Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

NAC-SC CAMBUUR

Gestart door wiekie1969, augustus 17, 2019, 10:36:33

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2019, 19:55:08
klopt... onze buitens waren nergens he

Ook dat, maar heeft volgens mij ook met vertrouwen te maken.
Area 58

legeips

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2019, 02:36:48
spiegel hij en noord hewwe der wat moeite met. Naja dat binne ook anti figuren die nooit es met duidelijke inhoud komme dat zegt genoeg

Was de sonnema op en bist overstapt op een litertje (natuur) azijn.

Ouwe bromsnor...

speculeter

Als je dan gisteren de wedstrijd Heracles Vitesse ziet en dan met name de gelijkmaker van Heracles
Daar werd toch gewoon geduwd?
En dan onze goal uit de vrije trap afkeuren omdat er ergens twee man op de grond liggen.
Schiet mij maar lek.

Noordcambuur

Citaat van: legeips op augustus 25, 2019, 00:44:02
Was de sonnema op en bist overstapt op een litertje (natuur) azijn.

Ouwe bromsnor...
haha  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op augustus 25, 2019, 10:51:32
Als je dan gisteren de wedstrijd Heracles Vitesse ziet en dan met name de gelijkmaker van Heracles
Daar werd toch gewoon geduwd?
En dan onze goal uit de vrije trap afkeuren omdat er ergens twee man op de grond liggen.
Schiet mij maar lek.
Blom moest ons hebben tegen NAC het blijft een draak van een scheids ik hoop dat hij zijn kop nog eens laat zien in lwd. 8P

speculeter

Nou....hoop hem aankomende jaren niet te zien.

okkele

Citaat van: wiekie1969 op augustus 23, 2019, 23:30:06
Blom dikke schande. KNVB moet ingrijpen.
deze combi gaat nooit gebeuren.
blom heeft al eens gezegd een hekel te hebben aan cambuur en zelfs dan word hij nog toegewezen aan wedstrijden van ons.
knvb en scheidsrechters moet je ook los van elkaar zien,fluiters worden door zichzelf aangestuurd.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: speculeter op augustus 25, 2019, 10:51:32
Als je dan gisteren de wedstrijd Heracles Vitesse ziet en dan met name de gelijkmaker van Heracles
Daar werd toch gewoon geduwd?
En dan onze goal uit de vrije trap afkeuren omdat er ergens twee man op de grond liggen.
Schiet mij maar lek.
dit zou je niet moeten verbazen als je weet wie er "fluit".
je weet op voorhand al dat het heel lastig word om punten te halen met deze eikel.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Casuals-lwd

Citaat van: speculeter op augustus 25, 2019, 10:51:32
Als je dan gisteren de wedstrijd Heracles Vitesse ziet en dan met name de gelijkmaker van Heracles
Daar werd toch gewoon geduwd?
En dan onze goal uit de vrije trap afkeuren omdat er ergens twee man op de grond liggen.
Schiet mij maar lek.
Zelfde met Utrecht - VVV, van den Brom staat de hele tijd te zeuren en buiten zijn vak, krijgt niks.  Henk zegt één keer wat over een beslissing, en kan direct de tribune op.. tja.

denistel

vd brom wel geel maar dat zegt niks ,,de jong zelfs geschorst voor vrijdag wat een dram ju die lui
die vd brom ging toch te keer zeg