Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicky Souren

Gestart door Peetts, mei 27, 2024, 21:04:08

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Bussum op november 07, 2025, 08:42:34
Souren is een prima speler en ligt volgens mij goed in de groep. Ik denk alleen dat er vanuit Cambuur meer groei verwacht was. Als ik mij niet vergis was hij aanvoerder bij MVV.
Ik moet eerlijk bekennen dat de eerdere heimwee, jetlag, terugslag na niet in de basis een beetje slapjes vind overkomen.
Hij kan goed voetballen, maar is geen " mannetje" op het veld en komt wat week over.
Op het middenveld hebben we we behoefte aan persoonlijkheden, dus is hij geen absolute basisspeler.

Bankzitter

Baouf staat er altijd, direct basis na rode kaart Berkhout,  na een eigen goal, na zijn avontuur met Marrokka.

Dat is wel een verschil met Souren. Het team groeit sneller dan bij kan bijbenen.

rody rules

ben het hier totaal niet mee eens. Hij is een van de meest rustigen aan de bal, probeert vaak vooruit te denken. Wordt verdedigend nog wel eens overlopen maar dat gebeurde bij Visser net zo goed.
Geen spectaculaire speler maar hij heeft wel rust en ervaring. Ik vind juist eerder dat je duidelijk kan zien dat Rolke het niet kan bijbenen.

mark1989

Citaat van: rody rules op november 07, 2025, 10:39:55
ben het hier totaal niet mee eens. Hij is een van de meest rustigen aan de bal, probeert vaak vooruit te denken. Wordt verdedigend nog wel eens overlopen maar dat gebeurde bij Visser net zo goed.
Geen spectaculaire speler maar hij heeft wel rust en ervaring. Ik vind juist eerder dat je duidelijk kan zien dat Rolke het niet kan bijbenen.

Ja precies hij is rustig aan de bal Maar te rustig. Zijn handelingssnelheid moet omhoog. En hij probeert vooruit te denken, maar hij moet leren om vooraf al te weten welke kant je op wil draaien. Het opendraaien en door voetballen is te traag. Daarom komt ie vaak net te laat of wordt ie van de bal gelopen. En verdedigend staat ie af en toe te dromen. Hij moet veel sneller dekking geven. Staat soms op 2 meter te dekken. Vooral spelers rond de 16.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op november 07, 2025, 09:58:42
Baouf staat er altijd, direct basis na rode kaart Berkhout,  na een eigen goal, na zijn avontuur met Marrokka.

Dat is wel een verschil met Souren. Het team groeit sneller dan bij kan bijbenen.
?? Lees ik het goed, wat heeft Baoef met Souren te maken

Bankzitter

Mentaliteit.... er hoeft maar wat te gebeuren en Souren speelt minder.
Baouf maakt het allemaal niks uit. Die eigen goal was een goed voorbeeld... hij speelt daarna gewoon een prima pot.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op november 07, 2025, 22:06:08
Mentaliteit.... er hoeft maar wat te gebeuren en Souren speelt minder.
Baouf maakt het allemaal niks uit. Die eigen goal was een goed voorbeeld... hij speelt daarna gewoon een prima pot.
Oke dan begrijp ik het, er was idd weer een moment in de midden waar hij moet winnen

Noordcambuur

Wat gaat met Souren gebeuren in de winterstop  :?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op november 22, 2025, 10:33:48
Wat gaat met Souren gebeuren in de winterstop  :?

Kan me niet voorstellen dat die blijft. Lijkt mij dat hij ook teveel verdient voor een 3e keus...
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Als hij een kampioenschaal wil, dan blijft hij nog een paar maanden.
Wil hij speeltijd, dan moet 'ie weg.

Hij is 2e keus op de positie van Diemers... alleen die mist niets.

PePe

Nicky wil vertrekken, nu hij op het 2e plan is beland. (besproken in de podcast Hertenkamp)

Huizen

Beste voor beide partijen denk ik.

Heimwee, licht geblesseerd, niet fit, uit de basis gespeeld, mentaal niet sterk.... heb je eigenlijk niks aan.

Heeft pech dat hij Diemers voor zich heeft.

sunderland

Citaat van: Bussum op december 01, 2025, 18:23:06
Beste voor beide partijen denk ik.

Heimwee, licht geblesseerd, niet fit, uit de basis gespeeld, mentaal niet sterk.... heb je eigenlijk niks aan.

Heeft pech dat hij Diemers voor zich heeft.
wat een onzin. Dit is wat jij denkt maar totaal niet de waarheid.
Hou eens op om voor een ander te denken

Huizen

Wat is hier precies onzin aan dan?

Ik zie eigenlijk alleen maar berichten zoals deze in de media over Nicky. Zelf bezoek ik geen trainingen, dus moet het vooral hebben van de podcasts en de kranten.

sunderland

Citaat van: Bussum op december 01, 2025, 20:15:28
Wat is hier precies onzin aan dan?

Ik zie eigenlijk alleen maar berichten zoals deze in de media over Nicky. Zelf bezoek ik geen trainingen, dus moet het vooral hebben van de podcasts en de kranten.
heimwee en mentaal niet sterk en hij heeft Diemers helemaal niet voor hem. Mentaal niet sterk vind ik nogal wat want hij was bij mvv 2 jaar de leider en aanvoerder en ons 2 e aanvoerder. Heimwee is allang voorbij. Hij baalt omdat ze voor een ander soort speler kiezen. Ik vind Souren hoger op het veld ook beter, daar speelde hij bij mvv ook.
En Nap is gewoon beter op dit moment