Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar-Cambuur

Gestart door speculeter, april 01, 2019, 22:10:37

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC-J op april 06, 2019, 03:24:23
Lul niet zo dom. Je praat echt onzin. Tuurlijk liepen jongens dat soort dingen te zeggen. Jij niet dan?

Maar zonder ons zou het vast heel sfeervol zijn geweest in het uitvak.

Maar leuk dat je ons even aanspreekt (online)

Zoveel moraal politie hier. Apart dat veel mensen willen bepalen hoe een ander zich moet gedragen. Ben  naar volendam ajax en telstar geweest omdat ik het hartstikke leuk vind om cambuur te zien voetballen, ook als het minder gaat.

Bij volendam waren een man of 40 die niet naar de wedstrijd kijken, maar wel zingen en onder het genot van een drankje en een trekje enorme sfeer maken. Bij telstar was ook zo'n groep. Als dat hun vermaak is: mijn zegen hebben ze. Dat ze dan onderling ruzie gaan maken  en mijn dochter een klap op haar achterhoofd krijgt vind ik minder. Dat ze weglopen bij een wedstrijd van cambuur omdat het slecht gaat zegt veel over waarom ze er zijn, maar het zal mij verder aan mijn rest roesten

Ps. Sommige mensen lijken  op sommige momenten niet echt aanspreekbaar
Henk, held, bedankt

sunderland

Als je zo slap begint moet je als trainer toch ingrijpen. Sowieso om het om te zetten maar ook om eens een statement te maken. Flikker er naar een kwartier er dan 1 uit.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op april 06, 2019, 11:13:42
Als je zo slap begint moet je als trainer toch ingrijpen. Sowieso om het om te zetten maar ook om eens een statement te maken. Flikker er naar een kwartier er dan 1 uit.
Eens
Henk, held, bedankt

sunderland

Terechte Penel bij die overtreding van Schilder maar die 2 die erom heen stonden konden ook ingrijpen. Hij nam de bal slecht aan en moest dat zelf corrigeren.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op april 06, 2019, 11:17:02
Terechte Penel bij die overtreding van Schilder maar die 2 die erom heen stonden konden ook ingrijpen. Hij nam de bal slecht aan en moest dat zelf corrigeren.
Hij was daar ook ontzettend pissig om, ze stonden te slapen. Alle 2de ballen waren voor telstar
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Zaterdag 18.30 uur live op Fox Sports

Casuals-lwd

Zaterdag, niet heel ver, gezellig.

Zou lekker heen gaan.

Collingwood

Kan gezien de eerdere uitslagen best wel eens een heel lastige (uit)wedstrijd worden. Telstar won al met 3-0 van Excelsior en 0-1 van Den Bosch en maakte het afgelopen weekend NEC bijzonder moeilijk in De Goffert. Benieuwd hoe wij er op staan ten opzichte van dit soort ploegen.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op september 03, 2019, 11:16:11
Kan gezien de eerdere uitslagen best wel eens een heel lastige (uit)wedstrijd worden. Telstar won al met 3-0 van Excelsior en 0-1 van Den Bosch en maakte het afgelopen weekend NEC bijzonder moeilijk in De Goffert. Benieuwd hoe wij er op staan ten opzichte van dit soort ploegen.
ik verwacht dat het zeer lastig word. Zo ver zijn wij nog niet.

denistel

elke wedstrijd moet je weer scherp zijn als die lui een minne dag hebben en
wij draaien lekker dan moet het goed komen.vorm van de dag is bepalend.

als ik ons tegen de eagels zag en tegen d.bosch dan was het verschil
behoorlijk maar kwam ook omdat d bosch veel beter stond dan eagels.

hobbes

Maulun terug in de basis morgen

Agy

SC Cambuur kan weer over Maulun beschikken tegen SC Telstar
Vandaag om 12:00 uur

LEEUWARDEN - SC Cambuur speelt zaterdagavond de derde uitwedstrijd van het seizoen. In het Rabobank IJmond Stadion nemen de Leeuwarders het om 18.30 uur op tegen SC Telstar.
SC Cambuur staat op vreemde bodem nog altijd droog deze competitie. In tegenstelling tot de bij NAC (1-0) en De Graafschap (2-0) verloren uitduels, treffen de geel-blauwen in De Witte Leeuwen dit keer zeker geen titelkandidaat. Op de ranglijst staat SC Telstar overigens wél een puntje boven de manschappen van trainer Henk de Jong, die terugkeert van een duel schorsing.

De Jong over de wedstrijd van morgen: ,,Ik had Ragnar Oratmangoen dit keer in de basis willen zetten, maar hij kwam - per ongeluk, maar toch - te laat vandaag. Dus begint hij vanaf de bank. Robin Maulun is fit en zal starten. We zullen hetzelfde moeten zien te brengen als tijdens de uitwedstrijd tegen NAC, want we winnen niet zomaar even van Telstar."

Niet beschikbaar
Doke Schmidt (enkel) is nog een aantal weken uitgeschakeld. Jarchinio Antonia (lichte enkelkwetsuur, een paar weken geleden opgelopen) deed apart van de groep loopwerk tijdens de laatste training en ontbreekt eveneens nog een paar weken.

Opstelling Cambuur
Stevens, Van Deelen, Mac-Intosch, Schouten, Sambissa, Hoedemakers, Jacobs, Maulun, Kallon, Mühren, Korte

Arbitrage
Het duel staat onder leiding van scheidsrechter Vermeire (België).

Noordcambuur

Vermeire als scheidsrechter vanavond dat is dus weer afwachten wat deze Belg gaat doen.

sunderland

Het zal vanavond afhangen van ons buitenspelers verwacht ik. In de 2 uitweds vielen deze 2 finaal door de mand waardoor de rest et lastig kreeg.

Treb