Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Top Oss-Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 25, 2026, 10:18:53

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (8%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
1 (4%)
Balk
0 (0%)
Souren
12 (48%)
Apkakou
4 (16%)
Ferrah
4 (16%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
1 (4%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Sjostrand
1 (4%)
Marsman
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

Stemmen gesloten: maart 04, 2026, 23:26:09

Poetser

Citaat van: Eewal op februari 28, 2026, 09:12:32
vertel  :)

De gehele mac begon cambuur liedjes te zingen. Reacties van nietsvermoedende etende locals zijn dan priceless

wiekie1969

Citaat van: De Gast op februari 28, 2026, 10:34:55
Beginst hier wel aardig maar dat domme praat over skeidsrechters kest beter weglaten. Onderbuik gelul beste sunderland.

Onze overdaad aan kwaliteit maskeert het gebrek aan scorend vermogen dit seizoen. Ze hewwe het allemaal niet in zich maar dat geeft dit seizoen gelukkig nog niks.

Eens

Bankzitter

Citaat van: De Gast op februari 28, 2026, 10:34:55
Onze overdaad aan kwaliteit maskeert het gebrek aan scorend vermogen dit seizoen

Er zijn maar drie teams die vaker scoren dan ons en die hebben meer gespeeld, dus dat valt ook wel mee. En we hebben met ADO de minste goals tegen.

sunderland

Citaat van: De Gast op februari 28, 2026, 10:34:55
Beginst hier wel aardig maar dat domme praat over skeidsrechters kest beter weglaten. Onderbuik gelul beste sunderland.

Onze overdaad aan kwaliteit maskeert het gebrek aan scorend vermogen dit seizoen. Ze hewwe het allemaal niet in zich maar dat geeft dit seizoen gelukkig nog niks.
onderbuikgelul? tja de waarheid als je de beelden terug kijkt maar jij ziet dat niet.

sunderland

Denk dat we vooral in de breedte sterker zijn geworden. Ook 12 t/m 18 sluiten zeer gemakkelijk aan nu en dat was in november nog niet zo.
Kooistra viel gisteren uitstekend in. Henstra weten we en vd Sande heeft zijn plek gevonden, speelde de eerste helft geweldig. We kunnen de backs aan passen. Middenveld kun je meer kanten op. Op dit moment maakt een wissel het team niet direct minder.
Vorig seizoen was een wissel ook direct wat het elftal minder maakte en ook tactisch is het veel beter dan vorig seizoen. Het kan niet anders dan dat De Graaf hier een grote hand in heeft

mark1989

Citaat van: sunderland op februari 28, 2026, 11:49:42
Denk dat we vooral in de breedte sterker zijn geworden. Ook 12 t/m 18 sluiten zeer gemakkelijk aan nu en dat was in november nog niet zo.
Kooistra viel gisteren uitstekend in. Henstra weten we en vd Sande heeft zijn plek gevonden, speelde de eerste helft geweldig. We kunnen de backs aan passen. Middenveld kun je meer kanten op. Op dit moment maakt een wissel het team niet direct minder.
Vorig seizoen was een wissel ook direct wat het elftal minder maakte en ook tactisch is het veel beter dan vorig seizoen. Het kan niet anders dan dat De Graaf hier een grote hand in heeft

Je doet Henk tekort. We hadden vorig jaar een heel matig elftal met van Mullem achterin en voorin een de Leeuw. ondanks dat zijn wegewoon 3e geworden.
Elftal heeft nu veel meer kwaliteit.  vooral achterin, maar ook op de flanken.
Dus dat het nu tactisch veel beter staat is onzin. Vorig jaar stond het tactisch ook goed.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op februari 28, 2026, 11:41:32
onderbuikgelul? tja de waarheid als je de beelden terug kijkt maar jij ziet dat niet.

Dat Balk al die kansen mist is een gebrek aan techniek. Dus aan kwaliteit.

