Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jonathan Afolabi

Gestart door Peetts, september 02, 2024, 00:12:05

Vorige topic - Volgende topic

Peetts

Cambuur vindt opvolger van Milan Smit in Belgi?
Andor Faber
Gisteren, 15:22
?
2 minuten leestijd


Jonathan Afolabi bij KV Kortrijk
? Orange Pictures
SC Cambuur heeft een nieuwe spits. Jonathan Afolabi wordt voor ??n seizoen gehuurd van het Belgische KV Kortrijk.
De Leeuwarders moesten op zoek naar een nieuwe spits, nu Milan Smit aan het begin van de week werd verkocht aan Go Ahead Eagles. Daardoor is Michael de Leeuw de enige echte spits in de selectie van trainer Henk de Jong.
Afolabi is een Nigeriaanse Ier, die in de jeugd speelde bij onder andere Southampton en Celtic. Daar brak hij echter niet door. Dat deed hij wel tussen 2022 en 2024 bij de Ierse club Bohemians.
In de Premier Division scoorde hij 15 keer in 37 duels voor de middenmoter. Het Belgische Kortrijk nam hem in het begin van dit jaar over. In 13 wedstrijden op het hoogste niveau bij ons zuiderburen maakte hij ??n doelpunt.

Jonathan Afolabi
? Orange Pictures
Hij speelde zes jeugdinterlands voor Ierland onder de 21 jaar, maar werd nog nooit opgesteld in het nationale elftal.
Nog meer vuurwerk?
Vrijdag werd al bekend dat Mark Diemers Cambuur komt versterken. De 30-jarige middenvelder tekent maandag een tweejarig contract.
Er lijkt nog meer in het vat te zitten, want technisch manager Lars Lambooij laat zondag weten dat hij te druk was om te reageren.
Mogelijk gaat er ook nog wat weg uit Leeuwarden; zo mikt Silvester van der Water al de hele zomer op een vertrek. Maandagavond om twaalf uur sluit de transfermarkt. Tot die tijd kunnen clubs spelers kopen en verkopen.
Spelers die zonder contract bij een club zitten, kunnen na maandag nog wel aangetrokken worden

Peetts

Vooralsnog de goed nieuws show.

FrancoLWD


Trainert!

Citaat van: Peetts op september 02, 2024, 00:15:22
Vooralsnog de goed nieuws show.


Goed nieuws, heb mijn twijfels. Wat gaan ze doen met het geld van Milan smit.
Dan is huur toch teleurstellend.

in ieder geval welkom

D.H.Skolten

Citaat van: Trainert! op september 02, 2024, 01:24:44

Goed nieuws, heb mijn twijfels. Wat gaan ze doen met het geld van Milan smit.
Dan is huur toch teleurstellend.

in ieder geval welkom
Ga er maar vanuit dat de komende 10 jaar alles naar de afbetaling van het stadion gaat. Wen er maar aan dat we nog heel lang kkd spelen. Het meest realistische is dat we moeten hopen op een wonder!

D.H.Skolten

Citaat van: Peetts op september 02, 2024, 00:15:22
Vooralsnog de goed nieuws show.
De 6de spits van Kortrijk die volgens transfermarkt ook nog geblesseerd is  8P. Ik dacht dat we een goal scorer zouden krijgen die er meteen staat? Zal wel weer een ? buitenkansje? zijn. Ik hoop zo dat ik het fout heb maar ik krijg een Mambimbi flashback.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

Citaat van: D.H.Skolten op september 02, 2024, 04:31:26
De 6de spits van Kortrijk die volgens transfermarkt ook nog geblesseerd is  8P. Ik dacht dat we een goal scorer zouden krijgen die er meteen staat? Zal wel weer een ? buitenkansje? zijn. Ik hoop zo dat ik het fout heb maar ik krijg een Mambimbi flashback.

Puur op de gok gehaald dus ook niet bekeken. Ze binne wat in paniek.

Bankzitter

Huur, dus een gokje.
Hopelijk kost deze weinig en zijn ze nog druk bezig meer spelers te halen.

Uiteindelijk maakt het ook niet uit of de spits ze maakt of een buitenspeler.

sunderland

De 3 musketiers op 1 pagina met reactie. Dan weet je het wel. Valt mij op dat als het min gaat ze zo vaak aanwezig zijn om hun gal te spuwen.

Welkom Jonathan!

Teun Seun

Hopelijk voelt ie zich meer welkom in het stadion dan hier op het forum..

Ik denk dat hij ons gaat verrassen met zijn fitbody en snelheid |:)

Welkom!

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op september 02, 2024, 07:57:29
De 3 musketiers op 1 pagina met reactie. Dan weet je het wel. Valt mij op dat als het min gaat ze zo vaak aanwezig zijn om hun gal te spuwen.

Welkom Jonathan!
wiekie Trainert en Skolten   :0=

Gasgeve

Hij ziet er op Youtube in ieder geval heel doelgericht en balvast uit met een hard schot. We kunnen zeggen 20 goals in de Ierse divisie stelt niks voor, maar het zou pas echt een probleem zijn als hij in Ierland geen goals maakt. Ik geef hem het voordeel van de twijfel.

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Youtube filmpjes zijn leuk maar als je ziet dat er geen hond op de tribunes zit dan geeft dat het niveau ook wel aan.

Hij draait en schiet snel. Dat kun je igg wel zien.