Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tony R?lke

Gestart door fred, juli 02, 2024, 10:48:23

Vorige topic - Volgende topic

mark1989

Het is een speler die een risicovolle pass kan geven en iemand die een goed afstandschot heeft. Dat zijn beide eigenschappen die belangrijk zijn voor een middenvelder.
Dat niet altijd alles lukt en er soms niet uit komt ziet iedereen. maar het is wel logisch dat hij speelt. Veel betere opties heeft Cambuur ook niet.
Je moet hem ook beoordelen op het niveau van de KKD. Dus in vergelijking met andere teams en middenvelders van dat niveau. Daarvoor is hij prima. Geef zo' jongen wat vertrouwen in plaats van steeds af te serveren.
We staan op de 2e plek met een straatlengte voor. Als ik sommige reacties hier lees lijkt het alsof we stijf onderaan staan.

Bankzitter

R?lke zal de club ook niet veel kosten. Dat zijn gewoon gokjes waarvan gehoopt wordt dat eruit komt wat ze verwachten.
Hij krijgt meer speeltijd dan verwacht, vind het meer iemand voor in de breedte, maar de TS ziet dat anders.

kapseltje

Twee kwaliteiten:
Hij heeft af en toe slimmigheidjes, een slimme pass of beweging. Daarnaast een goed schot

De rest is wat mij betreft ondermaats.

Waar wordt hij afgebrand? Op het forum? Daar krijgt hij niks van mee. Uitfluiten en dergelijke zou ik niet zo snel doen en gebeurt ook niet in het stadion zo ver ik heb meegekregen

denistel

zijn handelings snelheid moet omhoog hij komt vaak dromerig over
en kiest vaak de moeilijke weg en daardoor te vaak balverlies.