Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ vr. 26-04-2013] SC Cambuur - Emmen

Gestart door Len Cantello, april 09, 2013, 12:10:31

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op april 26, 2013, 10:26:53
Dat vind ik veel te zwaar gestraft :devil

Krijg straks een link voor de thuis blijvers,kenne we toch wat zien..
:_schater

Ben je er zelf ook niet grijskijker?

Grijskijkert

#256
Citaat van: Dokkumer op april 26, 2013, 10:49:57
:_schater

Ben je er zelf ook niet zwartkijker?
:X

:_schater
IN HENK WE TRUST!!!


Dokkumer

Voor alle tribunes zijn nog kaarten, alleen Noord is bijna uitverkocht.

GerardFraneker


Focking Matchday mate!!
Ozturk en Rose afscheid!

bok

Vanavond voorafgaand aan de wedstrijd tegen FC Emmen zal er afscheid worden genomen van Yuri Rose en Alim Öztürk. Yuri Rose heeft een imposante carrière gehad en is ondanks slechts één jaar bij onze club wel een echte Cambuur-speler geworden. Alim Öztürk heeft anderhalf seizoen voor onze club gespeeld en dwong afgelopen winter met zijn prestaties een transfer af naar het Turkse Trabzonspor. Beide spelers verdienen het om op passende wijze afscheid te nemen en dit willen we beide mannen vanavond, samen met de supporters, graag geven.
Ook wordt vanavond in en om het stadion clubblad 'De Speaker' uitgedeeld aan supporters. In deze editie zijn onder meer interviews met Adnane Tighadouini en Mark Diemers te lezen.
Let op: Bij winst is er vanavond na de wedstrijd op het kassaplein een extra verkoopmoment voor de uitwedstrijd tegen Excelsior. Neem hiervoor wel je uitkaart of een geldig ID-bewijs met twee pasfoto's om een uitkaart aan te vragen mee.

SCCFRANEKER

#261
Citaat van: GerardFraneker op april 26, 2013, 11:21:23
Focking Matchday mate!!
Krachtpatser |:)


marrumer

bij winst is er op het kassaplein na de wedstrijd de mogelijkheid om kaarten te kopen voor excelsior - cambuur. ( op vertoon van uitkaart)

Ronnie tng


sunderland


Galdiano

Er zijn zoveel supporters die 1 keer mee willen naar excelsior. Waarom in godsnaam de uitkaart!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets


brambo3004

Citaat van: Galdiano op april 26, 2013, 12:00:07
Er zijn zoveel supporters die 1 keer mee willen naar excelsior. Waarom in godsnaam de uitkaart!

Ik denk dat de BVO denkt dat de uitkaart een succes is, kijk naar Doetinchem en Emmen (waar er veel nieuwe uitkaarten werden aangemeld)

Dokkumer

Volgens de HaH vanavond 92.500 supporters in ons stadion. Snel gegaan met de nieuwe Cambuur Tempel  :thumbsup

Treb

Citaat van: Dokkumer op april 26, 2013, 12:14:36
Volgens de HaH vanavond 92.500 supporters in ons stadion. Snel gegaan met de nieuwe Cambuur Tempel  :thumbsup

:_schater :_schater