Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Het zal een team effort zijn. Booij moet het contract en evt de lange termijn visie bespreken, De Jong moet met zo'n speler kunnen werken en uitleggen hoe hij wil gaan spelen en vd Belt zal kijken of alles binnen budget past.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juli 08, 2019, 21:55:15
Het zal een team effort zijn. Booij moet het contract en evt de lange termijn visie bespreken, De Jong moet met zo'n speler kunnen werken en uitleggen hoe hij wil gaan spelen en vd Belt zal kijken of alles binnen budget past.
ja vast. En Henk heeft geen telefoon?

sunderland

Je weet gewoon dat als je Henk stuurt de kans veel groter is.

cambuurmania

Citaat van: sunderland op juli 08, 2019, 22:17:36
Je weet gewoon dat als je Henk stuurt de kans veel groter is.

Die gesprekken met spelers moet toch allang gedaan zijn,of veranderd elke keer het lijstje met spelers.

Scc4-ever

Slim dat ze Henk eerst ook met die spelers laat praten. Is ook logisch want hij moet met die spelers werken. Dus logisch dat hij ook met de potentiële nieuwe spelers praat. 

Galdiano

Citaat van: sunderland op juli 08, 2019, 22:16:37
ja vast. En Henk heeft geen telefoon?

Het is heel gebruikelijk dat een trainer en een TD/TM het gesprek voeren.
TD gaat eerst polsen bij een makelaar maar de gesprekken zijn veelal met trainer erbij.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: sunderland op juli 08, 2019, 22:16:37
ja vast. En Henk heeft geen telefoon?

Het lijkt mij volkomen vanzelfsprekend dat een speler met de trainer wil praten voor hij tekent? Die bepaalt daarna of hij speelt

Collingwood

Zou ook heel dom zijn om Henk niet in te zetten, één van zijn sterkste punten is mensen enthousiasmeren. Neem aan dat elke TD/TM daar gebruik van zou maken.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op juli 08, 2019, 22:33:48
Zou ook heel dom zijn om Henk niet in te zetten, één van zijn sterkste punten is mensen enthousiasmeren. Neem aan dat elke TD/TM daar gebruik van zou maken.

Precies. Daarbij kunnen Sandor en Bosbaard prima de trainingen leiden.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

justremco

Net voor het avondeten sluit De Jong ook aan. Hij heeft een goede dag achter de rug. ,,We hebben een goed gesprek gehad.'' Hij hoopt snel een nieuwe speler te kunnen verwelkomen. ,,Er moet een aantal goede spelers bij. Het niveau moet omhoog.''

CamLeeuw

Citaat van: Collingwood op juli 08, 2019, 22:33:48
Zou ook heel dom zijn om Henk niet in te zetten, één van zijn sterkste punten is mensen enthousiasmeren. Neem aan dat elke TD/TM daar gebruik van zou maken.
Laat Henk het woord maar voeren. Dan komt het wel goed.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Chipke

Henk de Jong is er nog niet bij deze eerste training. Hij heeft een boot later genomen. De Drachtster hoofdtrainer moest in gesprek met een mogelijke nieuwe aanwinst. Geen overbodige luxe. ,,We hebben veertien fitte spelers en twee keepers mee'', zegt Van der Heide.

Plus de geblesseerden Dean Guezen en Calvin Mac-Intosch. ,,Dat is te weinig. Er moet nog wel wat bij.'' En het liefst al op Ameland. Want op het eiland worden de komende dagen de eerste patronen ingeslepen in de nieuwe ploeg.

Bankzitter

Ik vind Sleegers wel een interessante speler... linksbuiten maar toch ook heel wat wedstrijden als aanvallende middenvelder of rechtsbuiten waar hij ook gewoon zijn goals blijft maken. Zo'n speler geeft dus heel wat mogelijkheden als je met een kleine kern van spelers wil gaan werken.

speculeter

Vandaag nieuwe speler  :proost

papier

Citaat van: Bankzitter op juli 09, 2019, 08:52:20
Ik vind Sleegers wel een interessante speler... linksbuiten maar toch ook heel wat wedstrijden als aanvallende middenvelder of rechtsbuiten waar hij ook gewoon zijn goals blijft maken. Zo'n speler geeft dus heel wat mogelijkheden als je met een kleine kern van spelers wil gaan werken.

Ja, maar die zal cambuur natuurlijk niet interessant vinden. Waarom zou je in hemelsnaam als basisspeler van een club die europees voetbal speelt naar de KKD gaan?