Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henry van der Vegt Technisch Directeur

Gestart door Lwdscc, maart 17, 2015, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: De Gast op oktober 05, 2016, 10:26:12
En wie gaat dat geintje betalen? Dat loopt wel in de ton(nen)..

Over die aanblijvende slechte resultaten tot de winterstop maak ik me in elk geval geen zorgen.

Waarom zou dat in de tonnen lopen?. Zal een gewone transitievergoeding met mogelijk een paar extra maanden worden.

speculeter

Mijn vlag staat klaar.
Kan ik hem al ophangen?

Noordcambuur

Ik bent bang dat er niks gebeurd ze blijven zitten waar ze zitten.

De Gast

Citaat van: Cor op oktober 05, 2016, 10:34:47
Waarom zou dat in de tonnen lopen?. Zal een gewone transitievergoeding met mogelijk een paar extra maanden worden.

Daar zal vdv dan wel akkoord mee moeten gaan..

Cor

Citaat van: De Gast op oktober 05, 2016, 12:52:11
Daar zal vdv dan wel akkoord mee moeten gaan..
Is in principe gewoon volgens het huidige ontslagrecht.

oostside

We kunnen het ook anders aanpakken.... Iedere dag een taxi bestellen voor hvdv op steeds een ander tijdstip en met ook steeds een andere bestemming.

Chauffeur bij receptie Cambuurstadion: "Ik kom voor meneer van der Vegt, voor een rit naar Greunsweg 86?"

DCKM

Wat een geneuzel weer over die Henry. Stop er mee want het kost je energie die je ergens anders beter kan gebruiken.
En door het geneuzel over die Henry gaat het ook weer over Henk. Nou Henk is een beste vent maar een heeft Cambuur wel in de steek gelaten.
Een kapitein verlaat pas het schip als iedereen er al af is en niet voortijdig. Henry weet dat ie fout zit maar geeft het toch niet toe en blijft dom gewoon doorgaan ondanks de vele fouten. Waarom nog druk maken om deze man.

De heren bestuurders moeten weten dat Cambuur van de supporters is en niet van hun. Cambuur is van de supporters en dat laten de supporters hopelijk bij thuiswedstrijden weer horen in positieve zin. Laten we als supporters geen energie meer steken in de heren bestuurders, maar als 1 grote familie achter de spelers gaan staan. We gaan ons weer massaal laten horen bij thuiswedstrijden dat de tegenstander denkt, verdomme hier valt niks te halen.

Kortom, de energie die we hebben als supporter laten we bij thuiswedstrijden in positieve zin los in aanmoedigingen naar de elf cambuurspelers op het veld.

Cambuur is van de supporters en supporters van Cambuur is een grote familie.

Kom op Cambuur.
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

Vlampiep

Citaat van: DCKM op oktober 09, 2016, 11:43:11
Wat een geneuzel weer over die Henry. Stop er mee want het kost je energie die je ergens anders beter kan gebruiken.
En door het geneuzel over die Henry gaat het ook weer over Henk. Nou Henk is een beste vent maar een heeft Cambuur wel in de steek gelaten.
Een kapitein verlaat pas het schip als iedereen er al af is en niet voortijdig. Henry weet dat ie fout zit maar geeft het toch niet toe en blijft dom gewoon doorgaan ondanks de vele fouten. Waarom nog druk maken om deze man.

De heren bestuurders moeten weten dat Cambuur van de supporters is en niet van hun. Cambuur is van de supporters en dat laten de supporters hopelijk bij thuiswedstrijden weer horen in positieve zin. Laten we als supporters geen energie meer steken in de heren bestuurders, maar als 1 grote familie achter de spelers gaan staan. We gaan ons weer massaal laten horen bij thuiswedstrijden dat de tegenstander denkt, verdomme hier valt niks te halen.

Kortom, de energie die we hebben als supporter laten we bij thuiswedstrijden in positieve zin los in aanmoedigingen naar de elf cambuurspelers op het veld.

Cambuur is van de supporters en supporters van Cambuur is een grote familie.

Kom op Cambuur.
Ik wens je veel succes.

mescc

Citaat van: DCKM op oktober 09, 2016, 11:43:11
Wat een geneuzel weer over die Henry. Stop er mee want het kost je energie die je ergens anders beter kan gebruiken.
En door het geneuzel over die Henry gaat het ook weer over Henk. Nou Henk is een beste vent maar een heeft Cambuur wel in de steek gelaten.
Een kapitein verlaat pas het schip als iedereen er al af is en niet voortijdig. Henry weet dat ie fout zit maar geeft het toch niet toe en blijft dom gewoon doorgaan ondanks de vele fouten. Waarom nog druk maken om deze man.

De heren bestuurders moeten weten dat Cambuur van de supporters is en niet van hun. Cambuur is van de supporters en dat laten de supporters hopelijk bij thuiswedstrijden weer horen in positieve zin. Laten we als supporters geen energie meer steken in de heren bestuurders, maar als 1 grote familie achter de spelers gaan staan. We gaan ons weer massaal laten horen bij thuiswedstrijden dat de tegenstander denkt, verdomme hier valt niks te halen.

Kortom, de energie die we hebben als supporter laten we bij thuiswedstrijden in positieve zin los in aanmoedigingen naar de elf cambuurspelers op het veld.


Cambuur is van de supporters en supporters van Cambuur is een grote familie.

Kom op Cambuur.

Ja, laten we lekker toekijken hoe onze club wordt verneukt.

Vlampiep

Citaat van: DCKM op oktober 09, 2016, 11:43:11
Wat een geneuzel weer over die Henry. Stop er mee want het kost je energie die je ergens anders beter kan gebruiken.
En door het geneuzel over die Henry gaat het ook weer over Henk. Nou Henk is een beste vent maar een heeft Cambuur wel in de steek gelaten.
Een kapitein verlaat pas het schip als iedereen er al af is en niet voortijdig. Henry weet dat ie fout zit maar geeft het toch niet toe en blijft dom gewoon doorgaan ondanks de vele fouten.

De heren bestuurders moeten weten dat Cambuur van de supporters is en niet van hun.
Even voor de goede orde, Henk is door zijn"familie" in de steek gelaten en de heren bestuurders zijn zich duidelijk bewust dat de club niet van hun is, zie hoe de club wordt bestuurd.

PePe

10 middenvelders, en geen fatsoenlijke spits!!

De Gast

Je ziet hem niet je hoort hem niet.. wat doet die vent eigenlijk hier??

Bernardo


zeewolde


Agy

Citaat van: De Gast op oktober 14, 2016, 23:13:15
Je ziet hem niet je hoort hem niet.. wat doet die vent eigenlijk hier??

:0= der een dikke bende van maken...