Bankzitter

32 goals is ook weer niet heel slecht.

michello

Citaat van: CambuurArnhem op februari 28, 2026, 10:11:34
Ahhhh, natuurlijk!  :_schater

En het mooie was nog wel dat Sjors er serieus op inging en ging klappen. Die hoorde vast niet dat er NulTwee werd gezongen.  :_schater

Lore

Citaat van: De Gast op februari 28, 2026, 10:34:55
Beginst hier wel aardig maar dat domme praat over skeidsrechters kest beter weglaten. Onderbuik gelul beste sunderland.

Onze overdaad aan kwaliteit maskeert het gebrek aan scorend vermogen dit seizoen. Ze hewwe het allemaal niet in zich maar dat geeft dit seizoen gelukkig nog niks.

Daar zit een wel wat in. Met een muhren waren wij minimaal net zo dominant als ons kampioensjaar.

Lore

Citaat van: Bankzitter op februari 28, 2026, 11:16:24
Er zijn maar drie teams die vaker scoren dan ons en die hebben meer gespeeld, dus dat valt ook wel mee. En we hebben met ADO de minste goals tegen.

Hij bedoeld de spits lijkt mij. En ondanks dat wij zoveel winnen en scoren staat niemand boven de 10 goals. Bizar eigenlijk,

James

Citaat van: mark1989 op februari 28, 2026, 12:15:03
Je doet Henk tekort. We hadden vorig jaar een heel matig elftal met van Mullem achterin en voorin een de Leeuw. ondanks dat zijn wegewoon 3e geworden.
Elftal heeft nu veel meer kwaliteit.  vooral achterin, maar ook op de flanken.
Dus dat het nu tactisch veel beter staat is onzin. Vorig jaar stond het tactisch ook goed.

Zo zie ik het ook. Beter dan Henk kunnen we ons als Cambuur niet wensen. Wat een boegbeeld. Ook gister z?n interview. Ik droom er nu ook weleens van of zoiets. Wat Henk in de pers nu ook al een tijdje wat meer laat zien is dat ie van zich afbijt zodat mensen hem niet zomaar als onbenul neer kunnen zetten. Het lijkt ergens allemaal simpel of goedkoop hoe hij het doet maar Henk haalt 10 tot 20% meer uit het materiaal wat hij heeft en dat al heel wat jaren lang. Grote klasse!!

Eewal

De Graaf doet op de achtergrond gewoon ook uitstekend werk. We hoeven niemand te kort te doen. Us er wel eens een interview met hem? Hoe vind hij het hier in Leeuwarden, los van de prestaties..

michello

Citaat van: James op februari 28, 2026, 14:04:06
Zo zie ik het ook. Beter dan Henk kunnen we ons als Cambuur niet wensen. Wat een boegbeeld. Ook gister z?n interview. Ik droom er nu ook weleens van of zoiets. Wat Henk in de pers nu ook al een tijdje wat meer laat zien is dat ie van zich afbijt zodat mensen hem niet zomaar als onbenul neer kunnen zetten. Het lijkt ergens allemaal simpel of goedkoop hoe hij het doet maar Henk haalt 10 tot 20% meer uit het materiaal wat hij heeft en dat al heel wat jaren lang. Grote klasse!!

Hier gaat niemand natuurlijk meer overheen komen bij ons. Staat onder Korver en Korbach als meeste succesvolste coach ooit in de Eerste divisie. Mochten we kampioen worden, is dat zelfs nog nooit een trainer gelukt, al zit Henk eigenlijk al op 3x.

https://ererat.nl/asp/eersterat_coach.asp?van=1956&tot=2025&report=50
Sowieso een topsite voor feitjes etc.

Inferno-058

Citaat van: michello op februari 28, 2026, 12:52:44
En het mooie was nog wel dat Sjors er serieus op inging en ging klappen. Die hoorde vast niet dat er NulTwee werd gezongen.  :_schater
Ik hoorde in eerste instantie ook "Sjors Ultee ol? ol?" via de tv  :_schater