Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: TM op juli 04, 2019, 11:28:45
Klinkt toch als een interessante keeper die Tom Glover.

Je bent m alleen wel kwijt in de interlandweken

okkele

ook geen nieuws meer gezien over:
marco ospitalieri.
giliano wijnaldum.
eduard duplan.
moreno rutten.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: TM op juli 04, 2019, 11:28:45
Klinkt toch als een interessante keeper die Tom Glover.
zekers!

Hasses

Citaat van: okkele op juli 04, 2019, 11:47:59
ook geen nieuws meer gezien over:
marco ospitalieri.
giliano wijnaldum.
eduard duplan.
moreno rutten.

Moreno Rutten heeft inmiddels in FC Crotone een nieuwe club gevonden.

Drumfather SCC

Citaat van: justremco op juli 04, 2019, 10:51:24
El Makrini gaat z'n conditie op pijl houden bij Den Bosch

Foeke, Foeke, Foeke  :zucht
Er moest toch zo nodig routine bij?
Dit was een No Brainer geweest...

Nu vol voor nog 2 op het midden (Bakker, of toch Mo nog wegkapen)
Een 9, een 10, een 3/4 en die keeper mag deze Engelsman wel worden!

Grijskijkert

Citaat van: Drumfather SCC op juli 04, 2019, 12:19:50
Foeke, Foeke, Foeke  :zucht
Er moest toch zo nodig routine bij?
Dit was een No Brainer geweest...

Nu vol voor nog 2 op het midden (Bakker, of toch Mo nog wegkapen)
Een 9, een 10, een 3/4 en die keeper mag deze Engelsman wel worden!
Ik snap het wel,liever Bakker dan El Makrini en dit om de leeftijd.. Maar doe mij maar een gast van 22 met 2 a 3 jaar betaald voetbal ervaring, routine zit wel in de TS.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2019, 12:27:06
Ik snap het wel,liever Bakker dan El Makrini en dit om de leeftijd.. Maar doe mij maar een gast van 22 met 2 a 3 jaar betaald voetbal ervaring, routine zit wel in de TS.

Het moet een mix zijn. Vorig jaar was het middenveld stuurloos en dat moet dit jaar worden voorkomen.

Daarbij was het plan ervaring in de as. Dan verwacht ik niet een keeper van 21 die vooral voor lege tribunes heeft gespeeld, eentje van Jong Groningen, 2 van Jong AZ en een Fransman die nog geen 10 wedstrijden  echt heeft overtuigd. Dus ik hoop dat er nog wel wat ervaren jongens bijkomen en dan ziet het er ook best goed uit.

Galdiano

Citaat van: okkele op juli 04, 2019, 11:47:59
ook geen nieuws meer gezien over:
marco ospitalieri.
giliano wijnaldum.
eduard duplan.
moreno rutten.

Wijnaldum geniet op dit moment volop van het leven met vriend Rodney Ubbergen in Miami.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Miami of Leeuwarden, geen lastige keuze  8)

okkele

Citaat van: Bankzitter op juli 04, 2019, 13:02:03
een keeper van 21 die vooral voor lege tribunes heeft gespeeld

een Fransman die nog geen 10 wedstrijden  echt heeft overtuigd

die keeper waar tottenham-fans 3 jaar geleden al enthousiast over waren?

maulun is je eigen mening,niet de gemiddelde.
ik heb het hele seizoen wel van hem genoten,zeker in vergelijking met de rest op het veld.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Het zijn geen zekerheidjes, ervaren spelers tussen de 23-29 die de kern van het elftal moeten gaan vormen. Of is dat plan alweer in de kast geschoven?

Chipke

Citaat van: Bankzitter op juli 04, 2019, 13:02:03
Het moet een mix zijn. Vorig jaar was het middenveld stuurloos en dat moet dit jaar worden voorkomen.

Daarbij was het plan ervaring in de as. Dan verwacht ik niet een keeper van 21 die vooral voor lege tribunes heeft gespeeld, eentje van Jong Groningen, 2 van Jong AZ en een Fransman die nog geen 10 wedstrijden  echt heeft overtuigd. Dus ik hoop dat er nog wel wat ervaren jongens bijkomen en dan ziet het er ook best goed uit.

Afgaand op de beelden is deze keeper gewoon erg goed. Nogmaals, Henk en Sandor moeten dit op de training bevestigd krijgen, maar het is veelbelovend. Mous en Bizot waren ook niet extreem ervaren. Op het middenveld ben ik het wel met je eens dat er ervaring bij moet, net als voorin. Daar zijn ze druk mee bezig, bijkomstigheid is alleen dat ervaren spelers eerst nog willen wachten.

Chipke

Istvan Bakx schijnt eer gister bij van der Valk in Leeuwarden te zijn geweest. Bron: Instagram van Bakx en Eagles Forum.

justremco

Citaat van: Chipke op juli 04, 2019, 15:03:22
Istvan Bakx schijnt eer gister bij van der Valk in Leeuwarden te zijn geweest. Bron: Instagram van Bakx en Eagles Forum.

Heb je een link want lijkt me stug?