Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ vr. 26-04-2013] SC Cambuur - Emmen

Gestart door Len Cantello, april 09, 2013, 12:10:31

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

#CAMBUUR morgen met Hemmen én Barto in basis. Rose geblesseerd, El Makrini geschorst (9xgeel) #CAMEMM

Unknown

Pff, we missen wel belangrijke mensen op het middenveld zeg. El Makrini de stofzuiger en Rose speelde uitstekend maandag. Wie gaat die rol nu op zich nemen?

Unknown

Middenveld met Dijkstra, Bakker en Barto..hmm, we zullen zien.

richard

Citaat van: Unknown op april 25, 2013, 12:40:22
Middenveld met Dijkstra, Bakker en Barto..hmm, we zullen zien.

komt goed man, denk oebele erbij en hemmen barto en adnane, maar misschien kist ie ook nog voor de leeuw vanwege zijn loopvermogen en werklust!!

drg

Barto heeft ook wel laten zien dat hij prachtige voorzetten kan geven, lijkt mij een goede om af te wisselen met Oebele aan de rechterkant ergens.

Laat Hemmen gewoon het krachtwerk verrichten en Barto kan vanzelf ook wel een doelpuntje of twee meepikken  |:)

richard

nog 100 krt voor noord beschikbaar!!

richard

-------------nienhuis------------
droste--bakens--vdlaan--bijker

--------bakker-----dijkstra-----

---------------barto---------------

oepie------hemmen--------adnane

reisbureau

Citaat van: richard op april 25, 2013, 13:05:47
nog 100 krt voor noord beschikbaar!!

Gaat weer lekker in de communicatie op dit forum. Eerder werd er rond 9 uur in dezelfde link melding gemaakt dat Noord was uitverkocht.

Bericht van onze Rich sluit aan bij de communicatie vanuit de BVO.

TM

Citaat van: reisbureau op april 25, 2013, 13:13:34
Gaat weer lekker in de communicatie op dit forum. Eerder werd er rond 9 uur in dezelfde link melding gemaakt dat Noord was uitverkocht.

Bericht van onze Rich sluit aan bij de communicatie vanuit de BVO.

Neem Galdiano dat niet kwalijk, kan die jongen ook niks aan doen :zweep !

Inmiddel 8650 kaarten verkocht en voor noord zijn er inderdaad nog zo'n 100 kaarten beschikbaar. Dat meldt Cambuur net op facebook.

666

Citaat van: richard op april 25, 2013, 13:05:47
nog 100 krt voor noord beschikbaar!!

Wat is nu de capaciteit van noord eigenlijk... Voorheen met uitvak en wanden was het een 2100 ongeveer wat ik mij kan herinneren.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

SCCFRANEKER

Citaat van: TM op april 25, 2013, 13:23:35

Inmiddel 8650 kaarten verkocht en voor noord zijn er inderdaad nog zo'n 100 kaarten beschikbaar. Dat meldt Cambuur net op facebook.
Noord idd 100 staat ook op cambuur.nl !

SCCFRANEKER

en joepie zingt voor de wedstrijd...

Treb

Iedereen staat op Noord, daardoor kunnen er meer op dan dat er op mag. Je zult dus altijd wel wat lege plekken zien ook al is het uitverkocht.

dit is mien club

---------------nienhus----------------
droste-bakens-vanderlaan-bijker

------Bakker--------Dijkstra--------

Schokker---------------Tikkietakkie


----------Barto------Hemmen-------
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCCFRANEKER