Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe hoofdtrainer

Gestart door Destroyer, maart 25, 2026, 17:24:42

Vorige topic - Volgende topic

mark1989

Rene van der Weij zou ik de ideale man vinden. Je zal zijn contract wel af moeten kopen. Maar die past uitstekend bij Cambuur en kan ook goed met Henk samen werken.

Harry L.

Las net ergens Pascal Bosschaart, dat zou ook een goede optie kunnen zijn. Maar is in het verleden niet heel ?lekker? weggegaan toch?

Specuveter

Bijna zeker dat Edwin en Henk gaan "ruilen" van functie

Bankzitter

Anders heb je naast de hoofdtrainer nog 2 met het hoogste diploma zitten... dat zal niet gebeuren.

sunderland

Citaat van: mark1989 op maart 25, 2026, 18:21:20
Rene van der Weij zou ik de ideale man vinden. Je zal zijn contract wel af moeten kopen. Maar die past uitstekend bij Cambuur en kan ook goed met Henk samen werken.
zijn contract afkopen is niet waar. Staat er al in

sunderland

Citaat van: Specuveter op maart 25, 2026, 18:40:34
Bijna zeker dat Edwin en Henk gaan "ruilen" van functie
laat het maar zien. Als Lambooij dat ook ziet zitten. Heel Nederland wil hier wel heen.

zeewolde

Citaat van: mark1989 op maart 25, 2026, 18:21:20
Rene van der Weij zou ik de ideale man vinden. Je zal zijn contract wel af moeten kopen. Maar die past uitstekend bij Cambuur en kan ook goed met Henk samen werken.
heeft hij de diploma's ervoor?

Lore

Citaat van: sunderland op maart 25, 2026, 19:47:47
zijn contract afkopen is niet waar. Staat er al in

Maar dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Ze waren op zoek naar een assistent die het later eventueel van Henk zou kunnen overnemen, maar toen namen ze Ren? niet. Dus wat is er nu anders?

KlinkHamer

Volkomen K*t , Cambuur de mooiste kutclub van nederland doet zijn naam eer aan.
Promotie en een dag later je ene beste speler verkocht en Henk doet een stap terug.
Gemengde gevoelens.
Het is  stil gehouden, dat is wel knap.
De opmerking dat de Graaf voor dit scenario is gehaald lijkt legitiem.
Waarom ook niet.
Kan niets bedenken .
Sandor geloof ik niets van.
Als je de Baard haalt wat moet je dan met Edwin of hij vindt het wel prima, dat kan natuurlijk.
Wie weet heeft de vrouw van Arne gezegd, thus koomen anders zwaait er wat !!!


YellowBlue

Citaat van: KlinkHamer op maart 25, 2026, 20:13:49
Volkomen K*t , Cambuur de mooiste kutclub van nederland doet zijn naam eer aan.
Promotie en een dag later je ene beste speler verkocht en Henk doet een stap terug.
Gemengde gevoelens.
Het is  stil gehouden, dat is wel knap.
De opmerking dat de Graaf voor dit scenario is gehaald lijkt legitiem.
Waarom ook niet.
Kan niets bedenken .
Sandor geloof ik niets van.
Als je de Baard haalt wat moet je dan met Edwin of hij vindt het wel prima, dat kan natuurlijk.
Wie weet heeft de vrouw van Arne gezegd, thus koomen anders zwaait er wat !!!
Sjostrand in een jaar bijna 1,5 miljoen aan verdiend,  prachtig toch. Zo snel mogelijk de kortlopende schulden aflossen en dan kun je echt vooruit. Ze vinden vast weer de nieuwe Sjostrand, Ferrah of Baouf.

Destroyer

Citaat van: KlinkHamer op maart 25, 2026, 20:13:49
Volkomen K*t , Cambuur de mooiste kutclub van nederland doet zijn naam eer aan.
Promotie en een dag later je ene beste speler verkocht en Henk doet een stap terug.
Gemengde gevoelens.
Het is  stil gehouden, dat is wel knap.
De opmerking dat de Graaf voor dit scenario is gehaald lijkt legitiem.
Waarom ook niet.
Kan niets bedenken .
Sandor geloof ik niets van.
Als je de Baard haalt wat moet je dan met Edwin of hij vindt het wel prima, dat kan natuurlijk.
Wie weet heeft de vrouw van Arne gezegd, thus koomen anders zwaait er wat !!!

Net zoals Henk, positief blijven! Deze man heeft meer voor onze club gewerkt dan dat hij er voor zijn familie kon zijn. Even relativeren graag...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

Bosschaart gaat weg bij Feijenoord. Wil een nieuwe uitdaging.

Galdiano

Wat mij betreft is er maar ??n route de 4 jaar.

Jaar 1-2 Sierksma. Een jonge trainer die zich kan ontwikkelen bij Cambuur waarna hij een stap gaat maken.
Jaar 3-4 Van der Weij. Welke dan hopelijk is toegelaten en de diploma's heeft gehaald.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: zeewolde op maart 25, 2026, 21:58:31
Bosschaart gaat weg bij Feijenoord. Wil een nieuwe uitdaging.

Dit is wel heel toevallig toch?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: zeewolde op maart 25, 2026, 21:58:31
Bosschaart gaat weg bij Feijenoord. Wil een nieuwe uitdaging.

Zou mooi zijn....  verdient wel wat krediet hier.
Met Henk als begeleiding, prima idee.