Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar-Cambuur

Gestart door speculeter, april 01, 2019, 22:10:37

Vorige topic - Volgende topic

Hasses

Citaat van: speculeter op september 08, 2019, 17:50:33
Mooie eind en tussenstanden tot dusver
Morgen NAC en de Graafschap ook maar even punten verliezen
Laat ze dat op 16 september maar doen, morgenavond is er niets.

speculeter

Morgenavond 4 wedstrijden toch ?

Bernardo

Citaat van: speculeter op september 08, 2019, 21:06:28
Morgenavond 4 wedstrijden toch ?
Nee. Sommige ploegen zijn vrij vanwege interlandperiode. Elke club kon aan begin seizoen voorkeur aangeven voor spelen tijdens interlandperiode of niet. Dus die ploegen spelen nu later een keer op een maandagavond.

Bankzitter

#168
NAC ,NEC en De Graafschap hebben gekozen dit weekend geen wedstrijd te spelen en straks eentje op vrijdag en weer op maandag... of dat nou zo slim is betwijfel ik. Je kunt altijd maar beter een wedstrijd voorlopen dan moeten inhalen.

Noordcambuur

Vandaag ff gekeken naar Helmond Sport tegen Eindhoven,
Helmond S. eerste overwinning behaalde wat me opviel dat er centraal achterin een goede verdediger stond had alles in de lucht maar verder moeten we de 3 punten in lwd houden.

speculeter

Citaat van: Bernardo op september 08, 2019, 21:09:18
Nee. Sommige ploegen zijn vrij vanwege interlandperiode. Elke club kon aan begin seizoen voorkeur aangeven voor spelen tijdens interlandperiode of niet. Dus die ploegen spelen nu later een keer op een maandagavond.
Okee...op nu sport.nl staan deze wedstrijden voor morgen ingepland.
Vandaar mijn verwarring.