Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 05, 2019, 16:02:12Vind een vlag waar uren aan gewerkt is een 'kut vlag' noemen anders ook niet erg respectvol naar de makers, die notabene zowel thuis als ook uit vaak aanwezig zijn. Krijg je ook niet zulke reacties, pot verwijt de ketel...
persoonlijk heb ik er geen last van, maar ik snap Tukker wel: gezang en aanmoedigen tijdens een wedstrijd kan wat mij betreft prima zonder een vlag. Ik vind het een mooi gezicht vlak voor de wedstrijd, maar tijdens geniet ik meer van het gezang dan die twee of drie grote vlaggen. En wat ik echt ongelofelijk vind is dat iemand als reactie op Tukker durft aan te geven dat hij dan maar op moet rotten.
Over de wedstrijd: Fantastisch