Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2019/2020

Gestart door Collingwood, mei 23, 2019, 12:40:54

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

#210
Citaat van: poelie-lwd op juli 10, 2019, 11:55:46
Dat doen we met humor. Dat heb jij niet  :zweep
;( ;( ;( :fant
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCC-J

Citaat van: justremco op juli 09, 2019, 21:02:53
Klopt idd, heb er verder ook weinig meer over gehoord. Zat zelf te denken aan AZ want die hebben dan nog een gat in hun oefenschema
Daar is wel contact mee geweest volgens mij, maar ging niet door.  Maar er zijn genoeg zuid-europese clubs op dit moment in Nederland...

justremco

Citaat van: SCC-J op juli 10, 2019, 14:20:48
Daar is wel contact mee geweest volgens mij, maar ging niet door.  Maar er zijn genoeg zuid-europese clubs op dit moment in Nederland...

Ging dat niet om aanstaande vrijdag als vervanger van Graafschap?

Huzumer

Men is wel bezig geweest met (naburige) BVO's als vervanger van de oefentegenstander De Graafschap, maar dat werd als te risicovol gezien. Maar Harkemase Boys is een leuke second best en een serieuzere tegenstander dan tot nog toe; past mooi in de opbouw.

Tot morgen allemaal op het nieuwe complex van de Leeuwarder Zwaluwen, wordt een mooi feestje met een grote biertent en live muziek! ???

denistel

cambuur en oefenen tegen leuke profclubs is al jaren een probleem helaas.

Ronnie tng


De Gast

Goeie column.

Voorheen dacht ik er nog wel eens over na één of twee oefenpotjes mee te pakken.. Tegenwoordig niet meer. De spelers zijn er nog niet en dat oefenschema kun je van te voren wel invullen ja. Dan denk je wel eens van; verdomme hee, valt er nou niet één aansprekende tegenstander te regelen? Al is het maar een Turkse tweedeklasser.. half Europa schuilt hier voor de hitte maar wij spelen weer tegen Volendam met liefst een gelimiteerd aantal tickets en een autocombi.

Vwb die eerste/familietraining zonder vuurwerk.. persoonlijk vind ik dat minder erg aangezien ik ook wel eens bij de eerste training ben geweest met een kleine waarbij het nog gebruikelijk was dat er lawinepijlen de lucht in gingen. Niet zo'n strakke combi.

Maar het is op alle gebieden wel degelijkheid troef geworden ja.

TM

Laatste leuke oefenpot was denk ik tegen PAOK in Oosterbeek? En het trainingskamp in Oostenrijk natuurlijk, maar dat was eredivisie periode...

speculeter

Citaat van: TM op juli 12, 2019, 14:29:08
Laatste leuke oefenpot was denk ik tegen PAOK in Oosterbeek? En het trainingskamp in Oostenrijk natuurlijk, maar dat was eredivisie periode...
was dat niet die oefenpot met die boze grieken?

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Casuals-lwd

Citaat van: De Gast op juli 12, 2019, 14:14:38
Goeie column.

Voorheen dacht ik er nog wel eens over na één of twee oefenpotjes mee te pakken.. Tegenwoordig niet meer. De spelers zijn er nog niet en dat oefenschema kun je van te voren wel invullen ja. Dan denk je wel eens van; verdomme hee, valt er nou niet één aansprekende tegenstander te regelen? Al is het maar een Turkse tweedeklasser.. half Europa schuilt hier voor de hitte maar wij spelen weer tegen Volendam met liefst een gelimiteerd aantal tickets en een autocombi.

Vwb die eerste/familietraining zonder vuurwerk.. persoonlijk vind ik dat minder erg aangezien ik ook wel eens bij de eerste training ben geweest met een kleine waarbij het nog gebruikelijk was dat er lawinepijlen de lucht in gingen. Niet zo'n strakke combi.


Maar het is op alle gebieden wel degelijkheid troef geworden ja.
Dat is een ander verhaal natuurlijk. Fakkels en rookbommen moeten gewoon kunnen.

SCC-J

Kan me niet herinneren dat we ook lawinepijlen gehad hebben, volgens mij waren dat gewoon vuurwerk potten. Maar we noemen het nu al de familie training terwijl het begon als eerste training. Wat een ding werd juist door het vuurwerk, vervolgens is het een familietraining geworden.

Collingwood

#223
Opstelling zo meteen:

Bos; Van Deelen, Van der Kaap, Schouten, Sambissa; Jacobs, Hoedemakers, Maulun; Robertha, Mühren, Kallon

Paulissen op de bank (misschien niet helemaal okselfris?), Akoy en Mac-Intosch er helemaal niet bij. Verder op wissel Prinsen, Raghoebar, Berk (beloften), Bouman en Bangura.

EDIT: Ruststand 2-0, goals van Schouten en Van der Kaap uit corner en vrije trap. Verder kansen voor Kallon (paal), Mühren (in de rebound op de keeper) en Robertha. Harkema kreeg ook één grote kans. Niet aanwezig, dus hoe het er qua spelbeeld uitziet weet ik niet.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Qua spel niet tevreden. Daarvoor veel te veel balverlies op middenveld en voorin niet goed genoeg.
Jacobs veel balverlies en erg druk aan de bal.
Muhren 2 niet te missen kansen om zeep geholpen en qua meevoetballen tot nu toe niet sterk.

Positief voor mij van der Kaap, sterke jongen die ook durft in te dribbelen.
Schouten lekker rustig!
Maulun prima!
Hoedemakers ziet het spel wel maar soms nog wat te traag handelen.