Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - De Graafschap 27 nov 20.00 uur

Gestart door 058-4life, november 12, 2015, 14:08:13

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - de Graafschap

Leonard Nienhuis
1 (1.7%)
Omar El Baad
0 (0%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Marvin Peersman
1 (1.7%)
Vytautas Andriuskevicius
47 (79.7%)
Erik Bakker
5 (8.5%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
2 (3.4%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Sebastian Steblecki
2 (3.4%)
Harm Zeinstra
0 (0%)
Xander Houtkoop
1 (1.7%)

Totaal aantal stemmen: 59

Stemmen gesloten: december 04, 2015, 22:31:57

Bernardo


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op november 24, 2015, 21:51:26
Nog niet hoor, zijn nog wel wat kaarten....

Heb net geprobeerd maar was bij geen enkel vak nog mogelijk, ook 23 niet
Henk, held, bedankt

Bernardo

Zuid is uitverkocht ja. Vak 22 zijn nog 2 kaarten, 2 stoelen naast elkaar zelfs. Vak 9 ook nog paar kaarten. Is echt niet veel meer nee.

058-4life

Het publiek beseft het belang gelukkig, nu de spelers hopelijk ook. Lelijke 1-0 winst met vechtvoetbal wat mij betreft. Als dit ook al mislukt weet ik het niet meer.

John Hiatt

Dit hele seizoen heb ik Cambuur nog niet kunnen betrappen op knokken, vechten en tot het gaatje gaan. Daarom maak ik me ook grote zorgen voor deze wedstrijd. Als De Graafschap er de beuk in gooit, ben ik bang dat Cambuur de kop kwijtraakt. Een gelijkspel lijkt me het hoogst haalbare.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op november 24, 2015, 22:15:23
Zuid is uitverkocht ja. Vak 22 zijn nog 2 kaarten, 2 stoelen naast elkaar zelfs. Vak 9 ook nog paar kaarten. Is echt niet veel meer nee.

Ik snap er niets van heb ik die 2 kaarten gereserveerd kan ik ze niet bestellen. weet niet waar ik een clubkaartnummer moet invullen. Kun jij me helpen?
Henk, held, bedankt

El Ma-kri-niii


Collingwood

Citaat van: El Ma-kri-niii op november 25, 2015, 10:28:13
Scheidsrechter Braamhaar is gisteravond lekker in de watten gelegd door de businessclub van De Graafschap.
http://www.degraafschap.nl/zakelijk/graafschap-nieuws/happy-hour-november-fluitend-ondernemen-en-smakelijk-netwerken

Hoewel ik niet meteen denk dat hij ons nu vrijdag kapot gaat fluiten vind ik dit toch wel wat vreemd zo een paar dagen voor de wedstrijd.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Citaat van: John Hiatt op november 24, 2015, 22:31:43
Dit hele seizoen heb ik Cambuur nog niet kunnen betrappen op knokken, vechten en tot het gaatje gaan.

Totale onzin!

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op november 25, 2015, 10:33:03
Hoewel ik niet meteen denk dat hij ons nu vrijdag kapot gaat fluiten vind ik dit toch wel wat vreemd zo een paar dagen voor de wedstrijd.

Tjah, wij moeten dit seizoen blijkbaar 3x zo goed voetballen voor de 3 punten. Ik vind dit eerlijk gezegd niet handig van de KNVB/Braamhaar. 
In Henk en Sandor we trust

Oosttribune

Citaat van: El Ma-kri-niii op november 25, 2015, 10:28:13
Scheidsrechter Braamhaar is gisteravond lekker in de watten gelegd door de businessclub van De Graafschap.
http://www.degraafschap.nl/zakelijk/graafschap-nieuws/happy-hour-november-fluitend-ondernemen-en-smakelijk-netwerken

Dit kan echt niet... melding maken bij KNVB zou ik zeggen.
Normaal gesproken is het natuurlijk geen enkel probleem maar als je een paar dagen dezelfde club moet fluiten dan is het discutabel

Lore

Citaat van: De Gast op november 25, 2015, 11:04:18
Totale onzin!

Lijkt mij ook wat overdreven. Zwolle uit in de tweede helft, zelfde geldt voor PSV uit en Groningen thuis de eerste helft in ieder geval. Die schieten mij wel in gedachten.

Los daar van: het gaat ook volgens mij erg lastig wordern!

DCKM

Vrijdag gaat Cambuur weer voor de drie punten.
Bij deze roep ik een ieder op, om negentig minuten lang, vocaal onze jongens aan te moedigen.
Gewoon negentig minuten die mooie Cambuur meezingers laten galmen in het stadion.
Van jong tot oud heerlijk ouderwets in koor onze club aanmoedigen.
Dus bij deze  houden wij het simpel dat een ieder mee kan doen om onze club Cambuur naar grote hoogte te stuwen vrijdag.
Luitjes tot vrijdag in het Cambuurstadion.

Oh ja laten we met zijn allen vroeg komen zodat we bij de warming up al wat kunnen inzingen.
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

el haj

Citaat van: El Ma-kri-niii op november 25, 2015, 10:28:13
Scheidsrechter Braamhaar is gisteravond lekker in de watten gelegd door de businessclub van De Graafschap.
http://www.degraafschap.nl/zakelijk/graafschap-nieuws/happy-hour-november-fluitend-ondernemen-en-smakelijk-netwerken

Wtf?! Dit kan inderdaad écht niet.

Knvb tiplijn voor matchfixing: 0800 - 84 75 456

michello

Nog 7 tickets te koop. Volle bak vrijdag en 3 punten  |:)