Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

GerardFraneker

Citaat van: dit is mien club op april 16, 2013, 15:09:41
Ga je gedragen man!  :O
Afdeling Franeker is met 9 man paraat!

Maar zoals iedereen hoop ook ik dat snel extra kaarten beschikbaar komen!

Ik ben er ook bij met mijn pa. Er gaan nog 2 mee. 1 heeft een kaart kunnen regelen.
Hij wilde ook voor de ander de kaart halen maar die moest hem zelf halen.
Hij moet zijn ID kaart laten zien om dat ze nog bezig zijn met zijn uitkaart omdat die vorige week was aangevraagd.
Erg jammer  ;(

Lwdscc

Als het goed is werken ze nu met een een schaduwlijst... ze kunnen niet garanderen dat je dan een kaartje krijgt, maar je kaart is dan ieg wel gereserveerd mochten er meer kaarten komen..

brambo3004

Citaat van: Lwdscc op april 16, 2013, 15:45:48
Als het goed is werken ze nu met een een schaduwlijst... ze kunnen niet garanderen dat je dan een kaartje krijgt, maar je kaart is dan ieg wel gereserveerd mochten er meer kaarten komen..

Nu maar hopen dat het niet tevergeefs is!

The special ones

Citaat van: Lwdscc op april 16, 2013, 15:45:48
Als het goed is werken ze nu met een een schaduwlijst... ze kunnen niet garanderen dat je dan een kaartje krijgt, maar je kaart is dan ieg wel gereserveerd mochten er meer kaarten komen..

Dit meldt Cambuur inmiddels op Facebook:

"Er is inderdaad een schaduwlijst aangemaakt voor de mensen die nu nog op het Stadion komen om zich in te schrijven voor dit duel. Zodra we meer weten lees je dit hier en/of op onze andere mediakanalen."

SCCFRANEKER


666

Citaat van: The special ones op april 16, 2013, 15:53:50
Dit meldt Cambuur inmiddels op Facebook:

"Er is inderdaad een schaduwlijst aangemaakt voor de mensen die nu nog op het Stadion komen om zich in te schrijven voor dit duel. Zodra we meer weten lees je dit hier en/of op onze andere mediakanalen."

Moet je dan ook een uitkaart hebben of aanvragen? Of mag je ook zonder uitkaart je aanmelden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

TM

Citaat van: 666 op april 16, 2013, 16:16:25
Moet je dan ook een uitkaart hebben of aanvragen? Of mag je ook zonder uitkaart je aanmelden.

Wat denk je zelf?

CambuurAmersfoort

Kan helaas pas donderdag kaartjes halen. Hoop dan ook heel erg dat Cambuur en Emmen beide inzien dat extra kaarten de beste optie is! Laten we hopen op een paar honderd extra kaarten

Goudvinger

Goede zaak dat ze werken met een schaduwlijst, nu maar hopen dat er het één en ander mogelijk blijkt.

oldehove

ut komt su as het komt

666

Citaat van: TM op april 16, 2013, 16:25:03
Wat denk je zelf?
Volgens mij is er nog overleg tussen bepaalde partijen...
Ik denk zelf uitkaart, maar dan zie ik het wel op tv.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

poelie-lwd

Citaat van: SCCFRANEKER op april 16, 2013, 15:01:22
Politie=Hoeren van justitie KVC = Hoertjes van 't bestuur  :zucht

Ben jij wel helemaal fris?  Even normaal vriend....
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Citaat van: 666 op april 16, 2013, 16:54:05
Volgens mij is er nog overleg tussen bepaalde partijen...
Ik denk zelf uitkaart, maar dan zie ik het wel op tv.
Moet toch zonder uitkaart ook gewoon kunnen
Kom op zeg,waar hebben we het over?

Ronnie tng

Citaat van: 666 op april 16, 2013, 16:54:05
Volgens mij is er nog overleg tussen bepaalde partijen...
Ik denk zelf uitkaart, maar dan zie ik het wel op tv.

:0= in Emmen!!!!

John Hiatt

Citaat van: SCCFRANEKER op april 16, 2013, 15:01:22
Politie=Hoeren van justitie KVC = Hoertjes van 't bestuur  :zucht

Belachelijke opmerking!  ;(