Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2024, 09:36:19
Ook was hij als 1e of 2e bij Smit na die 1e gemiste strafschop om hem moed in te spreken. Vond ik ook mooi om te zien!
Ik dacht dat ie vroeg of hij hem moest nemen
Henk, held, bedankt

Bernardo

Een van zijn leukste interviews bij Cambuur, lijkt eindelijk plezier te hebben ondanks zijn transferwens.

janou

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 23, 2024, 10:45:30
Sommigen hier vinden dat spelers het een voorrecht moeyen vinden om hier te spelen, wij vinden het de mooiste (kut)club die er is, maar zo denken zij toch allemaal niet man.
Vdw heeft het in de eredivisie redelijk gedaan, is naar Amerika geweest.. nat??rlijk wil hij liever daar spelen dan in de f*cking KKD, op maandagavond naar jong utrecht...

Dat hij nu vol gas geeft is vooral in eigen belang, mocht hij niet verkocht worden dan hoop ik dat hij de drive blijft houden om zichzelf te bewijzen zodat hij van waarde is voor ons en dan in de winterstop een stap kan maken

Los van dat het in eigen belang is. Die gasten willen gewoon spelen en winnen, dat is de reden dat ze op voetbal gegaan zijn. Mocht iemand niet z'n best doen, zie je dat tegenwoordig echt wel terug in de data en zal Henk echt wel ingrijpen. Hij zou alleen zichzelf er mee hebben als ie niet meer zijn best zou gaan doen.

Stiens

Silvester werkt dit seizoen keihard, dat ziet iedereen. Ik hoop alleen dat ie nog meer rendement krijgt. Het is nu vaak naar binnen draaien en die bal met een curve met z'n linkerpoot de 16 in slingeren. Tegen MVV kopte Smit de bal prima binnen maar tegen Helmond lukte het bijna geen enkele keer om vanuit een voorzet een medespeler te bereiken waaruit een kans/schot kwam. Corners idem. Of dat aan Silvester ligt, zijn medespelers of bepaalde loopacties daar is moeilijk de vinger op te leggen. Laten we hopen dat dat de komende tijd verbeterd.

okkele

prima wedstrijd, 1 van de betere spelers.
ik hoop echt dat ie kan blijven met betere spelers om hem heen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Citaat van: okkele op augustus 23, 2024, 22:55:38
prima wedstrijd, 1 van de betere spelers.
ik hoop echt dat ie kan blijven met betere spelers om hem heen.
klopt was vanavond verreweg onze beste aanvaller misschien wel beste speler  w:)

Bolle

Eerste helft ruim voldoende, maar de tweede? Niets kwam aan. Zonde en veel te weinig rendement. Net als de overige voorhoedespelers.

Dat interview? ?We hadden met 7-0 moeten winnen?. Dusch?

papier

Maar niet goed genoeg om het verschil te maken in de KKD. Ik vraag me af of hij, ook in deze goede en positieve manier zoals nu, zijn deel in ons salaris budget waard is.

Bolle

Citaat van: papier op augustus 23, 2024, 22:59:51
Maar niet goed genoeg om het verschil te maken in de KKD. Ik vraag me af of hij, ook in deze goede en positieve manier zoals nu, zijn deel in ons salaris budget waard is.

Kun je rekenen?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op augustus 23, 2024, 22:55:38
prima wedstrijd, 1 van de betere spelers.
ik hoop echt dat ie kan blijven met betere spelers om hem heen.

Lastig. Als je voor het salaris wat hij krijgt, 2-3 kwaliteitsinjecties kunt halen...? Dan mag hij wat mij betreft nog steeds weg.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Citaat van: Bolle op augustus 23, 2024, 23:01:14
Kun je rekenen?

Niet zonder de juiste cijfers. Maar mijn gevoel zegt dat het nog steeds het beste is als hij vertrekt. Leuk een speler die een beetje leuk kan ballen maar als hij niet het verschil maakt kun je het geld beter in de zak houden.

Bolle

Citaat van: papier op augustus 23, 2024, 23:03:08
Niet zonder de juiste cijfers. Maar mijn gevoel zegt dat het nog steeds het beste is als hij vertrekt. Leuk een speler die een beetje leuk kan ballen maar als hij niet het verschil maakt kun je het geld beter in de zak houden.

Je hoeft geen exacte cijfers te weten/ hebben om te weten dat hij grootverdiener is (incl duurste aankoop). Als zelf Breij en Drikus (mede) om die reden al weg moesten?

Erg jammer en mis gegokt.

De Gast

Niet gezond dat deze jongen nog een jaar blijft. Dit drie jarig contract is lijkt mij ook niet bedacht om uit te dienen. Zit met gouden kettingen vast.

Een topspits en een klasse nr 10 kunnen hem misschien nog uit het dal trekken maar de veredelde amateurs die verder nog voorin staan zeker niet.

Zuid1991

#748
Citaat van: okkele op augustus 23, 2024, 22:55:38
prima wedstrijd, 1 van de betere spelers.
ik hoop echt dat ie kan blijven met betere spelers om hem heen.
Gvd, hest oogkleppen op ofsuh, hij voetbalt alleen voor zichzelf. Geen inzicht, met ut kopke naar beneden.
Hij maakt het verschil TOTAAL niet. En dan die air of hij het mannetje is??

Specuveter

Je kan zien dat hij kan voetballen
Maar hij maakt zulke vreemde beslissingen
Schieten als het totaal niet kan
Passen als iemand gedekt staat
Voor zichzelf gaan als iemand op de 16 helemaal vrij staat.
Vreemde gast
Hij hoopt nog steeds dat hij weg kan.
Ik ben benieuwd hoe het met hem gaat als hij na 2 September hier nog zit.