Citaat van: Lore op juni 12, 2026, 08:54:44Je kunt het ook positiever bekijken: door die gaten die gevuld moeten staan we waar we nu staan: met een mooi stadion in de eredivisie. Zonder die investeringen vooraf zaten we in het oude stadion met minder mogelijkheden voor groei. Dus het geld is niet weg, maar vooraf geinvesteerd.
Ahhh, dat lijkt mij ook niet het meest realistische scenario. Ik baal alleen dat wij die transfersommen niet kunnen gebruiken om nu eens echt goed eigen vermogen op te bouwen. Zonde, het is gewoon weg. Gaten vullen.