Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicky Souren

Gestart door Peetts, mei 27, 2024, 21:04:08

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

#210
Voor alle partijen het beste. Een vrij dure jongen die vertrekt.
De lijstjes zullen ongetwijfeld klaar liggen.

Zal wel iemand uit Scandinavie met wedstrijd ritme komen vermoed ik.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op december 01, 2025, 22:26:49
Voor alle partijen het beste. Een vrij dure jongen die vertrekt.
De lijstjes zullen ongetwijfeld klaar liggen.

Zal wel iemand uit Scandinavie met wedstrijd ritme komen vermoed ik.

Ligt de competitie daar niet stil?
Henk, held, bedankt

PePe

Als Nicky vertrekt, dan graag een spits hiervoor halen.

De Gast

Citaat van: Galdiano op december 01, 2025, 22:26:49
Voor alle partijen het beste. Een vrij dure jongen die vertrekt.
De lijstjes zullen ongetwijfeld klaar liggen.

Zal wel iemand uit Scandinavie met wedstrijd ritme komen vermoed ik.

Wat is daar de bedoeling van dan? Je hebt toch Nap en Visser. En je haalt zo?n jongen niet voor de bank.

Bankzitter

Je moet natuurlijk dan wel een ervaren multifunctionele middenvelder halen die een klasse beter is en ook in de eredivisie mee kan. Anders moet je het idd niet doen.

Scc0511

Mocht ie vertrekken wel een goede vervanger halen die er direct staat. Toch wel dun bezet die 6 positie. Het liefst iemand die ook centraal achterin kan. Binder verhuren en daar hopelijk een echte goalgetter voor halen.

papier

Toen hij kwam was Diemers er natuurlijk nog niet. Denk dat Diemers A buitencategorie is voor ons dus die ga je niet uit de basis spelen en B dat dat toch wel de beste positie van Souren is. Wat dat betreft wel lullig/ongelukkig. Eigenlijk had ik liever Souren op zijn 'eigen' plek gehad en iemand met het statuur van Diemers in de punt. Het is wat het is.

rudie

Lijkt me sowieso dat hij weg wil om te spelen, met een goede tweede seizoenshelft kan hij komende zomer zomaar op een WK terechtkomen, zal niet gebeuren als wissel van Cambuur

Andy King

Precies. Hij wil spelen. Logies.

Specuveter

Gaat inderdaad weg in de winterstop.

PePe

Citaat van: Specuveter op december 03, 2025, 13:22:45
Gaat inderdaad weg in de winterstop.

Wordt dan dus verkocht? Cambuur heeft er ook voor betaald volgens mij?

Noordcambuur

Citaat van: PePe op december 03, 2025, 14:10:27
Wordt dan dus verkocht? Cambuur heeft er ook voor betaald volgens mij?
klopt ik weet niet hoeveel :?

gobo

Als iemand er voor wil betalen toch? Anders blijft hij gewoon hier hangen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Specuveter


Stiens

Citaat van: PePe op december 03, 2025, 14:10:27
Wordt dan dus verkocht? Cambuur heeft er ook voor betaald volgens mij?

Kwam transfervrij over van MVV in de zomer van 2024.