Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9

Gestart door oldehove, augustus 24, 2017, 14:43:15

Vorige topic - Volgende topic

DK

Citaat van: speculeter op september 26, 2019, 11:18:59
Zou ik verrassend vinden
En enorme degradatie voor Paulissen

inderdaad ja, maar aan de andere kant: hij heeft ook nog maar weinig laten zien.. geen idee hoe hij het op de trainingen doet?

TM

Citaat van: Collingwood op september 26, 2019, 11:36:34
Er wordt in twee varianten getraind meldt de LC. De bovengenoemde, en met Akoy voor Maulun en Oratmangoen gewoon op rechts. Paulissen staat blijkbaar in ieder geval helemaal onderaan de pikorde.

Paulissen is toch wel aangetrokken als één van de grote versterkingen.. Valt die jongen dan zo tegen? Ook op trainingen etc? Of zou het een andere reden hebben?

Collingwood

#302
Citaat van: TM op september 26, 2019, 11:45:17
Paulissen is toch wel aangetrokken als één van de grote versterkingen.. Valt die jongen dan zo tegen? Ook op trainingen etc? Of zou het een andere reden hebben?

Zou ik ook graag willen weten. Ga er echt wel vanuit dat de ts de juiste keuze maakt, die werkt elke dag met de spelers. Maar het is jammer voor Paulissen, en vooral ook voor ons en de club dat het er blijkbaar bij een in potentie uitstekende speler (tot nu toe) totaal niet uit komt.

EDIT: Henk de Jong: ,,Ik heb drie varianten in mijn hoofd voor wat het opvangen van de schorsing van Robin Maulun betreft. Ik wil me daar nog niet over uitlaten." https://huisaanhuisleeuwarden.nl/artikel/1048547/de-jong-hult-zich-in-nevelen-omtrent-basisformatie-cambuur-in-volendam.html

Misschien dan dus toch Paulissen? We gaan met morgen wel zien.  :_schater 8P
Kalmte alleen kan u redden.

TM


speculeter



thankyou

Helaas afwezig dit jaar.... iemand live stream?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

zeewolde

Met een Var tegen Jong PSV had Maulun nu gewoon tegen Volendam mee mogen doen :(

okkele

Citaat van: zeewolde op september 26, 2019, 20:47:23
Met een Var tegen Jong PSV had Maulun nu gewoon tegen Volendam mee mogen doen :(
echt niet hoor!
je vergelijkt dit met berghuis?
maulun was een duidelijke foute actie(in mijn ogen verkeerde timing en een blackout van een vriendelijke speler) waar geen twijfel mogelijk is maar ook bij berghuis is er geen twijfel mogelijk!
alleen zit makkelie met zn rotkop voor dat scherm en die naait waar hij maar kan,het is een belediging voor ons voetbalpubliek.
beelden zouden duidelijkheid geven maar we zijn nog altijd overgeleverd aan de persoonlijke voorkeur van zo`n droplul.
het word steeds minder leuk.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Galdiano

De mannen verdienen het om weer eens groots onthaalt te worden op het Cambuurplein.
Het uitvak is vol, dus er zijn al vele supporters op de been.

Een fantastische start, en bij winst mag deze start wel eens gevierd worden, en kunnen de spelers gelijk zien voor wat voor prachtige club ze spelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Diezelfde makkelie is zondag scheidsrechter bij Feijenoord
Een en een is twee toch.

Galdiano

Citaat van: speculeter op september 27, 2019, 11:23:10
Diezelfde makkelie is zondag scheidsrechter bij Feijenoord
Een en een is twee toch.

Kunnen we ook eens stoppen met dat gejank over Makkelie?
Vanavond spelen we tegen Volendam!  Daar moet het gebeuren. |:) |:) |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland


Vlampiep

Citaat van: sunderland op september 27, 2019, 12:04:46
Die makkelie is ook een lul
Al zouden we kampioen worden, Makkelie blijft een oetlul. :_schater

Bolle

Zometeen eerst maar een biertje pakken en dan op naar de Dijk!  :proost

Wordt ongetwijfeld weer een memorabel middagje en avondje!