Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Bolle

#1
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
september 02, 2024, 19:56:54
Citaat van: TheDutchman op september 02, 2024, 19:55:55
Je zou zeggen dat er genoeg tijd is om nog een speler aan te trekken..?

Nee, ze zitten vast met zn allen in Sophias op dit moment.
#2
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
september 02, 2024, 19:56:15
Citaat van: michello op september 02, 2024, 19:51:47
Het meest bizarre is nog dat er geen verdediger gehaald wordt.
3 centrale verdedigers de komende weken waarvan 1 een middenvelder en een tiener zonder ervaring.
En dan hebben we nog de backs die te kort komen en waar nooit een vervanger voor Sylla is gekomen.

Ik hoop dat Andor voor de gek gehouden is.

Een blinde ziet nog dat (ook) daar wat nodig is. Hoop ook op nog wat nieuws, maar vrees met grote vreze?
#3
Selectie en Technische staf / Re: Jonathan Afolabi
september 02, 2024, 19:53:24
Welkom en veel succes.

Hopelijk een aangename verrassing en knal er maar 20 in dit seizoen  :proost
#4
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
september 02, 2024, 19:50:55
Citaat van: Harry L. op september 02, 2024, 19:45:46
Navarone Foor, zoiets zal het wel worden

Is ie geblesseerd? Dan zou t zomaar kunnen.
#5
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
september 02, 2024, 19:50:26
Het voelt toch een beetje als ?voor de gek gehouden?. Diemers uiteraard dikke prima, maar onze spits is en blijft een gok. En niet direct iets erbij voor op de vleugel terwijl je vd Water al maanden probeert te lozen? Bijzondere gang van zaken.

Er zitten verdomme 14K aan supporters en sponsoren in een grandioos stadion en we spelen weer voor de kat zn viool? Beschamend.
#6
Selectie en Technische staf / Re: Floris Smand
augustus 25, 2024, 22:00:34
Bedankt en succes in Zweden Floris!
#7
Selectie en Technische staf / Re: Milan Smit
augustus 25, 2024, 21:59:43
Bedankt en succes in Deventer Milan!
#8
Citaat van: Stiens op augustus 25, 2024, 16:14:59
Zakaria Eddahchouri (24 jaar) ophalen bij Telstar. Voordat een Duitse club er mee aan de haal gaat!

Is geprobeerd en niet gelukt. Gaat ws naar Ulm?
#9
Citaat van: papier op augustus 23, 2024, 23:03:08
Niet zonder de juiste cijfers. Maar mijn gevoel zegt dat het nog steeds het beste is als hij vertrekt. Leuk een speler die een beetje leuk kan ballen maar als hij niet het verschil maakt kun je het geld beter in de zak houden.

Je hoeft geen exacte cijfers te weten/ hebben om te weten dat hij grootverdiener is (incl duurste aankoop). Als zelf Breij en Drikus (mede) om die reden al weg moesten?

Erg jammer en mis gegokt.
#10
Citaat van: papier op augustus 23, 2024, 22:59:51
Maar niet goed genoeg om het verschil te maken in de KKD. Ik vraag me af of hij, ook in deze goede en positieve manier zoals nu, zijn deel in ons salaris budget waard is.

Kun je rekenen?
#11
Eerste helft ruim voldoende, maar de tweede? Niets kwam aan. Zonde en veel te weinig rendement. Net als de overige voorhoedespelers.

Dat interview? ?We hadden met 7-0 moeten winnen?. Dusch?
#12
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 23, 2024, 22:53:41
Nee, en tot nu toe 0 punten, dat is nog minder dan wij in 2024. Ik zeg het met een knipoog omdat het er werkelijk ook helemaal niets toe doet wat Hans Kraaij vindt wat mij betreft :)

Ik ben het ook vaak niet met hem eens, maar richt me liever op ons eigen team. Hebben we de bingo-kaarten voor de interviews al klaarliggen?
#13
Klopt. En dat gaat weer ten koste van seizoenskaarten etc.

Investeren en een weloverwogen gokje zou niet misstaan!
#14
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 23, 2024, 22:49:32
En Volendam dan?

Speelden die vorig jaar KKD?
#15
Citaat van: oost op augustus 23, 2024, 22:37:33
Nieling dikke prima, pauwels leuk talentje
Kieftenbelt brengt rust.
Voor de rest is het afwachten

Dan wist Kieftenbelt dat vandaag goed te verbergen? Chaotisch. En die ?schoten? van m vandaag? :wall