Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tony R?lke

Gestart door fred, juli 02, 2024, 10:48:23

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: michello op februari 17, 2026, 13:43:00
Heeft een optie in z?n contract (wat ook in zou kunnen gaan bij promotie) maar als we daar niet gebruik van hoeven te maken, dan neig ik toch naar een ontslagbrief. Ik ben bang dat hij niet meekan, maar blijf het een lastige vinden. Heeft soms wel geniale dingen, zoals Henk ook steeds zegt.

Het is echt net 23. Daar zit misschien nog wel rek in. Basis zal hij niet zijn, maar 12 tot 16? En dan hopen dat hij op een hoger niveau doorgroeit

sunderland

Citaat van: Lore op februari 17, 2026, 19:36:36
Het is echt net 23. Daar zit misschien nog wel rek in. Basis zal hij niet zijn, maar 12 tot 16? En dan hopen dat hij op een hoger niveau doorgroeit
je weet het niet, misschien kan hij met zijn loopvermogen juist wel goed mee in de eredivisie. Zie ploegen als Fortuna, Sparta, NAC die met veel lopers spelen op het middenveld

Trainert!

Afscheid nemen. Er zijn op de wereld wel betere te vinden dan Rolke.

oost

Heeft een fantastische schot in de benen.
Maar dat is dan ook het enige.

rody rules

ik mag aannemen dat deze man morgen op de bank begint? Afgelopen paar wedstrijden deed het pijn aan de ogen. Leek na 5 minuten al doodop

Johan-12

Citaat van: rody rules op februari 23, 2026, 09:37:23
ik mag aannemen dat deze man morgen op de bank begint? Afgelopen paar wedstrijden deed het pijn aan de ogen. Leek na 5 minuten al doodop
Der Tony staat morgen gewoon weer in de basis  :proost

sunderland

Citaat van: Johan-12 op februari 23, 2026, 09:40:19
Der Tony staat morgen gewoon weer in de basis  :proost
hoe weet jij dat? Er moet altijd een pispaal zijn en nu is dat R?lke. Hij was ook slecht maar 2 wedstrijden terug was hij nog prima. Na morgen 22 uur is er weer een andere pispaal

kapseltje

Als je grootste kwaliteit is doelpunten maken en je hebt minder rendement dan Balk, dan is de bank zijn beste en logische positie.
5 goals, 0 assists Rolke vs 7 goals, 4 assists Balk.

Ik snap niet wat iedereen in Rolke ziet, en blijkbaar is het een van de lievelingetjes van Henk, want het krediet van Rolke is oneindig lijkt het.

okkele

heb jij ook "lievelingetjes" kapseltje?
misschien zit daar ook wel 1 tussen die ik minder graag zie.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

mark1989

Citaat van: kapseltje op februari 23, 2026, 15:19:09
Als je grootste kwaliteit is doelpunten maken en je hebt minder rendement dan Balk, dan is de bank zijn beste en logische positie.
5 goals, 0 assists Rolke vs 7 goals, 4 assists Balk.

Ik snap niet wat iedereen in Rolke ziet, en blijkbaar is het een van de lievelingetjes van Henk, want het krediet van Rolke is oneindig lijkt het.

Ik snap niet waarom er gelijk zo'n negatief frame overheen moet dat Henk kiest voor zijn lievelingetje.
Henk is trainer en kan maar 11 spelers opstellen. Ik twijfel er niet aan dat hij dat doet in het belang van Cambuur. Dat niet iedereen het altijd met zijn keuze eens is lijkt me logisch.
Dat jij de keuzes niet altijd begrijpt kan ook te maken hebben met je kennis van voetbal. Snel oordelen is makkelijk. Iets proberen te begrijpen kost meer tijd.
Voetbal is ingewikkelder dan alleen kijken naar assists en goals. Bovendien spelen beide spelers niet altijd in dezelfde positie.

DK

Rolke heeft geen loopvermogen, gaat de duels niet aan, en geen neusje voor de goal. Alleen een aardig schot in de benen. Onbegrijpelijk dat Henk hem maar blijft opstellen. Waarom dan niet een keer met Binder beginnen.. gaat de kopduels wel aan en had weer een assist op Van Der Sande net als in de wedstrijd tegen ADO. Kan noooit veel minder zijn dan Rolke

mark1989

#161
Citaat van: DK op februari 23, 2026, 23:28:02
Rolke heeft geen loopvermogen, gaat de duels niet aan, en geen neusje voor de goal. Alleen een aardig schot in de benen. Onbegrijpelijk dat Henk hem maar blijft opstellen. Waarom dan niet een keer met Binder beginnen.. gaat de kopduels wel aan en had weer een assist op Van Der Sande net als in de wedstrijd tegen ADO. Kan noooit veel minder zijn dan Rolke

Hij heeft wel loopvermogen. Heeft ook een keer op 6 gespeeld. Het is geen echte spits inderdaad. Maar Cambuur creert ook weinig kansen voor een spits als je de wedstrijd van RKC als voorbeeld neemt.
Van wat ik heb gezien vind ik Binder niet beter dan Rolke. Terwijl Binder wel een echte spits is. Ze kiezen voor Rolke in de spits, omdat je dan met Balk en Rolke twee spelers hebt die ook op het middenveld kunnen spelen. Met Binder speel je met een echte spits, maar dan kun je niet met Balk spelen op het middenveld, dan zul je daar een andere middenvelder neer moeten zetten.
Ik vind Rolke wel een speler met potentie. Het komt er nog niet echt uit. Maar als het lukt om hem op bepaalde punten te verbeteren is een hele bijzondere speler. Dus het is wel logisch dat ze voor hem kiezen vind ik. Van Binder willen ze afscheid nemen. Dat is toch een beetje mislukt en met ziet te weinig potentie in hem. Gaat wss na dit seizoen sowieso weg.

EdsjeSCC

Ik vind Rolke voetballend ook heel erg beperkt, maar ik denk dat de keuze van de TS wordt gemaakt door doelpunten bij elkaar op te tellen. We hebben geen spits die er 20 maakt, maar met 5 spelers die er tussen de 7 - 15 maken kom je ook een heel eind.
Misschien is zijn afstandsschot nog een extra wapen tegen ploegen die zich ingraven en je er niet makkelijk door heen kan spelen

Specuveter

Wanneer hebben we hem voor het laatst een goed afstand schot zien schieten??

Gasgeve

Komt in alles tekort. Ideale 12e man omdat hij overal kan spelen.