Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9

Gestart door oldehove, augustus 24, 2017, 14:43:15

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus


michello

Na Jong PSV in dezelfde week naar Volendam. Ik ben heel benieuwd wat de voorwaarden zullen zijn. Als we een goed resultaat halen in Eindhoven kunnen we weleens heel wat man meenemen naar Volendam.

Cambuur LWD

Citaat van: michello op september 14, 2019, 11:20:01
Na Jong PSV in dezelfde week naar Volendam. Ik ben heel benieuwd wat de voorwaarden zullen zijn. Als we een goed resultaat halen in Eindhoven kunnen we weleens heel wat man meenemen naar Volendam.

We willen net zo'n uitvak als NAC bij Volendam.. 1400 man vanuit Breda naar Volendam, bijna de hele tribune was geel zwart toen.
https://twitter.com/ronaldbrabant/status/1167495541489618945

Ik ben alleen bang dat er vanuit ons niet zoveel animo is. Maar als de tickets snel gaan, wie weet kan het uitvak wel uitvergroot worden. Al weet ik niet of er dan nog genoeg tijd is om dit te regelen. Heeft iemand hier verstand van?

Casuals-lwd

Citaat van: Cambuur LWD op september 14, 2019, 14:03:49
We willen net zo'n uitvak als NAC bij Volendam.. 1400 man vanuit Breda naar Volendam, bijna de hele tribune was geel zwart toen.
https://twitter.com/ronaldbrabant/status/1167495541489618945

Ik ben alleen bang dat er vanuit ons niet zoveel animo is. Maar als de tickets snel gaan, wie weet kan het uitvak wel uitvergroot worden. Al weet ik niet of er dan nog genoeg tijd is om dit te regelen. Heeft iemand hier verstand van?
1.400 man is wel echt heel veel. Zou al blij zijn als wij uberhaupt de 1.000 zouden halen.
Laten we eerst maar de 400 kaarten verkopen, kwamen vorig seizoen niet verder dan 300 man dacht ik. 

TM

Citaat van: Casuals-lwd op september 15, 2019, 21:48:43
1.400 man is wel echt heel veel. Zou al blij zijn als wij uberhaupt de 1.000 zouden halen.
Laten we eerst maar de 400 kaarten verkopen, kwamen vorig seizoen niet verder dan 300 man dacht ik.

Klopt.. Vorig jaar 270 supporters mee naar Volendam. We mogen blij zijn als we het uitvak uitverkopen.. Uitsupport bij Cambuur is gewoon erg ruk...

We mogen in ieder geval weer de dijk op!

Treb

Autocombi is uitverkocht. Als er iemand nog plek heeft in een auto of busje voor 2 personen hoor ik dat graag! :)

Casuals-lwd


TM

Citaat van: Casuals-lwd op september 22, 2019, 20:21:32
Uitvak al bijna uitverkocht?

Gaat de goede kant op. Een grote bus van de club is al uitverkocht. Bus 2 is ook bijna uitverkocht. Er rijdt een (party)bus die is ook uitverkocht. En de autocombi is nagenoeg uitverkocht. Er kunnen nog een paar meerpersoonsbusjes ingeschreven worden (er mogen 10 i.p.v. van 5).

Casuals-lwd

Goede zaak
Maar wat meer kaarten vragen daar?

TM

Citaat van: Casuals-lwd op september 24, 2019, 00:24:50
Goede zaak
Maar wat meer kaarten vragen daar?

Nee niet aan beginnen. Iedereen heeft tijd genoeg gehad om kaarten te kopen. Als het nu na 2 of 3 dagen uitverkocht was.. En laten we het eerst maar eens uitverkopen, want dat is het nog niet...

Casuals-lwd

Citaat van: TM op september 24, 2019, 09:38:06
Nee niet aan beginnen. Iedereen heeft tijd genoeg gehad om kaarten te kopen. Als het nu na 2 of 3 dagen uitverkocht was.. En laten we het eerst maar eens uitverkopen, want dat is het nog niet...
Lijkt mij idd ook het beste

michello

Het is ook zonde dat er maar een beperkt aantal auto's die kant op mogen. Dan wordt het al lastig om het uitvak uit te verkopen.

speculeter

Kan Cambuur niet vragen dan of er meer auto's mogelijk zijn?

TM

#283
Citaat van: speculeter op september 24, 2019, 10:54:17
Kan Cambuur niet vragen dan of er meer auto's mogelijk zijn?

Er zijn erg weinig parkeerplekken rondom het stadion van Volendam, vandaar dat er weinig auto's die kant op mogen. Maar ja tegen Telstar o.i.d. vertikt ook het merendeel om te gaan, dus waarom nu in één keer zeuren om meer auto's/kaarten...

papier

Citaat van: speculeter op september 24, 2019, 10:54:17
Kan Cambuur niet vragen dan of er meer auto's mogelijk zijn?

Vragen staat vrij natuurlijk, maar het zou mooi zijn als er een platform wordt geboden om auto's vol te laten rijden. 10 auto's kunnen 10 of 50 man zijn, aardig verschil nog wel.