Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jonathan Afolabi

Gestart door Peetts, september 02, 2024, 00:12:05

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: Bankzitter op september 02, 2024, 18:48:10
En stond blijkbaar ook op een scoutingslijstje, dus geen DVD-spits.

Sowieso is de radar van Lars gericht op het zuiden.

Nieling / Souren / Afolabi geen toeval  8)

Als vd Water weggaat en enkel dit terugkomt ben ik alleen niet echt tevreden, dus laat het nog maar even knallen de laatste 5 uur

De Gast

Ik hoop dat er niet teveel druk op deze jongen komt.. hij zal het moeten doen. De rest kan het niet.

Noordcambuur

Welkom en veel succes Jonathan.

Inferno-058

Welkom.

Lijkt me een prima jongen om erbij te hebben, als 2e of 3e spits. Niet als 1e!

HansKazan

Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2024, 19:14:40
Welkom.

Lijkt me een prima jongen om erbij te hebben, als 2e of 3e spits. Niet als 1e!

Want?

drg

Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2024, 19:14:40
Welkom.

Lijkt me een prima jongen om erbij te hebben, als 2e of 3e spits. Niet als 1e!

Naja hij hoeft maar 1 te maken om op hetzelfde niveau als onze ex-topscorer te komen  :devil

Inferno-058

Citaat van: HansKazan op september 02, 2024, 19:18:50
Want?
Man haalt niveau Kortrijk niet eens met alle respect. Ben je bekend met Belgisch voetbal? Dit is puur een gok.

YellowBlue

Voordeel van de twijfel
?

Inferno-058

Citaat van: YellowBlue op september 02, 2024, 19:26:24
Voordeel van de twijfel
?
Voordeel van de twijfel op basis van de afgelopen 2 seizoenen? Eerst zien dan geloven.

oost


DayDreamer

Welkom, maar een 3e of 4e spits van een middenmoter uit Belgie.

Uiteraard veel succes en laat me graag verassen.

el haj

In ieder geval een optie tot koop. Mocht ?ie het goed doen heb je dus niet enkel Kortrijk een dienst bewezen. Net als de rest kan ik maar weinig over deze spits zeggen behalve dat ik me graag laat verrassen! Succes Jonathan!

Bolle

Welkom en veel succes.

Hopelijk een aangename verrassing en knal er maar 20 in dit seizoen  :proost

dennisw8

Welkom kerel en veel succes

Let maar op deze gaat er 20 maken dit seizoen :)

HansKazan

Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2024, 19:24:06
Man haalt niveau Kortrijk niet eens met alle respect. Ben je bekend met Belgisch voetbal? Dit is puur een gok.

Barto kwam van Harkema, Ogbeche had nog geen 5 goals gemaakt in 7 seizoenen en Uldrikis werd ook gehaald uit een competitie waar het niveau nou niet bepaald hoog lag. Het zegt dus allemaal niets.