Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe hoofdtrainer

Gestart door Destroyer, maart 25, 2026, 17:24:42

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Galdiano op maart 25, 2026, 22:04:29
Wat mij betreft is er maar ??n route de 4 jaar.

Jaar 1-2 Sierksma. Een jonge trainer die zich kan ontwikkelen bij Cambuur waarna hij een stap gaat maken.
Jaar 3-4 Van der Weij. Welke dan hopelijk is toegelaten en de diploma's heeft gehaald.

Jonge trainer ... wedstrijd 4... henk de jong ole ole...
Kan toch niet waar zijn.

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op maart 25, 2026, 22:11:43
Dit is wel heel toevallig toch?
Bosbaart moet eerst zijn papieren halen...

mark1989

Citaat van: zeewolde op maart 25, 2026, 21:58:31
Bosschaart gaat weg bij Feijenoord. Wil een nieuwe uitdaging.

Ik vind Bosschaart een goede assist, maar zie hem niet als ideale hoofdtrainer. Het jaar dat Henk uitviel hebben we maar weinig punten gepakt onder hem.Maar het zou kunnen voor 1 jaar en daarna beoordelen. Moet hij wel naar friesland verhuizen. Je kunt niet elke dag naar rotterdam rijden.


mark1989

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 25, 2026, 22:18:10
Jonge trainer ... wedstrijd 4... henk de jong ole ole...
Kan toch niet waar zijn.

Foppe de Haan heeft na zijn pensioen in crisis ook nog eens het overgenomen. Toen was hij al gestopt. Is toch ook mooi dat we die optie hebben. Dat bij hoge nood henk iets kan doen.

sunderland

Citaat van: Galdiano op maart 25, 2026, 22:04:29
Wat mij betreft is er maar ??n route de 4 jaar.

Jaar 1-2 Sierksma. Een jonge trainer die zich kan ontwikkelen bij Cambuur waarna hij een stap gaat maken.
Jaar 3-4 Van der Weij. Welke dan hopelijk is toegelaten en de diploma's heeft gehaald.
Sierksma wou het niet overnemen bij AZ omdat het midden in het seizoen was. Die blijft natuurlijk bij AZ . Het is geen toeval dat Az weer goed gaat voetballen, dat komt niet door die slome koeienkop.

Bankzitter

De selectie was dit seizoen wel helemaal afgestemd op Henk's idee over voetbal. De backs moesten bijvoorbeeld complementair zijn aan de buitenspelers. Hoe ga je dat volgend seizoen dan? Halen we spelers in de huidige speelstijl maar beter en gaat Henk dan een (jonge) trainer zijn systeem uitleggen?

Ik denk dta een reden is dat de Graaf , Siersema en Boschaart worden genoemd is dat we ook niet een ander type voetbal willen zijn. Een trainer die na 3 verliespotten op de counter gaat of 5-3-2 redt het hier niet.

Galdiano

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 25, 2026, 22:18:10
Jonge trainer ... wedstrijd 4... henk de jong ole ole...
Kan toch niet waar zijn.

Hij kan de perfecte mentor zijn voor jonge trainers. Als je dit voorkomen moet Henk geen assistent worden. Bij elke trainer heb je dit.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: sunderland op maart 26, 2026, 04:37:39
Sierksma wou het niet overnemen bij AZ omdat het midden in het seizoen was. Die blijft natuurlijk bij AZ . Het is geen toeval dat Az weer goed gaat voetballen, dat komt niet door die slome koeienkop.

Zijn hart ligt nog steeds in Leeuwarden.  :y
We gaan het meemaken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

diekhuzen


Oud Cambuur

lijkt mij ook dat Sierksma de grootste kanshebber is, Bosbaard heeft zijn diploma nog niet en moet op cursus en ander krijg je weer gedoe met dispensatie en de KNVB

Bankzitter

Met 2 anderen in dienst  met een hoofddiploma plus 1 in opleiding zou dat wel wat flauw zijn... .
En was Rik ook niet bezig?

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

NRG

Citaat van: diekhuzen op maart 26, 2026, 07:57:56
Pascal Bosschaart


Dat denk ik ook. Zou ik trouwens een prima keuze vinden. Er zal ongetwijfeld een constructie te bedenken zijn tot hij zijn papieren heeft.

Arno A


Huizen

Namen:
Pascal Bosschaart
Rene v/d Weij
Edwin de Graaf
Sipke Hulshof (alleen bij ontslag Slot?)
en ik hoor de naam Sierksma van AZ.

Volgens mij allemaal goede kandidaten  |:)