Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Mischien verhuur met optie koop?

Noordcambuur

Smand - Naar Zweden
Smit - Naar Eagles
Bergsma - Naar ?
v/d Water - Naar ?

Gabi,Nieling en Schaapman straks er weer bij :thumbsup

Voor Smit een nieuwe spits
Voor Smand een nieuwe buitenspeler
Voor Bergsma een nieuwe middenvelder
Voor v/d Water een nieuwe buitenspeler

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op augustus 25, 2024, 09:28:37
Smand - Naar Zweden
Smit - Naar Eagles
Bergsma - Naar ?
v/d Water - Naar ?

Gabi,Nieling en Schaapman straks er weer bij :thumbsup

Voor Smit een nieuwe spits
Voor Smand een nieuwe buitenspeler
Voor Bergsma een nieuwe middenvelder
Voor v/d Water een nieuwe buitenspeler
Denk dat Bergsma en Vd Water gewoon blijven  hoor.

sunderland

Dacht gisteren even aan Rijkhoff. Die is op een verkeerd spoor beland bij Ajax. Is alleen nog maar bij Jong Ajax. Misschien dat hij zijn carri?re nieuw leven wil inblazen.
Ajax verhuurt niet aan eerste div weet ik ..

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 25, 2024, 09:32:57
Denk dat Bergsma en Vd Water gewoon blijven  hoor.
zwolle zoekt nog versterking  :y

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op augustus 25, 2024, 09:47:13
zwolle zoekt nog versterking  :y
Denk wel meer clubs.
Wat dacht je van Volendam?

papier

Citaat van: Specuveter op augustus 25, 2024, 09:32:57
Denk dat Bergsma en Vd Water gewoon blijven  hoor.

Ik vrees het ook.

Specuveter

Zat naar Groningen tegen Az te kijken.
Parott prima spits
Meerdink tweede spits
Zeefuik op 3e plek.
Vond ik bij Volendam erg talentvol, maar is dus bij AZ derde keus.

Noordcambuur

Weghorst
Rijkhof
Meerdink
Zeefuik

Noordcambuur

Misschien halen ze Kevin van Veen wel op :_schater

sunderland


okkele

Citaat van: Noordcambuur op augustus 25, 2024, 09:28:37
Smand - Naar Zweden
Smit - Naar Eagles
Bergsma - Naar ?
v/d Water - Naar ?

Gabi,Nieling en Schaapman straks er weer bij :thumbsup

Voor Smit een nieuwe spits
Voor Smand een nieuwe buitenspeler
Voor Bergsma een nieuwe middenvelder
Voor v/d Water een nieuwe buitenspeler

waar baseer je dit nou eigenlijk op?
het gespeculeer hier? facebook?
de verveling slaat hier weer toe geloof ik.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Huizen


Bankzitter

Waarom worden vooral spelers van 21 of jonger of boven de 30 genoemd? We hebben spelers van 25-30 nodig.

Stiens

Zakaria Eddahchouri (24 jaar) ophalen bij Telstar. Voordat een Duitse club er mee aan de haal gaat!