Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - rudie

#1
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 12, 2026, 09:15:35
Citaat van: Lore op juni 12, 2026, 08:54:44
Ahhh, dat lijkt mij ook niet het meest realistische scenario. Ik baal alleen dat wij die transfersommen niet kunnen gebruiken om nu eens echt goed eigen vermogen op te bouwen. Zonde, het is gewoon weg. Gaten vullen.
Je kunt het ook positiever bekijken: door die gaten die gevuld moeten staan we waar we nu staan: met een mooi stadion in de eredivisie. Zonder die investeringen vooraf zaten we in het oude stadion met minder mogelijkheden voor groei. Dus het geld is niet weg, maar vooraf geinvesteerd.
#2
Wedstrijden / Re: SC Cambuur- Excelsior
juni 09, 2026, 19:13:48
Gewoon op vrijdag om 20.00 uur, om af te wennen?  ;)
#3
Wedstrijden / Re: Cambuur -Dkv
mei 03, 2026, 10:45:49
Zit op Zuid naast het uitvak. Gebaseerd op de invloed die de grote hoeveelheid Vitesse stewards hadden op het gedrag van hun mensen (lees: stonden veelal met armen over elkaar toe te kijken), zeg ik: laat die wand aub staan ipv een afscheiding door enkel stewards.....
#4
Zou wel heel mooi zijn dat hij zijn debuut nog kan maken als Cambuurspeler, dus niet na zijn vertrek pas
#5
Citaat van: Oud Cambuur op maart 27, 2026, 10:20:06
Het grote PSV krijgt natuurlijk dispensatie van de KNVB dat gaat Cambuur niet lukken
Is gewoon een pilotproject bij een jong ploeg voor een jaar, met gediplomeerde assistent (Dirckx) naast hem, niks geen voortrekkerij
#6
Als je Transfermarkt kijkt vraag je je af welk systeem Malmo gata spelen. Oscar is de 6e linksbuiten maar rechtsbuiten hebben ze niet
#7
Citaat van: Harry L. op maart 21, 2026, 09:26:34
Een fantastische speler voor ons. Af en toe wat te nonchalant, dat moet volgend jaar anders als hij al blijft, kan me haast niet voorstellen dat er voor hem geen interesse is/komt.
Dat nonchalante (en zijn veroordeling misschien) zal het verschil zijn voor hem tussen spelen bij Cambuur of bij een goede Eredivisieclub
#8
Wedstrijden / Re: Top Oss-Cambuur
februari 28, 2026, 20:52:47
#9
Selectie en Technische staf / Re: Tony R?lke
februari 25, 2026, 19:19:35
En toch, ondanks alle klungelige acties die je vaak ziet aan de bal..... als hij 'm goed geeft, geeft hij 'm ook goed. Valt op dat hij vaak vanuit de drukte met een goede bal de vrije ruimte (incl. speler in cambuurkleuren voor iemand weer begint over belabberde passes...) vindt.
#10
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
februari 09, 2026, 22:21:28
Eindelijk zou ik zeggen, hopen dat KNVB wat meedenkt in licentievoorwaarden
#11
Lekker dan, die vrijdag net van alles gepland omdat er geen wedstrijd was....
#12
Citaat van: Inferno-058 op januari 23, 2026, 16:33:16
Bijzonder 1,5 jaar het stadion in gebruik en het nog niet klaar hebben. Dat dat ook nu pas naar buiten komt is dan ook wel wat merkwaardig. Zou er geen aflassing zijn geweest dan dacht iedereen na vandaag nog steeds dat we veldverwarming hebben. Weinig transparantie

Dat het stadion nog (steeds) niet klaar is, is toch geen nieuws? En denk rustig dat we veldverwarming hebben, dat hebben we namelijk. Het is alleen niet aangesloten, mede omdat het erg duur is en niet verplicht nog dit jaar. Benieuwd naar de reacties als Ard dit voorjaar verteld zou hebben over een financieel tekort, mede veroorzaakt door dure aangesloten veldverwarming die niet verplicht geweest was
#13
Selectie en Technische staf / Re: Nicolas Binder
januari 08, 2026, 20:05:35
Citaat van: okkele op januari 08, 2026, 17:24:24
slijten aan de enige betalende club die langskomt en het verlies nemen

Gratis gekomen toch? Kun je ook gewoon gratis laten gaan naar wie dan ook maar wil, win je alleen maar bespaard salaris/ medische kosten, etc
#14
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
december 02, 2025, 13:36:24
Citaat van: Noordcambuur op december 02, 2025, 12:23:33
nou toen Jong PSV hier speelde sprak Henk nog na de wedstrijd met Abed?
Als het zo werkt speelt Jaden Slory hier na de winetrstop ook, sprak hij mee bij wedstrijd O21 tegen Feyenoord (waar Slory vroeg rood kreeg)
#15
Selectie en Technische staf / Re: Nicky Souren
december 02, 2025, 10:54:22
Lijkt me sowieso dat hij weg wil om te spelen, met een goede tweede seizoenshelft kan hij komende zomer zomaar op een WK terechtkomen, zal niet gebeuren als wissel van Cambuur