Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henry van der Vegt Technisch Directeur

Gestart door Lwdscc, maart 17, 2015, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: koosZevenaar op mei 12, 2016, 08:26:47
Hebben ze daar dus toch een directie met BALLEN ondanks dat het een "in de soete suyckerbol" organisatie is.
Kunnen ze hier nog een boel van leren
Hun TD heeft alles beter gedaan dan de onze
Ga jij lekker daar kijken

Shar

Citaat van: zeewolde op mei 12, 2016, 09:00:24
Ga jij lekker daar kijken
Omdat je het niet met iemand eens bent hoef je hem nog niet zulke verschrikkelijke dingen toe te wensen. Het idee alleen al.

zeewolde

Citaat van: Shar op mei 12, 2016, 09:18:41
Omdat je het niet met iemand eens bent hoef je hem nog niet zulke verschrikkelijke dingen toe te wensen. Het idee alleen al.
:_schater

Gaat mij meer om hoe koos iedereen als kuddevolk neerzet. Als er een paar mensen negatief reageren op barto, byrne en nu weer overgoor dan meent hij altijd te melden dat het hele forum dezelfde mwning heeft. Laat hem dan reageren op de personen zelf.

Ging mij dus niet eens om dit stuk tekst alleen.

Vlampiep

Citaat van: okkele op mei 11, 2016, 23:33:45
met uitfluiten is de avond snel voorbij denk ik.
zolang het maar niet een avond word met allen maar ja-knikkers.
hopelijk veel toekomstgerichte vragen.
Ik vind het jammer dat ik niet aanwezig kan zijn en ben ook van mening dat goed gerichte en onderbouwde vragen kunnen bijdragen tot hopelijk bevredigende antwoorden.
Ongenuanceerd roepen heeft geen zin, maar het lijkt mij wel dat het bestuur en met name de TD wel verantwoordelijk zijn voor de ondermaatse sportieve prestatie.
Ook zullen zij moeten verklaren waarom er is gekozen voor kwantiteit en niet voor kwaliteit in het halen van spelers dit seizoen.
Investeren in El Makrini en Reijnen had het zelfde gekost als het aantrekken van deze 8 spelers die niets hebben toegevoegd en waren we waarschijnlijk blijven voetballen op,het hoogste niveau.
Obeche daartegen is een ander verhaal, want toen was het geld al uitgegeven.

speculeter

Kan helaas niet vanavond.
Maar zou het fijn vinden als iemand kan vertellen hoe de avond is verlopen.
Kritische vragen moeten kunnen toch?

moodygrunn

Citaat van: speculeter op mei 12, 2016, 16:23:26
Kan helaas niet vanavond.
Maar zou het fijn vinden als iemand kan vertellen hoe de avond is verlopen.
Kritische vragen moeten kunnen toch?

Wordt het geheel ook opgenomen op audio/video?
In Henk en Sandor we trust

DCKM

MMMMMM wel of niet naar forumavond.
Ach ik ga tijd maken om te horen wat de hoge heren te zeggen hebben en wat de   :scc supporter te melden heeft.
Misschien laat ik mijn stem ook eens horen.

Een ding weet ik wel, dat die TD in het guinnes book of records komt.

En waarom is er niet eentje van de commissarissen aanwezig. Zij staan toch achter de td, nou kom en laat uw stem ook horen.

Tot vanavond en anders de natte naneuk.
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

koosZevenaar

Citaat van: zeewolde op mei 12, 2016, 09:22:33
:_schater

Gaat mij meer om hoe koos iedereen als kuddevolk neerzet. Als er een paar mensen negatief reageren op barto, byrne en nu weer overgoor dan meent hij altijd te melden dat het hele forum dezelfde mwning heeft. Laat hem dan reageren op de personen zelf.

Ging mij dus niet eens om dit stuk tekst alleen.
Bedankt voor je complimenten,ik voel mij gevleid.
Maar dan toch liever van eentje met zijn volle verstand.
Ik heb een mening en die zet ik hier neer.
Afbrekende kritiek is o zo gemakkelijk.
Maar ga lekker door om te kijken wat ik schrijf, houdt je van de straat.
Verder zal er ook wel niemand  op JOU zitten te wachten

Geelblauwstiens

#2303
Citaat van: koosZevenaar op mei 12, 2016, 17:54:09
Bedankt voor je complimenten,ik voel mij gevleid.
Maar dan toch liever van eentje met zijn volle verstand.
Ik heb een mening en die zet ik hier neer.
Afbrekende kritiek is o zo gemakkelijk.
Maar ga lekker door om te kijken wat ik schrijf, houdt je van de straat.
Verder zal er ook wel niemand  op JOU zitten te wachten


Komop Koos! Grow up.
Ik denk dat het voor iedereen super is dat Cambuur z'n fans overal in t land heeft zitten.
Respect voor t uitdragen en verdedigen van onze club.
Maar doe gewoon eens wat aardiger. Dan zijn wij allemaal trots op je en verdien je respect. Maar met dit gezever is dat niet echt mogelijk. Dus kijk even in de Spiegel want voor je t weet...

Nightmarelwd

Citaat van: legeips op mei 09, 2016, 22:58:54
Bitsje jammer dat NAC een 5 jarig samenwerkingsverband heeft getekend met City..

Dus we kenne het weer doen met net niet spelers... Maar goed Barto verlengen is ook een net niet spits.. Dus het net niet strategie draait op volle toeren..


Een samenwerkingsverband houdt in dat je spelers krijgt en die moet opstellen.

Wij hoeven er maar één toch. Wij hoeven niet zes van die spelers.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: koosZevenaar op mei 12, 2016, 17:54:09
Bedankt voor je complimenten,ik voel mij gevleid.
Maar dan toch liever van eentje met zijn volle verstand.
Ik heb een mening en die zet ik hier neer.
Afbrekende kritiek is o zo gemakkelijk.
Maar ga lekker door om te kijken wat ik schrijf, houdt je van de straat.
Verder zal er ook wel niemand  op JOU zitten te wachten

Ben je er vanavond ook bij Koos?  Forumavond 19:30 uur.
MI-Sider for Life

legeips

Citaat van: Nightmarelwd op mei 12, 2016, 18:21:45
Een samenwerkingsverband houdt in dat je spelers krijgt en die moet opstellen.

Wij hoeven er maar één toch. Wij hoeven niet zes van die spelers.

Dou denkst dat die ene goeie dan hier komt spelen?

Tot nu toe vind ik de MCC lichting dikke prima, dus als er 3 of 4 binne is het oek prima..

legeips

Citaat van: Nightmarelwd op mei 12, 2016, 18:39:12
Ben je er vanavond ook bij Koos?  Forumavond 19:30 uur.

Ik hoop dat ik het red..
Ben wel erg benieuwd..

zeewolde

Citaat van: koosZevenaar op mei 12, 2016, 17:54:09
Bedankt voor je complimenten,ik voel mij gevleid.
Maar dan toch liever van eentje met zijn volle verstand.
Ik heb een mening en die zet ik hier neer.
Afbrekende kritiek is o zo gemakkelijk.
Maar ga lekker door om te kijken wat ik schrijf, houdt je van de straat.
Verder zal er ook wel niemand  op JOU zitten te wachten
zoals ik al wel vaker heb aangegeven, gaat het mij om het generaliseren van jou tov je medefans. Ik denk dat ik het voetbal inhoudelijk zelfs heel vaak met je eens ben ;)

Zeker in geval van Barto, waar ik veel te veel negatieve reacties op zie, dat betekent echter niet dat een heel forum dezelfde mening heeft.

sunderland