Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe hoofdtrainer

Gestart door Destroyer, maart 25, 2026, 17:24:42

Vorige topic - Volgende topic

rody rules

Waarom zou je graag voor een jonge trainer willen gaan? Ik snap dat nooit zo goed. Teveel voorbeelden van dat het fout gaat (van persie heitinga cocu enzovoort) en maar zelden dat het goed gaat. Dus snap niet zo goed wat dat oplevert.
Ik zie veel liever iemand die de klappen van de zweep kent en met veel eredivisie-ervaring . Een type rogier meijer oid

sunderland

Stijn Schaars lijkt mij een uitstekende keuze. Jong , ervaring opgedaan bij Peter Bosz en doet het erg goed bij jong Psv. Vond Jong Psv ook 2 x tactisch erg goed tegen ons.
Weet niet of die haalbaar is maar past perfect in het profiel

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op maart 27, 2026, 05:07:24
Stijn Schaars lijkt mij een uitstekende keuze. Jong , ervaring opgedaan bij Peter Bosz en doet het erg goed bij jong Psv. Vond Jong Psv ook 2 x tactisch erg goed tegen ons.
Weet niet of die haalbaar is maar past perfect in het profiel
Zelfde als Bosbaard beschikt nog niet over het trainersdiploma moet ook nog beginnen aan de cursus

Destroyer

Citaat van: sjaak op maart 26, 2026, 19:13:26
Echt vol voor Foeke Booy gaan zeg ik, mag wat kosten!

Dan zeg ik Arne Slot!!!!  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Lekker voor de nieuwe trainer straks met Henk nog op de bank. Ook al is het als
hulpje. Is dit niet puur een keuze vanuit emotie? Het publiek dat elke wedstrijd straks de naam van Henk scandeert  8P dat moet je als trainer dan ook telkens maar slikken.
Henk zal altijd de belangrijkste man op de bank blijven. Daar moet je maar mee om kunnen gaan.

Lore

Citaat van: De Gast op maart 27, 2026, 07:43:09
Lekker voor de nieuwe trainer straks met Henk nog op de bank. Ook al is het als
hulpje. Is dit niet puur een keuze vanuit emotie? Het publiek dat elke wedstrijd straks de naam van Henk scandeert  8P dat moet je als trainer dan ook telkens maar slikken.
Henk zal altijd de belangrijkste man op de bank blijven. Daar moet je maar mee om kunnen gaan.

Precies. De enige manier waarop dit iets van logisch is, is al Cambuur al er bijna  uit is met een trainer. En die trainer hier echt blij van wordt en dat kan eigenlijk alleen met een trainer die Henk al heel goed kent. Dus De Graaf, Boschaard of misschien Sierksma

Bankzitter

Het is wel een aparte constructie zo. Als ik het goed begrijp in de Sportcast diende Henk zijn ontslag in. Ard De Graaf biedt hem dan een 4 - jarig contract aan waarbij Henk eigenlijk zelf kan invullen wat hij voor de club doet en dat is in eerste instantie een nieuwe trainer ondersteunen.
Maar hij wil ook wel scouten, of "iets"met cambur verbindt" of met nieuwe spelers om tafel ect. ect.

Dat lijkt me een lastige situatie voor een nieuwe trainer, maar ook voor een nieuwe algemeen directeur en in de toekomst de opvolger van Lambooij.
Die moeten steeds maar invulling geven aan dat contract.

Henk verdient het absoluut om aan de club verbonden te blijven maar praktisch gezien ben ik wel heel benieuwd hoe dit contract dan ingevuld gaat worden.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op maart 27, 2026, 08:52:01
Het is wel een aparte constructie zo. Als ik het goed begrijp in de Sportcast diende Henk zijn ontslag in. Ard De Graaf biedt hem dan een 4 - jarig contract aan waarbij Henk eigenlijk zelf kan invullen wat hij voor de club doet en dat is in eerste instantie een nieuwe trainer ondersteunen.
Maar hij wil ook wel scouten, of "iets"met cambur verbindt" of met nieuwe spelers om tafel ect. ect.

Dat lijkt me een lastige situatie voor een nieuwe trainer, maar ook voor een nieuwe algemeen directeur en in de toekomst de opvolger van Lambooij.
Die moeten steeds maar invulling geven aan dat contract.

Henk verdient het absoluut om aan de club verbonden te blijven maar praktisch gezien ben ik wel heel benieuwd hoe dit contract dan ingevuld gaat worden.
die nieuwe trainer moet niet zeiken en blij zijn dat ie hier mag werken. Dit is de situatie. Wou je dan dat Henk weg zou gaan? Op deze manier kan hij mooi blijven bij ons. Moeten het niet te groot maken, anders zou 100% een andere club hem in dienst nemen. ( niet als hoofdtrainer) . Man is goud op alle gebieden, sponsor, kennis, publiek,spelers

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op maart 27, 2026, 07:30:40
Zelfde als Bosbaard beschikt nog niet over het trainersdiploma moet ook nog beginnen aan de cursus
Bosbaard rond volgens Espn in mei zijn cursus af. En waarom is Stijn n? hoofdverantwoordelijk?

