Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-05-13] Excelsior - S.C. Cambuur

Gestart door Ruppppert, april 16, 2013, 12:38:08

Vorige topic - Volgende topic

brambo3004

Citaat van: Galdiano op mei 02, 2013, 16:57:18
Waar rijd een ieder morgen langs? Door de polder en dan via Utrecht of afsluitdijk en dan via Amsterdam? Beide evensnel en even lang geef routenet aan!

Polder maar. Rondweg 020 zie ik echt niet zitten. Al kom ik zeker niet dagelijks langs plekken als A'dam en Utrecht.

marrumer

Citaat van: Galdiano op mei 02, 2013, 16:57:18
Waar rijd een ieder morgen langs? Door de polder en dan via Utrecht of afsluitdijk en dan via Amsterdam? Beide evensnel en even lang geef routenet aan!
ik hoop dat we een papiertje krijgen waar de route op staat .

zeewolde

Citaat van: Galdiano op mei 02, 2013, 16:57:18
Waar rijd een ieder morgen langs? Door de polder en dan via Utrecht of afsluitdijk en dan via Amsterdam? Beide evensnel en even lang geef routenet aan!

Slimste is door de polder. Kun je bij ALmere buiten nog beslissen of je de A27 via Utrecht pakt (snelste) of de A6 en A1 naar Amsterdam.

jeff

Citaat van: Galdiano op mei 02, 2013, 16:57:18
Waar rijd een ieder morgen langs? Door de polder en dan via Utrecht of afsluitdijk en dan via Amsterdam? Beide evensnel en even lang geef routenet aan!
A32, a7, a6, a27, a12, a20, a16 en dan afslag 25

RotterdamLeeuwarden

Als ik naar Rotterdam ga dan ga ik altijd door de polder.
Morgen doe ik dat ook.

Op de terugweg wil ik nog wel eens via Amsterdam gaan als afwisseling.
Tis altijd zoooooo saai door die kale polder.

Ik verwacht geen spitsdrukte, tis vakantie namelijk.

Enige drukte verwacht ik tussen eemnes en Utrecht-Noord, de A27.

In Rotterdam pak ik altijd afslag 24, je komt dan mooi in een woonwijk uit waarbij je prima je auto kwijt kan :)
En dan naar het Stadion lopen haha
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

TM

Gewoon gas gevuuhh dan komst er vanzelf! |:) |:) |:)

Galdiano

Bij deze, we rijden door de polder!  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCCFRANEKER

Fakkels + rook binnen busje laatste moment regelt ik zeg GASS :schaal

Janus

Blief het raar vinden dat er niet een paar bussen door Cambuur zijn geregeld. Excelsior wil zelfs een vak op de hoofdtribune maken, alle persaandacht die je nu hebt, (jonge) mensen ook de kans te geven enz enz.

Zin in morgen. Cd bijna klaar busje 2 |:) :fant

SCCornjum

Citaat van: Galdiano op mei 02, 2013, 16:57:18
Waar rijd een ieder morgen langs? Door de polder en dan via Utrecht of afsluitdijk en dan via Amsterdam? Beide evensnel en even lang geef routenet aan!

:0= Tramlijn 7 of 21  8P
Watching Football Is Not A Crime

666

 :clint Is het al vrijdag...!

Ik hef er sin in  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

punkman

#506
We worden bespioneerd hier op het forum...
14 leden en 44 Gasten !
Excelsior gasten die proberen onze tactiek te achterhalen of onze "vrienden" uit het palingdorp ?

WIJ GAAN WINNEN ! :scc :scc :scc l8l

marrumer

Citaat van: punkman op mei 02, 2013, 18:43:47
We worden bespioneerd hier op het forum...
14 leden en 44 Gasten !
Excelsior fans die proberen onze tactiek te achterhalen of onze "vrienden" uit het palingdorp ?

WIJ GAAN WINNEN ! :scc :scc :scc l8l
tja excelsior en volendam hebben allebei geen fans  :_schater

punkman

Citaat van: marrumer op mei 02, 2013, 18:46:28
tja excelsior en volendam hebben allebei geen fans  :_schater

Heb het al aangepast... :devil
:scc :scc :scc :scc

666

Citaat van: punkman op mei 02, 2013, 18:43:47
We worden bespioneerd hier op het forum...
14 leden en 44 Gasten !
Excelsior fans die proberen onze tactiek te achterhalen of onze "vrienden" uit het palingdorp ?

WIJ GAAN WINNEN ! :scc :scc :scc l8l

Ik denk die boeren.. ze willen ook wel eens een beetje sfeer proeven op een forum.. in de stal hebben ze het sowieso niet.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander