Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Ronnie tng op april 16, 2013, 18:54:09
Ik begin steeds meer het idee te krijgen wie jij bent SCCFRANEKER  :X

Een gekke Franeker  8P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: SCCFRANEKER op april 16, 2013, 18:52:28
hering happert hehe.......
net vernomen op twitter dat de BVO een verzoek naar emmen heeft gestuurd voor meer kaarten...dus zullen morgen zien..horen...of word 't weer zwijgen ? :0=
Of het nu wel of niet lukt, gewoan gaan ouwe klokkedief :devil We komme mekaar wel teugen :D

SCCFRANEKER


Dokkumer

Citaat van: Destroyer op april 16, 2013, 18:55:25
Een gekke Franeker  8P
Dat is net suiets as een dronken "dronken Klaas"  :_schater

0517

Kan de KVC iets melden wat er vanmiddag allemaal besproken is e. Hoe groot de kans is dat we een x aantal extra kaarten krijgen?

Len Cantello

Citaat van: 0517 op april 16, 2013, 19:39:07
Kan de KVC iets melden wat er vanmiddag allemaal besproken is e. Hoe groot de kans is dat we een x aantal extra kaarten krijgen?
Dat zal wel op teenage media zoals facebook en twitter te lezen zijn.  Ipv op dit onvolprezen forum.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

Citaat van: weestwel op april 16, 2013, 18:51:41
Grote Friese belangstelling voor FC Emmen-Cambuur
16-04-2013

De wedstrijd van aanstaande maandag tussen FC Emmen en Cambuur Leeuwarden leeft enorm in de Friese hoofdstad. Ondanks een verplichte autocombi is het toegewezen contingent van 370 kaarten bijna geheel verkocht.

Hoezo ONDANKS een verplichte autocombi????? Hadden ze gehoopt op minder DANKZIJ de autocombi. :_schater

in sommige gebieden weten ze nog niet hoe cambuur leeft he.... :proost

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op april 16, 2013, 19:43:39
Dat zal wel op teenage media zoals facebook en twitter te lezen zijn.  Ipv op dit onvolprezen forum.
Uiteraard trachten wij zo goed mogelijk van alle ontwikkelingen op de hoogte te zijn en deze direct op ons onvolprezen forum te melden :D

Voor de fossielen onder ons maakt :clint nog wat kleitabletten klaar. Tevreden?  :grolsch

reisbureau

Citaat van: Len Cantello op april 16, 2013, 19:43:39
Dat zal wel op teenage media zoals facebook en twitter te lezen zijn.  Ipv op dit onvolprezen forum.

Gij Brutus ik begrijp u niet helemaal.  :rodekaart Waar moet ik nu zoeken  |:)

Dokkumer

Len Kantel-o is immers alleen maar te vinden op midlifecrisis media als LinkedIn :devil

GerardFraneker


poelie-lwd

Amateurisme ten top. Waarom moet het zolang duren? Hoe dan ook, er moeten gewoon meer kaarten geleverd worden. Vanuit  emmen gezien spinnen die ook garen bij een vol huis.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op april 16, 2013, 19:56:32
Len Kantel-o is immers alleen maar te vinden op midlifecrisis media als LinkedIn :devil
Dat brengt meer in het laadje dan het lezen van stompzinnige tweets en updates inzake de stoelgang van een niet nader bepaald heerschap uit een desolaat oord in het nooroosten van de provincie..... Klokstra!

OT:
Waar blijft dat nieuws over die kaarten, gvd?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Ronnie tng

Citaat van: poelie-lwd op april 16, 2013, 20:00:49
Amateurisme ten top. Waarom moet het zolang duren? Hoe dan ook, er moeten gewoon meer kaarten geleverd worden. Vanuit  emmen gezien spinnen die ook garen bij een vol huis.

Daar moet je wel op rekenen. Ik hoop dat de KvC en BVO haar supporters goed genoeg kent en vooral de politie Emmen weet te overtuigen dat je de supporters beter rustig op de tribune kan hebben dan het verbied.