Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Casuals-lwd

#1
Wedstrijden / Re: Cambuur-excelsior
oktober 05, 2019, 16:49:21
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 05, 2019, 16:02:12
persoonlijk heb ik er geen last van, maar ik snap Tukker wel: gezang en aanmoedigen tijdens een wedstrijd kan wat mij betreft prima zonder een vlag. Ik vind het een mooi gezicht vlak voor de wedstrijd, maar tijdens geniet ik meer van het gezang dan die twee of drie grote vlaggen. En wat ik echt ongelofelijk vind is dat iemand als reactie op Tukker durft aan te geven dat hij dan maar op moet rotten.

Over de wedstrijd: Fantastisch
Vind een vlag waar uren aan gewerkt is een 'kut vlag' noemen anders ook niet erg respectvol naar de makers, die notabene zowel thuis als ook uit vaak aanwezig zijn. Krijg je ook niet zulke reacties, pot verwijt de ketel...
#2
Wedstrijden / Re: Cambuur-excelsior
oktober 05, 2019, 15:53:28
Men heeft hier altijd wel weer wat om op te zeuren.
Is het niet sportief dan gaat het over wat er op de tribune gebeurd.
Deze keer de vlaggen, want men kan daardoor iets minder secondes van de wedstrijd zien dan normaal.
Wat is het de volgende keer, stoppen met zingen omdat men bang is voor gehoorbeschadiging.

Echt ongelofelijk.
#4
Wedstrijden / Re: Beker
september 25, 2019, 22:38:15
Groningen treft Harkemase Boys, stuk leuker...
#5
Wedstrijden / Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
september 25, 2019, 12:23:16
Citaat van: TM op september 25, 2019, 10:29:34
Zo krijg je die laatste kaarten nooit verkocht. Ik snap niet dat ze niet nog een bus laten rijden of een dubbeldekker van een huidige bus maken..

Ja echt he..
Misschien in de toekomst ook maar een minimum instellen voor het aantal inzittenden in de auto op 4/5.
Of zorgen voor een carpool platform...
Krijg je tenminste volle auto's.
#6
Wedstrijden / Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
september 24, 2019, 23:19:50
Citaat van: speculeter op september 24, 2019, 22:35:45
Uitverkocht is bevestigd door Cambuur zelf.
400 man mee. |:) |:)
Waar dan? er zijn nog steeds kaarten beschikbaar..
#7
Wedstrijden / Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
september 24, 2019, 10:41:31
Citaat van: TM op september 24, 2019, 09:38:06
Nee niet aan beginnen. Iedereen heeft tijd genoeg gehad om kaarten te kopen. Als het nu na 2 of 3 dagen uitverkocht was.. En laten we het eerst maar eens uitverkopen, want dat is het nog niet...
Lijkt mij idd ook het beste
#8
Wedstrijden / Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
september 24, 2019, 00:24:50
Goede zaak
Maar wat meer kaarten vragen daar?
#9
Wedstrijden / Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
september 22, 2019, 20:21:32
Uitvak al bijna uitverkocht?
#10
Wedstrijden / Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
september 15, 2019, 21:48:43
Citaat van: Cambuur LWD op september 14, 2019, 14:03:49
We willen net zo'n uitvak als NAC bij Volendam.. 1400 man vanuit Breda naar Volendam, bijna de hele tribune was geel zwart toen.
https://twitter.com/ronaldbrabant/status/1167495541489618945

Ik ben alleen bang dat er vanuit ons niet zoveel animo is. Maar als de tickets snel gaan, wie weet kan het uitvak wel uitvergroot worden. Al weet ik niet of er dan nog genoeg tijd is om dit te regelen. Heeft iemand hier verstand van?
1.400 man is wel echt heel veel. Zou al blij zijn als wij uberhaupt de 1.000 zouden halen.
Laten we eerst maar de 400 kaarten verkopen, kwamen vorig seizoen niet verder dan 300 man dacht ik. 
#11
Wedstrijden / Re: Telstar-Cambuur
september 02, 2019, 14:39:15
Zaterdag, niet heel ver, gezellig.

Zou lekker heen gaan.
#12
Wedstrijden / Re: NAC-SC CAMBUUR
augustus 25, 2019, 23:40:38
Citaat van: speculeter op augustus 25, 2019, 10:51:32
Als je dan gisteren de wedstrijd Heracles Vitesse ziet en dan met name de gelijkmaker van Heracles
Daar werd toch gewoon geduwd?
En dan onze goal uit de vrije trap afkeuren omdat er ergens twee man op de grond liggen.
Schiet mij maar lek.
Zelfde met Utrecht - VVV, van den Brom staat de hele tijd te zeuren en buiten zijn vak, krijgt niks.  Henk zegt één keer wat over een beslissing, en kan direct de tribune op.. tja.
#13
Wedstrijden / Re: Graafschap - Cambuur
augustus 08, 2019, 16:36:18
Citaat van: sunderland op augustus 08, 2019, 15:10:41
ik ook. Nu al zin in mrgn naar Doetinchem.
Redelijk gevuld uitvak,  op naar 3 punten.
#14
Wedstrijden / Re: Graafschap - Cambuur
juli 31, 2019, 15:02:28
Citaat van: speculeter op juli 31, 2019, 13:48:12
Duurt nog anderhalve week hè
Komt volgende week wel.
Waren tijden dat wedstrijden al 2 weken van te voren leefden...
#15
Wedstrijden / Re: Voorbereiding 2019/2020
juli 12, 2019, 16:26:07
Citaat van: De Gast op juli 12, 2019, 14:14:38
Goeie column.

Voorheen dacht ik er nog wel eens over na één of twee oefenpotjes mee te pakken.. Tegenwoordig niet meer. De spelers zijn er nog niet en dat oefenschema kun je van te voren wel invullen ja. Dan denk je wel eens van; verdomme hee, valt er nou niet één aansprekende tegenstander te regelen? Al is het maar een Turkse tweedeklasser.. half Europa schuilt hier voor de hitte maar wij spelen weer tegen Volendam met liefst een gelimiteerd aantal tickets en een autocombi.

Vwb die eerste/familietraining zonder vuurwerk.. persoonlijk vind ik dat minder erg aangezien ik ook wel eens bij de eerste training ben geweest met een kleine waarbij het nog gebruikelijk was dat er lawinepijlen de lucht in gingen. Niet zo'n strakke combi.


Maar het is op alle gebieden wel degelijkheid troef geworden ja.
Dat is een ander verhaal natuurlijk. Fakkels en rookbommen moeten gewoon kunnen.