Bankzitter

Citaat van: sunderland op maart 27, 2026, 09:03:20
die nieuwe trainer moet niet zeiken en blij zijn dat ie hier mag werken. Dit is de situatie. Wou je dan dat Henk weg zou gaan? Op deze manier kan hij mooi blijven bij ons. Moeten het niet te groot maken, anders zou 100% een andere club hem in dienst nemen. ( niet als hoofdtrainer) . Man is goud op alle gebieden, sponsor, kennis, publiek,spelers

Tot aan de winterstop ook een prima oplossing dat Henk een nieuwe trainer begeleidt.
Maar daarna zul je toch iets duidelijker moeten gaan invullen. Als er in die 4 jaar onduidelijkheid of spanning ontstaat over verantwoordelijkheden is dat niet goed, ook niet voor Henk zelf. Ik geloof nooit dat Henk het de bedoeling is dat Henk vier lang lang assistent trainer blijft zoals het een beetje in de pers kwam.

michello

Citaat van: sunderland op maart 27, 2026, 09:03:20
die nieuwe trainer moet niet zeiken en blij zijn dat ie hier mag werken. Dit is de situatie. Wou je dan dat Henk weg zou gaan? Op deze manier kan hij mooi blijven bij ons. Moeten het niet te groot maken, anders zou 100% een andere club hem in dienst nemen. ( niet als hoofdtrainer) . Man is goud op alle gebieden, sponsor, kennis, publiek,spelers

Exact.

Wat een gezever zeg. Men vergeet voor het gemak ook dat Henk een sociaal persoon is en met bijna iedereen prima kan werken. JUIST voor een jongere talentvolle trainer is dit de perfecte stap, met Henk als leermeester. Denken sommigen nou echt dat er trainers afhaken omdat Henk er ook nog zit? Die denken toch ook vooral aan hun eigen carri?re en portemonnee.

En dan nog dat napraat gelul van analisten die dan beweren dat het moeilijk zou zijn om samen met Henk te werken, omdat de supporters bij de eerste de beste nederlaag om Henk schreeuwen.

1. Het is zijn eigen keus.
2. Hij is er zelf bij en betrokken bij welk resultaat dan ook. 
3. Totaal andere situatie dus dan tijdens zijn ziekte toen hij thuis of op de tribune zat.
4. Mocht de roep dan toch komen, kan hij dat zelf de kop indrukken.
5. Henk verdient een standbeeld, eeuwige roem, maar zal toch een keer moeten loslaten. Dat het nu op deze manier gaat is de perfecte.

sjaak

Citaat van: Destroyer op maart 27, 2026, 07:37:55
Dan zeg ik Arne Slot!!!!  :_schater

Juust. Nimt ie Salah oek maar met, want Ferrari zie ik helaas niet terugkeren

sjaak

Citaat van: michello op maart 27, 2026, 10:02:17
Exact.

Wat een gezever zeg. Men vergeet voor het gemak ook dat Henk een sociaal persoon is en met bijna iedereen prima kan werken. JUIST voor een jongere talentvolle trainer is dit de perfecte stap, met Henk als leermeester. Denken sommigen nou echt dat er trainers afhaken omdat Henk er ook nog zit? Die denken toch ook vooral aan hun eigen carri?re en portemonnee.

En dan nog dat napraat gelul van analisten die dan beweren dat het moeilijk zou zijn om samen met Henk te werken, omdat de supporters bij de eerste de beste nederlaag om Henk schreeuwen.

1. Het is zijn eigen keus.
2. Hij is er zelf bij en betrokken bij welk resultaat dan ook. 
3. Totaal andere situatie dus dan tijdens zijn ziekte toen hij thuis of op de tribune zat.
4. Mocht de roep dan toch komen, kan hij dat zelf de kop indrukken.
5. Henk verdient een standbeeld, eeuwige roem, maar zal toch een keer moeten loslaten. Dat het nu op deze manier gaat is de perfecte.

Helemaal eens. Goed verwoord!

papier

Henk doet ook nog een stap ?terug?. Hij is echt assistent dus een situatie als met Ultee met twee hoofdtrainers is er niet. Dat betekent ook dat er aan de voorkant duidelijkheid is over taken, rollen en verantwoordelijkheden. Je kan dus prima afspraken maken over hoe daarmee om te gaan.

Cambuur is geen gemakkelijke club en Henk weet als geen ander hoe daarmee om te gaan. Nog los van het technisch en tactische aspect is dat juist iets waarin hij een hoofdtrainer kan helpen. In feite wordt de functie juist aantrekkelijker met Henk als assistent.

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op maart 27, 2026, 09:05:17
Bosbaard rond volgens Espn in mei zijn cursus af. En waarom is Stijn n? hoofdverantwoordelijk?
Het grote PSV krijgt natuurlijk dispensatie van de KNVB dat gaat Cambuur niet lukken