Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 23 aug. Top Oss - SC Cambuur L.

Gestart door Noordcambuur, augustus 18, 2024, 19:18:29

Vorige topic - Volgende topic

janou

#195
Citaat van: diekhuzen op augustus 23, 2024, 22:29:29
Het lijkt erop dat er totaal geen chemie is voorin en dat is zorgwekkend. Ik vond vd Water overigens erg sterk, maar hij wil te veel forceren. Kieftenbeld snel in de basis en dan hopen dat er vertrouwen komt en het medicijn is een bal tegen de touwen.

Valse start, maar niet hopeloos. Het zou mooi zijn dat er nog wat kwaliteit erbij komt

100% eens. Hij moet even goed gaan vallen, en dan gaan we ook weer makkelijker voetballen. Al dat paniekvoetbal hier, na 3 wedstrijden kan je zeggen dat we 6 punten meer hadden verdiend. Komt echt wel weer goed, gewoon rustig blijven dan komen de punten vanzelf.


Cambuur Groningen

Tijdje geleden, maar met zo?n seizoenstart kon ik het niet laten.. Houdt nog niet over, maar opmerkingen dat het seizoen al voorbij is, slechtste selectie ooit, nieuwe aankopen die er niets van kunnen, Henk die er niets van kan lijkt de emotie de overhand te spelen. Ik ben ook nog niet echt onder de indruk van met name middenveld/voorhoede en daarmee het scorend vermogen, maar verdedigend lijkt het me iets stabieler dan vorig seizoen. Straks Nieling ipv van Mullem, Gabi terug, dan zie ik het daar wel zitten. Middenveld zou ik persoonlijk ook graag Diemers zien. Smit weg zou ik niet rouwig om zijn, maar moet wat mij betreft gezegd worden dat hij ook nauwelijks bruikbare ballen krijgt.

Daarnaast is hij niet de enige die niet weet dat een bal op zijn minst tussen de palen moet, het lijkt wel alsof niemand een fatsoenlijk schot met de wreef kan lossen. Allemaal binnenkantje voet minstens 5 meter uit de richting.

Is het zorgwekkend: wat mij betreft ja qua scorend vermogen. Is het seizoen verloren? Ik hoop dat de wereld er na 1 september wat zonniger uitziet.

oost

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 23, 2024, 22:33:46
Tijdje geleden, maar met zo?n seizoenstart kon ik het niet laten.. Houdt nog niet over, maar opmerkingen dat het seizoen al voorbij is, slechtste selectie ooit, nieuwe aankopen die er niets van kunnen, Henk die er niets van kan lijkt de emotie de overhand te spelen. Ik ben ook nog niet echt onder de indruk van met name middenveld/voorhoede en daarmee het scorend vermogen, maar verdedigend lijkt het me iets stabieler dan vorig seizoen. Straks Nieling ipv van Mullem, Gabi terug, dan zie ik het daar wel zitten. Middenveld zou ik persoonlijk ook graag Diemers zien. Smit weg zou ik niet rouwig om zijn, maar moet wat mij betreft gezegd worden dat hij ook nauwelijks bruikbare ballen krijgt.

Daarnaast is hij niet de enige die niet weet dat een bal op zijn minst tussen de palen moet, het lijkt wel alsof niemand een fatsoenlijk schot met de wreef kan lossen. Allemaal binnenkantje voet minstens 5 meter uit de richting.

Is het zorgwekkend: wat mij betreft ja qua scorend vermogen. Is het seizoen verloren? Ik hoop dat de wereld er na 1 september wat zonniger uitziet.

Heerlijk nuchtere reactie   _O_

denistel

genoeg kansen om te scoren maar duurt te lang of rollertjes oh oh

die vd water zegt had 0-7 moeten zijn en die lui hadden 1 kans sorry
gaat nergens over.

tegen dord

---------------------jansen--------------------

ottesen---------casas--------nieling-------poll


----------kiefenbelt------------souren---------

-----------------------narty---------------------

pauwels------------de leeuw------------vd water

papier

Citaat van: oost op augustus 23, 2024, 22:31:12
Ja joh laten we henk nu lekker voor de bus gooien  :thumbsup

En dan halen we gewoon lekker een andere buikspreek pop en dan weer 1 en weer 1.
Nee echt ik ben ook ziek van het waardeloze spel vam dit en afgelopen seizoen. Maar daar is het bestuur verantwoordelijk voorz het stadion staat en nu aan het werk waar het echt omdraaide en dat is een fatsoenlijke selectie  :scc

Henk moet echter wel beter roeien met de riemen die hij wel heeft. Men mag hem best wel wat kritischer benaderen/bevragen. De inbreng van bv Sandor was ook van waarde omdat die ook niet alleen maar ?J Henk goed plan? zei.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op augustus 23, 2024, 22:36:00
genoeg kansen om te scoren maar duurt te lang of rollertjes oh oh

die vd water zegt had 0-7 moeten zijn en die lui hadden 1 kans sorry
gaat nergens over.

tegen dord

---------------------jansen--------------------

ottesen---------casas--------nieling-------poll


----------kiefenbelt------------souren---------

-----------------------narty---------------------

pauwels------------de leeuw------------vd water
gaat niet gebeuren denistel let maar op mijn woorden.
Vorig seizoen begon Groningen ook heel slecht?en promoveerde toch nog.

Tanjajeah

Veelzeggend feitje van Hans Kraaij op ESPN:

Cambuur in de KKD na Jong Utrecht het minst aantal behaalde punten in het jaargang 2024.

Josli

Uiteindelijk is er natuurlijk ook niet veel veranderd. Helemaal omdat veel van onze nieuwe jongens niet fit zijn blijkbaar. Nieling, Souren, de Leeuw, Pauwels, Kieftenbelt. Het kan blijkbaar allemaal geen hele wedstrijd spelen. En dan verval je toch weer in jongens als de Jong, Balk, Mercera en Smit. Op zich kun je misschien wel met een van deze jongens spelen, maar allemaal is te veel onkunde bij elkaar.
Eigenlijk vind ik het bij vlagen nog niet eens zo slecht. Vooral achterin niet. Maar op de helft van de tegenstander is het echt om te huilen. Ik zeg het nog een keer. Het eerste wat we moeten doen is Smit uit de spits. Als hij er dan beslist in moet, zet hem dan maar weer op linksbuiten. Maar dit is gewoon bijna zielig.

Inferno-058

Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2024, 22:42:21
Veelzeggend feitje van Hans Kraaij op ESPN:

Cambuur in de KKD na Jong Utrecht het minst aantal behaalde punten in het jaargang 2024.
Haha en onderling won Jong Utrecht zelfs van Cambuur

V-man

Die Kraaij wrijft het er weer even lekker in...

Bolle

Citaat van: V-man op augustus 23, 2024, 22:47:09
Die Kraaij wrijft het er weer even lekker in...

Hij noemt feiten. Al hoe pijnlijk ook?

Cambuur Groningen

Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2024, 22:42:21
Veelzeggend feitje van Hans Kraaij op ESPN:

Cambuur in de KKD na Jong Utrecht het minst aantal behaalde punten in het jaargang 2024.
En Volendam dan?

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021


Harry L.

Wordt gewoon weer een overgangsjaar, grijze middenmoot waar we horen. Veel te weinig kwaliteit.
Alleen om de voorhoede op te krikken heb je al 3 nodig en dan nog een creatieve 10. Gaat natuurlijk nooit lukken.