28 juni
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
Citaat van: TM op april 25, 2013, 13:23:35Noord idd 100 staat ook op cambuur.nl !
Inmiddel 8650 kaarten verkocht en voor noord zijn er inderdaad nog zo'n 100 kaarten beschikbaar. Dat meldt Cambuur net op facebook.
Citaat van: Ruppppert op april 23, 2013, 21:38:51sponsor kaarten uitje waarsch
kaartjes voor het uitvak al binnen![]()
wut een mooi reisje
Citaat van: Dokkumer op april 16, 2013, 18:47:37hering happert hehe.......
Snap ik, alleen heeft de KvC tot dat moment nog niet de kans gehad om in conclaaf te gaan met de bvo. Dus zou je de bvo moeten vervloeken
Hé Dokkum is wel het uiterste bolwerk van CambuursupportersBen van geboorte trouwens een Naarlinger, dus vandaar de ouderwetse rivaliteitsopmerking
![]()
Enneh diemag je houden, met
![]()
![]()
en
Ik houd het bij
Als we kampioen worden drink je eenvan me
Citaat van: Dokkumer op april 16, 2013, 18:37:50Heb je een groot punt. Wat ik al zij. Frustratie en enorme boosheid over de gang van zaken
Tussen kritisch zijn en voor oud vuil uitmaken zit ook nog een groot verschil SCCFranekut

voor dei
Citaat van: rtscc op april 16, 2013, 18:23:53Die trommel moet lekker ritueel verbrand worden...wat een heerlijk oostblok sfeertje int uitvak !! en ver daar buiten zelfs :d
veel mooier sfeer, zie maar bij graafschap uit !