Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - SCCFRANEKER

#1
Wedstrijden / Re: DTD - Cambuur
mei 10, 2013, 11:07:49
28 juni  :proost :proost
#2
Fakkels + rook binnen busje laatste moment regelt ik zeg GASS :schaal
#4
1 kaart tk voor hoofdtribune...
#5
en joepie zingt voor de wedstrijd...
#6
Citaat van: TM op april 25, 2013, 13:23:35

Inmiddel 8650 kaarten verkocht en voor noord zijn er inderdaad nog zo'n 100 kaarten beschikbaar. Dat meldt Cambuur net op facebook.
Noord idd 100 staat ook op cambuur.nl !
#7
Eventuele Kampioensfeest...3 mei cambuur plein / 4 mei doden herdenking / 5 mei bevrijdingsdag dus dat zal 6 mei worden ?  :proost
#8
Citaat van: Ruppppert op april 23, 2013, 21:38:51
kaartjes voor het uitvak al binnen  :thumbsup |:) wut een mooi reisje
sponsor kaarten uitje waarsch  :proost :proost
#9
https://twitter.com/RemkoCambuur/status/324442080271298560/photo/1 VOLENDAM GAAT ER VANUIT DAT ZE GEEN KAMPIOEN WORDEN !!!! DIT KAARTJE KRIJGEN ZE BIJ VERLENGING SEIZOENSKAART !!! :zweep :zweep :zweep :zweep :zweep :zweep :zweep :zweep
#11
Citaat van: Dokkumer op april 16, 2013, 18:47:37
Snap ik, alleen heeft de KvC tot dat moment nog niet de kans gehad om in conclaaf te gaan met de bvo. Dus zou je de bvo moeten vervloeken ;)

Hé Dokkum is wel het uiterste bolwerk van Cambuursupporters :( Ben van geboorte trouwens een Naarlinger, dus vandaar de ouderwetse rivaliteitsopmerking :D

Enneh die :bav mag je houden, met :ams :grolsch  :jupiler en  :hein

Ik houd het bij :koffie

Als we kampioen worden drink je een :proost van me :proost
hering happert hehe.......
net vernomen op twitter dat de BVO een verzoek naar emmen heeft gestuurd voor meer kaarten...dus zullen morgen zien..horen...of word 't weer zwijgen ? :0=
#12
Citaat van: Dokkumer op april 16, 2013, 18:37:50
Tussen kritisch zijn en voor oud vuil uitmaken zit ook nog een groot verschil SCCFranekut :devil
Heb je een groot punt. Wat ik al zij. Frustratie en enorme boosheid over de gang van zaken ;)  :monk

enne dokkum? wer lijt dat dan juh haha  :bav voor dei :)
#13
Citaat van: rtscc op april 16, 2013, 18:23:53

veel mooier sfeer, zie maar bij graafschap uit !
Die trommel moet lekker ritueel verbrand worden...wat een heerlijk oostblok sfeertje int uitvak !! en ver daar buiten zelfs :d  :proost
#14
iedereen altijd commentaar op kvc...en nu weer voor ze opnemen...lekker krom niet ?  8P
#15
1500 man naar Emmen ?  :0=