Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Collingwood op augustus 21, 2017, 12:31:52
Hoor je niks over? Van den Belt heeft toch vrijdag bij Fox al gezegd dat er deze week een aanvaller wordt gepresenteerd?
Vandaag graag :proost

Collingwood

Citaat van: speculeter op augustus 21, 2017, 13:39:08
Vandaag graag :proost

Haha, hoe eerder hoe beter inderdaad  :proost.

Volgens mij zei Van den Belt dat hij ervan uitging dat het vandaag rond zou komen. Dus of het dan vandaag al bekend wordt gemaakt?
Kalmte alleen kan u redden.

Hasses

Tweet van @Andor_F:

Even nieuws wat betreft #Cambuur tussendoor: Dordrecht-verdediger Sai van Wermeskerken wordt nu medisch gekeurd in het MCL.

Noordcambuur

Waar blijft die aanvaller..... :y

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op augustus 21, 2017, 19:05:36
Waar blijft die aanvaller..... :y
waar blijft jouw antwoord op definitief nee van Falkenburg?

V-man

Die Sai van W was in dordt publiekslieveling zal dus echt wel iets kunnen. Peersman (prima verdediger en cult-figuur wat mij betreft) moet wel een huid als een olifant hebben gezien de shit die hij de laatste jaren en ook nu weer over zich heen krijgt. Kom op zeg drie wedstrijden schorsing meer dan genoeg en ook nog een boete. Waren in de ere ook een paar fijne overtredingen. Deze werden niet of amper bestraft....eh o ja: Wer blieft die spits??????????????????

wiekie1969

Citaat van: V-man op augustus 21, 2017, 20:55:53
Die Sai van W was in dordt publiekslieveling zal dus echt wel iets kunnen. Peersman (prima verdediger en cult-figuur wat mij betreft) moet wel een huid als een olifant hebben gezien de shit die hij de laatste jaren en ook nu weer over zich heen krijgt. Kom op zeg drie wedstrijden schorsing meer dan genoeg en ook nog een boete. Waren in de ere ook een paar fijne overtredingen. Deze werden niet of amper bestraft....eh o ja: Wer blieft die spits??????????????????

Peersman een cultfiguur??? Niet op basis van zijn gele en rode kaarten.

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op augustus 21, 2017, 19:24:34
waar blijft jouw antwoord op definitief nee van Falkenburg?
komt ook niet

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op augustus 21, 2017, 21:04:46
komt ook niet
jouw antwoord niet. Niet jouw gedachtekronkels als feit hier neerzetten.
Zal vast lastig worden, maar zal vd Belt vast nog niet hebben opgegeven.

mugel

Falkenburg en Ritzmaier nog even binnen hengelen.
Rossi en Schumacher (goed voor vele kampioenschappen) erbij halen.
En we hebben een selectie die kan meedoen voor de top 5 of meer.  8) |:)

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op augustus 21, 2017, 21:12:39
jouw antwoord niet. Niet jouw gedachtekronkels als feit hier neerzetten.
Zal vast lastig worden, maar zal vd Belt vast nog niet hebben opgegeven.
het is mij wel goed mooie avond verder nog _O_

Collingwood

Duitse verdediger Till Schumacher op proef bij Cambuur

Till Schumacher, een negentienjarige linksback uit Duitsland, is op proef bij Cambuur. De club beslist al snel over de verdediger.

De verdediger is afkomstig van de A1 van de Duitse grootmacht Borussia Dortmund. ,,We zoeken nog iemand achter Marvin Peersman, verdedigend op links'', zegt technisch directeur Gerald van den Belt. Peersman is overigens de komende drie wedstrijden geschorst.

Schumacher traint sowieso dinsdag en woensdag nog mee in Leeuwarden. Hij zou maandag goede indruk hebben gemaakt. ,,Een speler met een Duitse drive'', zo omschreef trainer Marinus Dijkhuizen Schumacher.

Over Karim Rossi, de 23-jarige Zwitserse spits die al even meetraint bij Cambuur, verwacht Dijkhuizen ook deze week een beslissing. De Cambuur-trainer zei al eerder dat Rossi wel iets heeft, maar weet ook dat de spits een matig cv heeft en in het verleden niet bijster veel scoorde.

http://www.lc.nl/sport/Duitse-verdediger-Till-Schumacher-op-proef-bij-Cambuur-22440063.html
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

Citaat van: De Raaf op augustus 20, 2017, 21:01:11
Ik meld me wel weer as we 14e staan. Tot over 2 maanden
Hest al s eerder wat beloofd.
Maar toch kenne we weer van je geniete hier
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

carlo de leeuw

Citaat van: Noordcambuur op augustus 21, 2017, 19:05:36
Waar blijft die aanvaller..... :y
Als dat die Rossi word en daarmee de selectie min of meer compleet is dan lijkt mij dat er definitief sprake is van een tussenjaar met de hand op de knip

D.H.Skolten

Citaat van: denistel op augustus 21, 2017, 11:41:17
Peersman ?? waar mut die dan heen vertrekken??
Zo ver mogelijk hier vandaan! Maar je gaat er natuurlijk geen stuiver voor krijgen, niemand wil m hebben.