Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

fred

Een blinde ziet dat dit niet door kan geen, veld voor de helft wit met sneeuw/ijs.

sunderland

Citaat van: fred op januari 26, 2026, 13:45:20
Een blinde ziet dat dit niet door kan geen, veld voor de helft wit met sneeuw/ijs.
bist nou oek se teleurgesteld als vrijdag? Was ook wel teleurgesteld maar helemaal achteraf was het logisch en duidelijk. In de stad was het trouwens smoordruk met mensen die anders naar Cambuur waren gegaan  :proost

fred

Citaat van: sunderland op januari 26, 2026, 13:57:59
bist nou oek se teleurgesteld als vrijdag? Was ook wel teleurgesteld maar helemaal achteraf was het logisch en duidelijk. In de stad was het trouwens smoordruk met mensen die anders naar Cambuur waren gegaan  :proost
Nee ik ben in opperbeste stemming. Jammer he?
Heerlijk op de bank gekeken hoe de concurrentie punten verspeelden  :ams

sunderland

Citaat van: fred op januari 26, 2026, 14:24:35
Nee ik ben in opperbeste stemming. Jammer he?
Heerlijk op de bank gekeken hoe de concurrentie punten verspeelden  :ams
jammer he ? Denk dat wij met ons voetbal ook het meest gebaat zijn bij een goed veld. Bijna alle teams spelen zowel uit als thuis reactie voetbal waarbij het veld niet zo belangrijk is. Dus mooi aflassen

fred

Eens, voor alles en iedereen beter wat hogere temperaturen.

Laat de rest maar lekker punten verspelen in de tussentijd. Des te minder overwinningen hebben we nodig om naar de Oldehove te gaan  |:)

Derkx R.H.


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

fred

Verrassend.

Nou de druk er vol op bij die ooievaars, wij lekker achterover leunen

Johan-12

Dit was natuurlijk zaterdag ook al duidelijk. Even de weersverwachting erbij, en dan had je deze uitkomst  kunnen weten.

Ik gok voor de herkansing op maandag 2 maart of dinsdag 3 maart.

Bernardo

Met al die afgelastingen gaan we niet promoveren in maart  :_schater

Yellow Army

Citaat van: Bernardo op januari 26, 2026, 17:00:37
Met al die afgelastingen gaan we niet promoveren in maart  :_schater

Tuurlijk wel. De concurrentie wint ook niks
Area 58

Bernardo

Verplaatst naar 9 februari, Cambuur - Almere van zondag naar vrijdag

rudie

Lekker dan, die vrijdag net van alles gepland omdat er geen wedstrijd was....

Eewal

Citaat van: rudie op januari 28, 2026, 20:10:03
Lekker dan, die vrijdag net van alles gepland omdat er geen wedstrijd was....
ahh kom op, die kaasfondue kan best naar de zondag  :devil

NRG

Volgens mij tel ik nu 7 wedstrijden in februari?
1 maart weet je aardig waar je staat.