Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tony R?lke

Gestart door fred, juli 02, 2024, 10:48:23

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Citaat van: Specuveter op februari 24, 2026, 07:33:41
Wanneer hebben we hem voor het laatst een goed afstand schot zien schieten??

Dat was mijn volgende punt, hij mag wel eens wat vaker schieten (alleen heeft ie zo vaak ruzie met de bal dat de ruimte al weg is voordat ie m onder controle heeft)

Sonnema

Hij niet alleen, wel meer van het elftal die in die positie komen. Alleen is het met R?lke zo dat hij elke keer verkeerd uitkomt, door verkeerd draaien of verkeerd aannemen. Vaak controle over de bal kwijt of heeft zelfs balverlies.

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op februari 24, 2026, 07:33:41
Wanneer hebben we hem voor het laatst een goed afstand schot zien schieten??
19-12'25 tegen MVV :thumbsup

rudie

En toch, ondanks alle klungelige acties die je vaak ziet aan de bal..... als hij 'm goed geeft, geeft hij 'm ook goed. Valt op dat hij vaak vanuit de drukte met een goede bal de vrije ruimte (incl. speler in cambuurkleuren voor iemand weer begint over belabberde passes...) vindt.

Gasgeve

Citaat van: rudie op februari 25, 2026, 19:19:35
En toch, ondanks alle klungelige acties die je vaak ziet aan de bal..... als hij 'm goed geeft, geeft hij 'm ook goed. Valt op dat hij vaak vanuit de drukte met een goede bal de vrije ruimte (incl. speler in cambuurkleuren voor iemand weer begint over belabberde passes...) vindt.
En als hij hem slecht geeft, geeft die hem ook slecht zeker?

Stiens

Haha mooie inderdaad. "Als hij 'm goed geeft, geeft hij 'm ook goed". Hele mooie Cruijffiaanse waarheid.  _O_ _O_

SCCRulez

Hij mag van mij de bank warmhouden. Lijkt mij een prima gozer, goede instelling, hele goede traptechniek ((vooral tijdens warming up waarneembaar) maar wat een onrust brengt hij als hij er in staat. Zeker de laatste wedstrijden die hij speelde.

Robinho

snel afscheid nemen -  heeft niet het gewenste niveau

sunderland

Citaat van: SCCRulez op februari 26, 2026, 10:39:16
Hij mag van mij de bank warmhouden. Lijkt mij een prima gozer, goede instelling, hele goede traptechniek ((vooral tijdens warming up waarneembaar) maar wat een onrust brengt hij als hij er in staat. Zeker de laatste wedstrijden die hij speelde.
en dan bedoel je dat moment waar hij struikelde en ruzie met de bal had. Dat heeft iedereen onthouden lijkt het want de voor de rest viel hij prima in, versnelde het spel en alles was vooruit. Zeg niet dat het een topper is maar beetje nuance mag wel

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Gasgeve op februari 26, 2026, 08:18:04
En als hij hem slecht geeft, geeft die hem ook slecht zeker?

Onhandig verwoord, maar ik denk dat ik het begrijp. Als hij hem goed geeft dan komt er direct een scoringskans uit (gaf hij de pass op sjostrand die alleen voor de keeper kwam?). Andersom geldt het ook, sommige spelers geven een bal op zo'n moment en zo'n plaats slecht dat er direct een grote kans of doelpunt ontstaat. Mulder had daar een handje van. Dinsdag zeker niet _O_
Henk, held, bedankt

CambuurArnhem

Fan van Toni. Het oogt soms onbeholpen. Barto had dat ook. Maar ik zie vaak goede passes en natuurlijk dat schot. Die bal vorige keer had hij er wel in moeten schuiven, ok?. Trouwens, Sandor vindt ook dat ie moet blijven (dwz mee kan naar de eredivisie). Die zal het wel weten, toch?  :thumbsup

okkele

vast.
mag van mij ook wel mee, persoonlijke meningen op deze site zeggen gelukkig niks.
als bv balk of mulder een minne fase hebben mogen ze van de trainerts per direct weg, gelukkig weten de vakmensen bij de club het beter.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Johan-12

Citaat van: CambuurArnhem op februari 26, 2026, 19:32:17
Fan van Toni. Het oogt soms onbeholpen. Barto had dat ook. Maar ik zie vaak goede passes en natuurlijk dat schot. Die bal vorige keer had hij er wel in moeten schuiven, ok?. Trouwens, Sandor vindt ook dat ie moet blijven (dwz mee kan naar de eredivisie). Die zal het wel weten, toch?  :thumbsup
Sandor is vaak wel te volgen maar wat betreft Rolke snap ik hem totaal niet.
Morgen der Toni op de plaats van El Capitano en dat zal Top Oss weten  :proost |:)

CambuurArnhem

Citaat van: Johan-12 op februari 26, 2026, 19:46:49
Sandor is vaak wel te volgen maar wat betreft Rolke snap ik hem totaal niet.
Morgen der Toni op de plaats van El Capitano en dat zal Top Oss weten  :proost |:)

Het verraste mij ook, hoor. Ik heb niet veel verstand van voetbal, dus ik geef gewoon toe dat ik bepaalde spelers graag zie spelen. Ik weet ook niet op welke plek hij precies hoort te staan. Hij heeft voor mij de gun factor. Nou ja, dat heeft voor mij elke Cambuur speler wel. Dat heb ik ook met Balk. Geen wereldvoetballer, maar meer dan 100% inzet, tot de laatste minuut, dat is toch heerlijk om te zien. R?lke oogt lui. "Die slome Duitser" lees ik dan. Als hij echt sloom of lui zou zijn, zou Henk hem toch niet opstellen, denk ik dan. Einde bericht.

SCCRulez

Citaat van: sunderland op februari 26, 2026, 16:57:53
en dan bedoel je dat moment waar hij struikelde en ruzie met de bal had. Dat heeft iedereen onthouden lijkt het want de voor de rest viel hij prima in, versnelde het spel en alles was vooruit. Zeg niet dat het een topper is maar beetje nuance mag wel
Nee ik bedoel op veel momenten, in verschillende wedstrijden. Gaat zeker niet om dat ene moment. En zoals ik aangaf vind ik niet dat hij niets kan, zeker niet. Maar ik vind iig het spel onrustiger als hij speelt