Citaat van: papier op juni 12, 2024, 11:11:11
Al bekend wat er met die open rijen gaat gebeuren/wat het idee daarbij is?
De open rijen zullen gebruikt voor plaatsing van LED-boarding met reclame, hetgeen wat ik gehoord heb.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: papier op juni 12, 2024, 11:11:11
Al bekend wat er met die open rijen gaat gebeuren/wat het idee daarbij is?
Citaat van: speculeter op september 08, 2019, 17:50:33Laat ze dat op 16 september maar doen, morgenavond is er niets.
Mooie eind en tussenstanden tot dusver
Morgen NAC en de Graafschap ook maar even punten verliezen
Citaat van: speculeter op augustus 13, 2019, 12:39:25Nee dat was in de nacompetitie tegen De Graafschap, tegen FC Dordrecht was het ene Mulder.
Die wedstrijd tegen Dordrecht
Die clown dus.
Citaat van: wiekie1969 op juli 13, 2019, 12:34:01
Dat moet je juist WEL doen. Er werd geen enkele druk gezet, spelers snapten de looplijnen niet, spelhervattingen waren een drama, geen enkele coaching onderling in het veld. Op 9 augustus moeten we er staan. Nu 2 weken geen enkele oefenwedstrijd. Het is beschamend. Ik snap al die blinden hier niet die alles maar wat recht praten wat volkomen krom is.
Citaat van: Hasses op juli 09, 2019, 10:17:28
Van Nieff heeft op z'n insta staan dat ie een vliegtuig pakt vanaf Eindhoven AirPort. Kan een streep doorheen lijkt mij
Citaat van: papier op juli 09, 2019, 09:05:02AS Trencin is afgelopen seizoen voorlaatste geëindigd in de Slowaakse competitie, die spelen dus zeker geen Europees voetbal komend seizoen.
Ja, maar die zal cambuur natuurlijk niet interessant vinden. Waarom zou je in hemelsnaam als basisspeler van een club die europees voetbal speelt naar de KKD gaan?
Citaat van: okkele op juli 04, 2019, 11:47:59
ook geen nieuws meer gezien over:
marco ospitalieri.
giliano wijnaldum.
eduard duplan.
moreno rutten.
Citaat van: cambuurmania op juni 16, 2018, 11:29:28
Haal Swinnen en Kamaci maar, hoger inzetten word je toch door andere clubs afgetroefd.
En straks zijn deze jongens ook weg.
En als Kamaci niet lukt ga dan voor Mert.