Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Graafschap - Cambuur

Gestart door TM, juli 25, 2019, 19:13:06

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: speculeter op augustus 08, 2019, 14:40:09
Ik heb er in ieder geval weer zin in
En verwacht eigenlijk een leuk seizoen met top 5 notering.
ik ook. Nu al zin in mrgn naar Doetinchem.

De Gast

Een middenveld van 22,21 en 21 jaar. Is vragen om problemen.

speculeter

Citaat van: De Gast op augustus 08, 2019, 15:13:24
Een middenveld van 22,21 en 21 jaar. Is vragen om problemen.
Deze weken zal die nummer 6 met ervaring er nog wel bij komen.
Ze zitten vast op iets te broeden.Ms is diegene nog niet beschikbaar of wacht nog even af?

Treb

Een fitte Paulissen zette ik als eerst op het wedstrijdformulier.

papier

Citaat van: De Gast op augustus 08, 2019, 15:13:24
Een middenveld van 22,21 en 21 jaar. Is vragen om problemen.

In de KKD ben je op deze leeftijd een routinier

papier

Verwacht 0 punten, 3-1 ofzo. Nou ja we gaan het wel zien.

moodygrunn

Citaat van: Treb op augustus 08, 2019, 15:35:09
Een fitte Paulissen zette ik als eerst op het wedstrijdformulier.

Dat heb ik met Ragnar en Muhren
In Henk en Sandor we trust

michello

Heb er wel vertrouwen in. Mac bovenop die lange en als de backs hun werk goed doen dan zit er zeker wel een mooi resultaat in. We gaan sowieso scoren ;)

Casuals-lwd

Citaat van: sunderland op augustus 08, 2019, 15:10:41
ik ook. Nu al zin in mrgn naar Doetinchem.
Redelijk gevuld uitvak,  op naar 3 punten.

Bankzitter

Ik hou ook vraagtekens bij dit middenveld. Als het niet loopt op het middenveld zijn jongens van 20-22 meestal vooral met hun eigen spel bezig. Er moet een oudere speler tussen staan de stabiliteit brengt en kan coachen.Ik weet niet of Paulissen geschikt is voor die rol maar wel de enige oudere speler die ook op het middenveld kan.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Rij ik vandaag op vakantie door SloveniĆ«, wordt ik gebeld door een 058 nummer. Dat zal Henk zijn zeg ik voor de grap. Komt Henk aan de lijn en vertelt een heel verhaal en bedankt me voor de sk . Iedereen in de auto lag dubbel.  :_schater
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 08, 2019, 19:54:56
Rij ik vandaag op vakantie door SloveniĆ«, wordt ik gebeld door een 058 nummer. Dat zal Henk zijn zeg ik voor de grap. Komt Henk aan de lijn en vertelt een heel verhaal en bedankt me voor de sk . Iedereen in de auto lag dubbel.  :_schater

Prachtig  :_schater

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 08, 2019, 19:54:56
Rij ik vandaag op vakantie door SloveniĆ«, wordt ik gebeld door een 058 nummer. Dat zal Henk zijn zeg ik voor de grap. Komt Henk aan de lijn en vertelt een heel verhaal en bedankt me voor de sk . Iedereen in de auto lag dubbel.  :_schater

Haha mooi man, ik had m ook al aan de foon |:)

speculeter

Hier ook net 058 aan de lijn.
Leuk initiatief man.

LWD vak 7

Geweldig in gesproken zoals alleen Henk dat kan.