Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2019/2020

Gestart door Collingwood, mei 23, 2019, 12:40:54

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Collingwood op juli 13, 2019, 10:52:59
Laten we nou niet weer te grote conclusies trekken op basis van oefenwedstrijden tegen amateurs.

Dat moet je juist WEL doen. Er werd geen enkele druk gezet, spelers snapten de looplijnen niet, spelhervattingen waren een drama, geen enkele coaching onderling in het veld. Op 9 augustus moeten we er staan. Nu 2 weken geen enkele oefenwedstrijd. Het is beschamend. Ik snap al die blinden hier niet die alles maar wat recht praten wat volkomen krom is. 

Hasses

Citaat van: wiekie1969 op juli 13, 2019, 12:34:01
Dat moet je juist WEL doen. Er werd geen enkele druk gezet, spelers snapten de looplijnen niet, spelhervattingen waren een drama, geen enkele coaching onderling in het veld. Op 9 augustus moeten we er staan. Nu 2 weken geen enkele oefenwedstrijd. Het is beschamend. Ik snap al die blinden hier niet die alles maar wat recht praten wat volkomen krom is.

Ik wil me nergens mee bemoeien.. toevallig werd er wel uit 2 spelhervattingen een doelpunt gemaakt ☕️?

Bankzitter

Citaat van: justremco op juli 13, 2019, 12:29:41
Daar zijn ze echt wel naar op zoek hoor, maak je geen zorgen

:thumbsup

Mooi dat ze nog op zoek zijn naar een middenvelder. We hebben best middenvelders met potentie maar dat komt er pas echt uit  als iemand de leiding kan nemen op het middenveld.

Treb

Citaat van: wiekie1969 op juli 13, 2019, 12:29:13
Jip en Janneke selectie hewwe we. Met deze selectie wudde we 15e. Weet niet wat voor clown de oefenwedstrijden heeft geregeld, maar dit zegt ook alles over de huidige staat vd club. Armoe troef!!!!!!!

Ik las het bericht van je voordat ik naar de username keek.. kon het gelijk al invullen.

Cambuur Groningen

Citaat van: Hasses op juli 13, 2019, 12:46:26

Ik wil me nergens mee bemoeien.. toevallig werd er wel uit 2 spelhervattingen een doelpunt gemaakt ☕️?
spreek hem nou niet tegen, gewoon altijd gelijk geven, hij is de enige die het altijd goed ziet op zijn immer opbouwend kritische manier

speculeter

Citaat van: wiekie1969 op juli 13, 2019, 12:34:01
Dat moet je juist WEL doen. Er werd geen enkele druk gezet, spelers snapten de looplijnen niet, spelhervattingen waren een drama, geen enkele coaching onderling in het veld. Op 9 augustus moeten we er staan. Nu 2 weken geen enkele oefenwedstrijd. Het is beschamend. Ik snap al die blinden hier niet die alles maar wat recht praten wat volkomen krom is.
Wiekie is er weer  :_schater

denistel

Paulissen het rug nummer 10 dus zet en dan oek op 10 neer
op de linksbuiten komt ie niet tot zijn recht. zet em achter
Muhren en ze binne samen goed voor 30 goals.

zeewolde

Citaat van: denistel op juli 13, 2019, 13:25:38
Paulissen het rug nummer 10 dus zet en dan oek op 10 neer
op de linksbuiten komt ie niet tot zijn recht. zet em achter
Muhren en ze binne samen goed voor 30 goals.
volgens Poelie is het ee 'n aanvaller

denistel

Citaat van: zeewolde op juli 13, 2019, 13:31:21
volgens Poelie is het ee 'n aanvaller

dat kan maar ik vind het geen buiten

speculeter

We krijgen wel steeds weer dezelfde discussies
Zet mensen nou op de plaats waar ze het beste uit de verf komen.Afgelopen seizoen ook gezien dat dat lang niet altijd het geval was.
Maar denk toch wel dat Henk en Sandor dat beter kunnen.

Bankzitter

#265
Met een kleine selectie moeten we er rekening mee houden dat er soms geschoven moet worden.
Daar lijkt ook op geselecteerd te worden.
En stel dat we makkelijker een linksbuiten kunnen halen dan een middenvelder, dan schuiven ze Paulissen waarschijnlijk toch weer door naar de 10.

poelie-lwd

Citaat van: denistel op juli 13, 2019, 13:35:26
dat kan maar ik vind het geen buiten

Klopt. 2e aanvaller.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Speelt toch ook helemaal niet als buiten? Staat er op papier wel, maar zwerft door de gehele aanvalslinie waardoor Sambissa er overheen kan. Zie je ook mooi terug bij de 3-0 van gisteren.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Citaat van: wiekie1969 op juli 13, 2019, 12:34:01
Dat moet je juist WEL doen. Er werd geen enkele druk gezet, spelers snapten de looplijnen niet, spelhervattingen waren een drama, geen enkele coaching onderling in het veld. Op 9 augustus moeten we er staan. Nu 2 weken geen enkele oefenwedstrijd. Het is beschamend. Ik snap al die blinden hier niet die alles maar wat recht praten wat volkomen krom is.

Op druk zetten was nog niet getraind, aldus Henk. Volgt allemaal nog.

Vergeet niet dat dit team vanaf nul moet worden opgebouwd.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op juli 13, 2019, 14:33:30
Speelt toch ook helemaal niet als buiten? Staat er op papier wel, maar zwerft door de gehele aanvalslinie waardoor Sambissa er overheen kan. Zie je ook mooi terug bij de 3-0 van gisteren.

Ja dat is Paulissen zijn beste positie. Vandaar ook dat ik denk dat ze Paulissen niet op 10 gaan posteren maar naast Muhren in de aanval
Iedereen heeft recht op mijn mening.