Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

Citaat van: TM op april 16, 2013, 15:38:04
En de trommel die blijft thuis!  :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup |:) |:) |:) |:) |:)

Heeft de meerderheid besloten?  ;) |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

rtscc

Citaat van: Destroyer op april 16, 2013, 18:15:54
Heeft de meerderheid besloten?  ;) |:)


veel mooier sfeer, zie maar bij graafschap uit !

SCCFRANEKER

iedereen altijd commentaar op kvc...en nu weer voor ze opnemen...lekker krom niet ?  8P

SCCFRANEKER

Citaat van: rtscc op april 16, 2013, 18:23:53

veel mooier sfeer, zie maar bij graafschap uit !
Die trommel moet lekker ritueel verbrand worden...wat een heerlijk oostblok sfeertje int uitvak !! en ver daar buiten zelfs :d  :proost

Dokkumer

Citaat van: SCCFRANEKER op april 16, 2013, 18:35:18
iedereen altijd commentaar op kvc...en nu weer voor ze opnemen...lekker krom niet ?  8P
Tussen kritisch zijn en voor oud vuil uitmaken zit ook nog een groot verschil SCCFranekut :devil

SCCFRANEKER

Citaat van: Dokkumer op april 16, 2013, 18:37:50
Tussen kritisch zijn en voor oud vuil uitmaken zit ook nog een groot verschil SCCFranekut :devil
Heb je een groot punt. Wat ik al zij. Frustratie en enorme boosheid over de gang van zaken ;)  :monk

enne dokkum? wer lijt dat dan juh haha  :bav voor dei :)

Dokkumer

Snap ik, alleen heeft de KvC tot dat moment nog niet de kans gehad om in conclaaf te gaan met de bvo. Dus zou je de bvo moeten vervloeken ;)

Hé Dokkum is wel het uiterste bolwerk van Cambuursupporters :( Ben van geboorte trouwens een Naarlinger, dus vandaar de ouderwetse rivaliteitsopmerking :D

Enneh die :bav mag je houden, met :ams :grolsch  :jupiler en  :hein

Ik houd het bij :koffie

Als we kampioen worden drink je een :proost van me :proost

Viper

Citaat van: SCCFRANEKER op april 16, 2013, 18:36:29
Die trommel moet lekker ritueel verbrand worden...wat een heerlijk oostblok sfeertje int uitvak !! en ver daar buiten zelfs :d  :proost

Tja....

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

weestwel

Grote Friese belangstelling voor FC Emmen-Cambuur
16-04-2013

De wedstrijd van aanstaande maandag tussen FC Emmen en Cambuur Leeuwarden leeft enorm in de Friese hoofdstad. Ondanks een verplichte autocombi is het toegewezen contingent van 370 kaarten bijna geheel verkocht.

Hoezo ONDANKS een verplichte autocombi????? Hadden ze gehoopt op minder DANKZIJ de autocombi. :_schater

SCCFRANEKER

Citaat van: Dokkumer op april 16, 2013, 18:47:37
Snap ik, alleen heeft de KvC tot dat moment nog niet de kans gehad om in conclaaf te gaan met de bvo. Dus zou je de bvo moeten vervloeken ;)

Hé Dokkum is wel het uiterste bolwerk van Cambuursupporters :( Ben van geboorte trouwens een Naarlinger, dus vandaar de ouderwetse rivaliteitsopmerking :D

Enneh die :bav mag je houden, met :ams :grolsch  :jupiler en  :hein

Ik houd het bij :koffie

Als we kampioen worden drink je een :proost van me :proost
hering happert hehe.......
net vernomen op twitter dat de BVO een verzoek naar emmen heeft gestuurd voor meer kaarten...dus zullen morgen zien..horen...of word 't weer zwijgen ? :0=

Destroyer

Citaat van: weestwel op april 16, 2013, 18:51:41
Grote Friese belangstelling voor FC Emmen-Cambuur
16-04-2013

De wedstrijd van aanstaande maandag tussen FC Emmen en Cambuur Leeuwarden leeft enorm in de Friese hoofdstad. Ondanks een verplichte autocombi is het toegewezen contingent van 370 kaarten bijna geheel verkocht.

Hoezo ONDANKS een verplichte autocombi????? Hadden ze gehoopt op minder DANKZIJ de autocombi. :_schater

Zo klinkt het wel Haha. Helaas voor hun wordt dit een thuiswedstrijd voor :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronnie tng

Ik begin steeds meer het idee te krijgen wie jij bent SCCFRANEKER  :X

Destroyer

Citaat van: SCCFRANEKER op april 16, 2013, 18:52:28
hering happert hehe.......
net vernomen op twitter dat de BVO een verzoek naar emmen heeft gestuurd voor meer kaarten...dus zullen morgen zien..horen...of word 't weer zwijgen ? :0=
Doen hun best dus. Ff afwachten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22