R Hij doet zn best maar hij is vast niet de enige die dat doet.

Hij heeft er gewoon niks van gebakken afgelopen jaar en is er voor een groot gedeelte verantwoordelijk voor dat we de eredivisie zijn uitgevlogen met zn doelloze acties op het veld. Schande dat zn contract is verlengd. Hij zit straks alleen maar de doorstroming in de weg.
dom gelul.

Berisha, rosheuvel enz enz zijn verantwoordelijk voor degradatie. Samen met onze directie.

Bankzitter

Ik heb Barto geen kansen voor open doel zien missen. Ogbeche had alleen de gave een halve kans nog in de goal te werken, dat niveau krijg je niet snel weer terug.

Bij gepruts denk ik toch aan Zeinstra, Nienhuis (eerste seizoenshelft), Peersman.
En mentaal zwakke broeders als Overgoor, Narsingh en toch ook vd Streek.

Het mooie aan voetbal is dat als iedereen lekker in vorm is, dat alles wat eerst faliekant mislukte dan ineens vanzelf lijkt te gaan.

denistel

geen kansen zien missen voor open goal?? helemaal geen kansen want die kreeg ie immers niet
nogmaals laatste 12 wedstrijden van hem waren zwaar ondermaats dus blijft vreemd dat we toch
gewoon met hem door gaan. doorstroming staat ie niet in de weg wel een speler die jonger
is en misschien nog beter kan worden(wie het ook maar zal zijn).

zeewolde

Citaat van: denistel op juni 21, 2016, 10:18:25
geen kansen zien missen voor open goal?? helemaal geen kansen want die kreeg ie immers niet
nogmaals laatste 12 wedstrijden van hem waren zwaar ondermaats dus blijft vreemd dat we toch
gewoon met hem door gaan. doorstroming staat ie niet in de weg wel een speler die jonger
is en misschien nog beter kan worden(wie het ook maar zal zijn).
raar dat we doorgaan met noenhuis, peersman enz enz gezien de laatste 12 wedstrijden