Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Hasses

Citaat van: papier op juli 09, 2019, 09:05:02
Ja, maar die zal cambuur natuurlijk niet interessant vinden. Waarom zou je in hemelsnaam als basisspeler van een club die europees voetbal speelt naar de KKD gaan?
AS Trencin is afgelopen seizoen voorlaatste geƫindigd in de Slowaakse competitie, die spelen dus zeker geen Europees voetbal komend seizoen.

Bankzitter

Citaat van: papier op juli 09, 2019, 09:05:02
Ja, maar die zal cambuur natuurlijk niet interessant vinden. Waarom zou je in hemelsnaam als basisspeler van een club die europees voetbal speelt naar de KKD gaan?

Dat klinkt logisch,  maar de LC kwam ermee (samen met de namen Antonia en van Nieff).
Muhren had ik ook nooit verwacht maar lijkt dolgelukkig met zijn transfer hier.

papier

Citaat van: Hasses op juli 09, 2019, 09:12:48
AS Trencin is afgelopen seizoen voorlaatste geƫindigd in de Slowaakse competitie, die spelen dus zeker geen Europees voetbal komend seizoen.

Oh serieus? dan is het wellicht een ander verhaal inderdaad, keek even naar de cijfers van afgelopen seizoen. En qua 'naam' is het wel een club.

Hasses

Van Nieff heeft op z'n insta staan dat ie een vliegtuig pakt vanaf Eindhoven AirPort. Kan een streep doorheen lijkt mij

speculeter

Citaat van: Hasses op juli 09, 2019, 10:17:28
Van Nieff heeft op z'n insta staan dat ie een vliegtuig pakt vanaf Eindhoven AirPort. Kan een streep doorheen lijkt mij
heb gehoord dat dat vliegtuig op Ameland gaat landen.

SaVaGe

Zit inderdaad op een vlucht naar Litouwen (Vilnius) met zijn zakenwaarnemer..
Tussenstopje op Vliegbasis Leeuwarden?..  :rodekaart

Collingwood

Hopelijk niet de speler met wie Henk gisteren heeft gesproken  8P.

Ondertussen is ook El Makrini geen optie meer, gaat naar het Schotse Kilmarnock.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

El Makrini gaat naar Kilmarnock

Lore

Citaat van: Collingwood op juli 09, 2019, 10:46:09
Hopelijk niet de speler met wie Henk gisteren heeft gesproken  8P.

Ondertussen is ook El Makrini geen optie meer, gaat naar het Schotse Kilmarnock.

Ik denk dat ze dat wel goed hebben gezien met El Makrini, volgens mij is het geen schim meer van de speler die bij ons vertrok. Dan wordt een terugkeer alleen maar pijnlijk om te zien.

Scc4-ever

Citaat van: Lore op juli 09, 2019, 11:28:44
Ik denk dat ze dat wel goed hebben gezien met El Makrini, volgens mij is het geen schim meer van de speler die bij ons vertrok. Dan wordt een terugkeer alleen maar pijnlijk om te zien.
ik vraag mij of El Makrini wel echt in beeld was bij cambuur hoor. Anders had hij allang getekend.

hobbes

Citaat van: SaVaGe op juli 09, 2019, 10:32:02
Zit inderdaad op een vlucht naar Litouwen (Vilnius) met zijn zakenwaarnemer..
Tussenstopje op Vliegbasis Leeuwarden?..  :rodekaart

Vliegveld Ameland

michello

Dan maar voor Holla gaan  :D

cambuurmania

Jordy Croux ook clubloos,snelle technische rechtsbuiten.
Op zijn leeftijd al veel ervaring en assists.

Hasses

Met als eindbestemming Hongarije - Boedapest ?.

Bernardo

Citaat van: cambuurmania op juli 09, 2019, 13:11:38
Jordy Croux ook clubloos,snelle technische rechtsbuiten.
Op zijn leeftijd al veel ervaring en assists.

Prima speler, kan zo in de basis.